Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.6m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • מוזיקהמ מוזיקה

    @hhkkkk אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    ליאדע למה זה קיים אם ב100 מוניטין אין מה לעשות אח''כ.

    @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    אולי צריך לעשות לנו מבצעים חדשים של המניטין אפשרויות חדשות עם המוניטים

    אז ככה, הפורום נועד לעזרה הדדית בנושאי המוזיקה נטו ולא לתחרות לייקים.
    באשר לשאלתכם, המוניטין נועד כדי לבטא הכרת הטוב למשתמש שטורח לעלות לכם שירים וכו' או לחילופין לבטא הסכמה עם דבר שנכתב ע"י משתמש
    ובמילים ברורות: אכן, מעבר למה שנכתב אין מה לעשות עם מוניטין גבוה, מלבד ידיעה שעזרת לאנשים או שהסכימו עם דבריך!
    אז נכון שישנם דברים כמו חתימה וכדו' שמוגבלים בכמות מינימום של מוניטין, זאת בשל הצורך שמשתמשים שאינם בקיאים בכללי הפורום לא ישתמשו באופציות הנ"ל באופן שאינו תקין, ובכך שניכר שהם קבלו סך מוניטין גבוה בשל פעילות תקינה זה מוכיח שהם בד"כ ידעו להשתמש נכונה בהרשאות הנ"ל אך עכ"פ זה לא נועד כדי לגרור את המשתמשים להרויח עוד ועוד לייקים...
    ולכן אין טעם להוסיף הרשאות למשתמשים ע"פ כמות המוניטין.
    ואם הבנתי מתוך דבריכם את הרמז על נושא הצ'אטים... אז זהו שזה לא צפוי לקרות כרגע!!!

    HHKKKKH Offline
    HHKKKKH Offline
    HHKKKK
    wrote on last edited by
    #2681

    @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    ואם הבנתי מתוך דבריכםאת הרמז על נושא הצ'אטים... אז זהו שזה לא צפוי לקרות כרגע!!!

    לא רומז כלום, פשוט בצהרים קראתי את הנושא על הצא'ט והתבלבלתי האם זה ממוניטין או לא וכו'

    תודה על ההסבר..

    ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

    צורצ 1 Reply Last reply
    0
    • HHKKKKH HHKKKK

      @מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      ואם הבנתי מתוך דבריכםאת הרמז על נושא הצ'אטים... אז זהו שזה לא צפוי לקרות כרגע!!!

      לא רומז כלום, פשוט בצהרים קראתי את הנושא על הצא'ט והתבלבלתי האם זה ממוניטין או לא וכו'

      תודה על ההסבר..

      צורצ Offline
      צורצ Offline
      צור
      מנהלים
      wrote on last edited by
      #2682

      @hhkkkk פעם זה היה מוניטין היום כבר לא
      הצ'אט לא צפוי להיפתח בשלב זה לעת עתה למשתמש הרגיל

      לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

      1 Reply Last reply