Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.5m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • יעקב ה.י יעקב ה.

    אם אני רואה שמשתמש כותב 2 פוסטים ברצף, וכל דבר דומה.
    אני יעיר לו לאחד פוסטים, או שאני ידווח???

    אייצ'יתא Offline
    אייצ'יתא Offline
    אייצ'ית
    wrote on last edited by
    #2121

    @יעקב-ה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    אם אני רואה שמשתמש כותב 2 פוסטים ברצף, וכל דבר דומה.
    אני יעיר לו לאחד פוסטים, או שאני ידווח???

    לדווח בלבד.
    כל ההערות באות מטעם @צוות-פיקוח בלבד!!

    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

    אילניתא 1 Reply Last reply
    4
    • אייצ'יתא אייצ'ית

      @יעקב-ה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      אם אני רואה שמשתמש כותב 2 פוסטים ברצף, וכל דבר דומה.
      אני יעיר לו לאחד פוסטים, או שאני ידווח???

      לדווח בלבד.
      כל ההערות באות מטעם @צוות-פיקוח בלבד!!

      אילניתא Offline
      אילניתא Offline
      אילנית
      כתב מקצב
      wrote on last edited by
      #2122

      @אייצ-ית כאשר מישהו מדווח, רואים מיהו?
      ואם כן, ניתן יהיה לעשות שלא לפעמים?

      "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
      #משפטשאהבתי.

      אייצ'יתא מוזיקהמ 2 Replies Last reply
      0
      • אילניתא אילנית

        @אייצ-ית כאשר מישהו מדווח, רואים מיהו?
        ואם כן, ניתן יהיה לעשות שלא לפעמים?

        אייצ'יתא Offline
        אייצ'יתא Offline
        אייצ'ית
        wrote on last edited by
        #2123

        @אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

        @אייצ-ית כאשר מישהו מדווח, רואים מיהו?
        ואם כן, ניתן יהיה לעשות שלא לפעמים?

        רואים מי המדווח.
        ולא ניתן להסתיר את זה.
        אגב,
        כל מי שמדווח זה מראה שאיכפת לו מהפורום. וזה אחד הפרמטרים שהניהול הכי עוקב אחריהם.

        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

        asdA 1 Reply Last reply
        2
        • אילניתא אילנית

          @אייצ-ית כאשר מישהו מדווח, רואים מיהו?
          ואם כן, ניתן יהיה לעשות שלא לפעמים?

          מוזיקהמ Offline
          מוזיקהמ Offline
          מוזיקה
          wrote on last edited by
          #2124

          @אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          @אייצ-ית כאשר מישהו מדווח, רואים מיהו?
          ואם כן, ניתן יהיה לעשות שלא לפעמים?

          אפשר לדעת מה ההגיון והמטרה להסתיר את זהות המדווח?

          גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

          שלמה אש אילניתא 2 Replies Last reply
          2
          • אייצ'יתא אייצ'ית

            @אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            @אייצ-ית כאשר מישהו מדווח, רואים מיהו?
            ואם כן, ניתן יהיה לעשות שלא לפעמים?

            רואים מי המדווח.
            ולא ניתן להסתיר את זה.
            אגב,
            כל מי שמדווח זה מראה שאיכפת לו מהפורום. וזה אחד הפרמטרים שהניהול הכי עוקב אחריהם.

            asdA Offline
            asdA Offline
            asd
            wrote on last edited by
            #2125

            @אייצ-ית למה העלו לי תמונת פרופיל חדשה ומחקו את הישנה???

            כשיהיה לי משפט קולע אני ישנה תחתימה
            בתקווה להבנה...😉

            אייצ'יתא 1 Reply Last reply
            0
            • מוזיקהמ מוזיקה

              @אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              @אייצ-ית כאשר מישהו מדווח, רואים מיהו?
              ואם כן, ניתן יהיה לעשות שלא לפעמים?

              אפשר לדעת מה ההגיון והמטרה להסתיר את זהות המדווח?

              שלמה אש Offline
              שלמה אש Offline
              שלמה א
              wrote on last edited by
              #2126

              @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              @אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              @אייצ-ית כאשר מישהו מדווח, רואים מיהו?
              ואם כן, ניתן יהיה לעשות שלא לפעמים?

              אפשר לדעת מה ההגיון והמטרה להסתיר את זהות המדווח?

              אולי מהפחד להיקרא שתינכר ?!
              (אני מקווה שכתבתי את זה נכון)

              1 Reply Last reply
              0
              • asdA asd

                @אייצ-ית למה העלו לי תמונת פרופיל חדשה ומחקו את הישנה???

                אייצ'יתא Offline
                אייצ'יתא Offline
                אייצ'ית
                wrote on last edited by
                #2127

                @asd אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                @אייצ-ית למה העלו לי תמונת פרופיל חדשה ומחקו את הישנה???

                אני העלתי לך חדשה.
                כי מהבוקר הורדתי לך את התמונה כבר 3 פעמים וכל פעם החזרת אותה.
                לכן העלתי חדשה כדי שתראה שזה מכוון.
                אתה יכול להעלות תמונה אחרת- אבל לא דמויות, בטח לא זמרים...או תמונות של אנשים.

                @שלמה-א אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                @אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                @אייצ-ית כאשר מישהו מדווח, רואים מיהו?
                ואם כן, ניתן יהיה לעשות שלא לפעמים?

                אפשר לדעת מה ההגיון והמטרה להסתיר את זהות המדווח?

                אולי מהפחד להיקרא שתינכר ?!
                (אני מקווה שכתבתי את זה נכון)

                נראה לי שהשואל יענה...

                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                asdA 1 Reply Last reply
                0
                • מוזיקהמ מוזיקה

                  @אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  @אייצ-ית כאשר מישהו מדווח, רואים מיהו?
                  ואם כן, ניתן יהיה לעשות שלא לפעמים?

                  אפשר לדעת מה ההגיון והמטרה להסתיר את זהות המדווח?

                  אילניתא Offline
                  אילניתא Offline
                  אילנית
                  כתב מקצב
                  wrote on last edited by
                  #2128

                  @אייצ-ית אכן אענה... אין לי מה להסתיר 🙂
                  @מוזיקה
                  כאשר משתמש טועה בטעות ומדווח כשלא צריך, יתכן שיעדיף שלא ידעו שהוא טעה... או שיחשבו חלילה שהוא עשה זאת בזדון. והטעה את המערכת בכוונה.
                  והשאלה נכתבה סתם מתוך רצון להתעניין ולדעת.
                  אין רצון או הגיון חזק מאחורי זה.

                  "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                  #משפטשאהבתי.

                  אייצ'יתא מוזיקהמ 2 Replies Last reply
                  2
                  • אילניתא אילנית

                    @אייצ-ית אכן אענה... אין לי מה להסתיר 🙂
                    @מוזיקה
                    כאשר משתמש טועה בטעות ומדווח כשלא צריך, יתכן שיעדיף שלא ידעו שהוא טעה... או שיחשבו חלילה שהוא עשה זאת בזדון. והטעה את המערכת בכוונה.
                    והשאלה נכתבה סתם מתוך רצון להתעניין ולדעת.
                    אין רצון או הגיון חזק מאחורי זה.

                    אייצ'יתא Offline
                    אייצ'יתא Offline
                    אייצ'ית
                    wrote on last edited by
                    #2129

                    @אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    כאשר משתמש טועה בטעות ומדווח כשלא צריך, יתכן שיעדיף שלא ידעו שהוא טעה... או שיחשבו חלילה שהוא עשה זאת בזדון. והטעה את המערכת בכוונה.

                    כשאנו רואים דיווח ממשתמש פעיל בצורה תקינה בד"כ אין לנו אפילו צל קצה של חשד שזה בזדון.
                    ותמיד נעדיף דיווח מיותר על עודף ספאם.

                    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                    1 Reply Last reply
                    1
                    • אייצ'יתא אייצ'ית

                      @asd אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      @אייצ-ית למה העלו לי תמונת פרופיל חדשה ומחקו את הישנה???

                      אני העלתי לך חדשה.
                      כי מהבוקר הורדתי לך את התמונה כבר 3 פעמים וכל פעם החזרת אותה.
                      לכן העלתי חדשה כדי שתראה שזה מכוון.
                      אתה יכול להעלות תמונה אחרת- אבל לא דמויות, בטח לא זמרים...או תמונות של אנשים.

                      @שלמה-א אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      @אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      @אייצ-ית כאשר מישהו מדווח, רואים מיהו?
                      ואם כן, ניתן יהיה לעשות שלא לפעמים?

                      אפשר לדעת מה ההגיון והמטרה להסתיר את זהות המדווח?

                      אולי מהפחד להיקרא שתינכר ?!
                      (אני מקווה שכתבתי את זה נכון)

                      נראה לי שהשואל יענה...

                      asdA Offline
                      asdA Offline
                      asd
                      wrote on last edited by
                      #2130

                      @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      @asd אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      @אייצ-ית למה העלו לי תמונת פרופיל חדשה ומחקו את הישנה???

                      אני העלתי לך חדשה.
                      כי מהבוקר הורדתי לך את התמונה כבר 3 פעמים וכל פעם החזרת אותה.
                      לכן העלתי חדשה כדי שתראה שזה מכוון.
                      אתה יכול להעלות תמונה אחרת- אבל לא דמויות, בטח לא זמרים...או תמונות של אנשים.

                      @שלמה-א אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      @אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      @אייצ-ית כאשר מישהו מדווח, רואים מיהו?
                      ואם כן, ניתן יהיה לעשות שלא לפעמים?

                      ומה עם זה:
                      https://i.imgur.com/jKmHr8B.jpg

                      וזה:
                      https://lh3.googleusercontent.com/a-/AOh14GjOdhHgLd6Ch9rQJnuoMD1V6MUeIXshK7rekb66=s96-c

                      וזה:
                      https://i.imgur.com/3Wi2RhK.jpg
                      (ויש עוד המון)
                      הם וותיקים ולהם לא החלפת תתמונה

                      כשיהיה לי משפט קולע אני ישנה תחתימה
                      בתקווה להבנה...😉

                      אייצ'יתא 1 Reply Last reply
                      0
                      • asdA asd

                        @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        @asd אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        @אייצ-ית למה העלו לי תמונת פרופיל חדשה ומחקו את הישנה???

                        אני העלתי לך חדשה.
                        כי מהבוקר הורדתי לך את התמונה כבר 3 פעמים וכל פעם החזרת אותה.
                        לכן העלתי חדשה כדי שתראה שזה מכוון.
                        אתה יכול להעלות תמונה אחרת- אבל לא דמויות, בטח לא זמרים...או תמונות של אנשים.

                        @שלמה-א אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        @אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        @אייצ-ית כאשר מישהו מדווח, רואים מיהו?
                        ואם כן, ניתן יהיה לעשות שלא לפעמים?

                        ומה עם זה:
                        https://i.imgur.com/jKmHr8B.jpg

                        וזה:
                        https://lh3.googleusercontent.com/a-/AOh14GjOdhHgLd6Ch9rQJnuoMD1V6MUeIXshK7rekb66=s96-c

                        וזה:
                        https://i.imgur.com/3Wi2RhK.jpg
                        (ויש עוד המון)
                        הם וותיקים ולהם לא החלפת תתמונה

                        אייצ'יתא Offline
                        אייצ'יתא Offline
                        אייצ'ית
                        wrote on last edited by
                        #2131

                        @asd אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        וזה:
                        https://i.imgur.com/3Wi2RhK.jpg

                        זה תמונה של רב.
                        אין לי בעיה שתשים תמונות של רבנים.
                        את הדיקמן ששמת זה לא רב..ולא מתקרב להיות שם...לא מזלזלת....

                        @asd אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        ומה עם זה:
                        https://i.imgur.com/jKmHr8B.jpg

                        זה באישור הניהול.

                        @asd אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        וזה:
                        https://lh3.googleusercontent.com/a-/AOh14GjOdhHgLd6Ch9rQJnuoMD1V6MUeIXshK7rekb66=s96-c

                        את זה לא ראינו- עקב זה שהוא לא פעיל בכלל.
                        ואכן נוריד אותו.
                        ו..למען האמת- אני בטוחה שעברת על כל המשתמשים כדי לחפש למי יש תמונה- כי הא נירשם לפני המוןןןן זמן ולא פעיל בכלל.
                        לא צריך לחפש בעיות בכוח...

                        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                        asdA 1 Reply Last reply
                        1
                        • אייצ'יתא אייצ'ית

                          @asd אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          וזה:
                          https://i.imgur.com/3Wi2RhK.jpg

                          זה תמונה של רב.
                          אין לי בעיה שתשים תמונות של רבנים.
                          את הדיקמן ששמת זה לא רב..ולא מתקרב להיות שם...לא מזלזלת....

                          @asd אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          ומה עם זה:
                          https://i.imgur.com/jKmHr8B.jpg

                          זה באישור הניהול.

                          @asd אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          וזה:
                          https://lh3.googleusercontent.com/a-/AOh14GjOdhHgLd6Ch9rQJnuoMD1V6MUeIXshK7rekb66=s96-c

                          את זה לא ראינו- עקב זה שהוא לא פעיל בכלל.
                          ואכן נוריד אותו.
                          ו..למען האמת- אני בטוחה שעברת על כל המשתמשים כדי לחפש למי יש תמונה- כי הא נירשם לפני המוןןןן זמן ולא פעיל בכלל.
                          לא צריך לחפש בעיות בכוח...

                          asdA Offline
                          asdA Offline
                          asd
                          wrote on last edited by asd
                          #2132

                          @אייצ-ית הלכתי על שתי הדפים האחרונים (של המשתמשים) כולה
                          לא להיסחף
                          גם אנחנו עסוקים בחיים

                          כשיהיה לי משפט קולע אני ישנה תחתימה
                          בתקווה להבנה...😉

                          אייצ'יתא 1 Reply Last reply
                          1
                          • asdA asd

                            @אייצ-ית הלכתי על שתי הדפים האחרונים (של המשתמשים) כולה
                            לא להיסחף
                            גם אנחנו עסוקים בחיים

                            אייצ'יתא Offline
                            אייצ'יתא Offline
                            אייצ'ית
                            wrote on last edited by
                            #2133

                            @asd אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            @אייצ-ית הלכתי על שתי הדפים האחרונים כולה

                            הכל פ'סדר...
                            אין לי בעיה שתעבור על כולם ותדווח לנו על באגים- נתקן.
                            כמו שידוע לי אני לא מלאך...

                            "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                            אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                            asdA 1 Reply Last reply
                            1
                            • אילניתא אילנית

                              @אייצ-ית אכן אענה... אין לי מה להסתיר 🙂
                              @מוזיקה
                              כאשר משתמש טועה בטעות ומדווח כשלא צריך, יתכן שיעדיף שלא ידעו שהוא טעה... או שיחשבו חלילה שהוא עשה זאת בזדון. והטעה את המערכת בכוונה.
                              והשאלה נכתבה סתם מתוך רצון להתעניין ולדעת.
                              אין רצון או הגיון חזק מאחורי זה.

                              מוזיקהמ Offline
                              מוזיקהמ Offline
                              מוזיקה
                              wrote on last edited by
                              #2134

                              @אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              כאשר משתמש טועה בטעות ומדווח כשלא צריך, יתכן שיעדיף שלא ידעו שהוא טעה... או שיחשבו חלילה שהוא עשה זאת בזדון. והטעה את המערכת בכוונה.

                              אם ניווכח שאכן משתמש שלרוב מדווח דיווחים אמיתיים אך פה ושם מתפספס לו איזה דיווח האמיני לנו שלא נכעס ולא נעשה לו דבר
                              להפך, כל דיווח רק עוזר לנו ושולח אותנו ישירות למקום המפגע (וגם מראה את נכונות המדווח שאין לו מטרה לקבלת לייקים או כל טובה אחרת...)

                              גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                              אילניתא 1 Reply Last reply
                              1
                              • מוזיקהמ מוזיקה

                                @אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                כאשר משתמש טועה בטעות ומדווח כשלא צריך, יתכן שיעדיף שלא ידעו שהוא טעה... או שיחשבו חלילה שהוא עשה זאת בזדון. והטעה את המערכת בכוונה.

                                אם ניווכח שאכן משתמש שלרוב מדווח דיווחים אמיתיים אך פה ושם מתפספס לו איזה דיווח האמיני לנו שלא נכעס ולא נעשה לו דבר
                                להפך, כל דיווח רק עוזר לנו ושולח אותנו ישירות למקום המפגע (וגם מראה את נכונות המדווח שאין לו מטרה לקבלת לייקים או כל טובה אחרת...)

                                אילניתא Offline
                                אילניתא Offline
                                אילנית
                                כתב מקצב
                                wrote on last edited by
                                #2135

                                @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                האמיני לנו שלא נכעס ולא נעשה לו דבר
                                להפך, כל דיווח רק עוזר לנו ושולח אותנו ישירות למקום המפגע (וגם מראה את נכונות המדווח שאין לו מטרה לקבלת לייקים או כל טובה אחרת...)

                                אני מאמינה...
                                ולכן אמשיך בעז"ה להשתדל לדווח ככל יכולתי- כפי שהשתדלתי עד היום...
                                גם כשידעתי שיודעים מי המדווחת...
                                תודה בכל אופן.

                                "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                #משפטשאהבתי.

                                1 Reply Last reply
                                0
                                • אייצ'יתא אייצ'ית

                                  @asd אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  @אייצ-ית הלכתי על שתי הדפים האחרונים כולה

                                  הכל פ'סדר...
                                  אין לי בעיה שתעבור על כולם ותדווח לנו על באגים- נתקן.
                                  כמו שידוע לי אני לא מלאך...

                                  asdA Offline
                                  asdA Offline
                                  asd
                                  wrote on last edited by
                                  #2136

                                  @אייצ-ית וסתם ככה נראה ש - @Y.A.M MUSIC מאוד פעיל כאן (לפי הנושאים האחרונים)
                                  איך לו לא הורדת את התמונה??

                                  כשיהיה לי משפט קולע אני ישנה תחתימה
                                  בתקווה להבנה...😉

                                  אייצ'יתא 1 Reply Last reply
                                  0
                                  • asdA asd

                                    @אייצ-ית וסתם ככה נראה ש - @Y.A.M MUSIC מאוד פעיל כאן (לפי הנושאים האחרונים)
                                    איך לו לא הורדת את התמונה??

                                    אייצ'יתא Offline
                                    אייצ'יתא Offline
                                    אייצ'ית
                                    wrote on last edited by
                                    #2137

                                    @asd אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    @אייצ-ית וסתם ככה נראה ש - @Y.A.M MUSIC מאוד פעיל כאן (לפי הנושאים האחרונים)
                                    איך לו לא הורדת את התמונה??

                                    ציטטתי לך את התמונה שלו איפה שהגבתי- וכתבתי לך שזה באישור הניהול.
                                    אם יש לך תמונה שאת הרוצה- שלח לנו ונראה אם יאשרו.

                                    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                    asdA שלמה אש 2 Replies Last reply
                                    1
                                    • אייצ'יתא אייצ'ית

                                      @asd אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @אייצ-ית וסתם ככה נראה ש - @Y.A.M MUSIC מאוד פעיל כאן (לפי הנושאים האחרונים)
                                      איך לו לא הורדת את התמונה??

                                      ציטטתי לך את התמונה שלו איפה שהגבתי- וכתבתי לך שזה באישור הניהול.
                                      אם יש לך תמונה שאת הרוצה- שלח לנו ונראה אם יאשרו.

                                      asdA Offline
                                      asdA Offline
                                      asd
                                      wrote on last edited by
                                      #2138

                                      @אייצ-ית סבבה

                                      כשיהיה לי משפט קולע אני ישנה תחתימה
                                      בתקווה להבנה...😉

                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                                        @asd אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        @אייצ-ית וסתם ככה נראה ש - @Y.A.M MUSIC מאוד פעיל כאן (לפי הנושאים האחרונים)
                                        איך לו לא הורדת את התמונה??

                                        ציטטתי לך את התמונה שלו איפה שהגבתי- וכתבתי לך שזה באישור הניהול.
                                        אם יש לך תמונה שאת הרוצה- שלח לנו ונראה אם יאשרו.

                                        שלמה אש Offline
                                        שלמה אש Offline
                                        שלמה א
                                        wrote on last edited by
                                        #2139

                                        @אייצ-ית איך אני יוצר חתימה ?

                                        אייצ'יתא 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • שלמה אש שלמה א

                                          @אייצ-ית איך אני יוצר חתימה ?

                                          אייצ'יתא Offline
                                          אייצ'יתא Offline
                                          אייצ'ית
                                          wrote on last edited by
                                          #2140

                                          @שלמה-א אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          @אייצ-ית איך אני יוצר חתימה ?

                                          זה רק למי שיש 100 מוניטין.

                                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                          שלמה אש 1 Reply Last reply
                                          1

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול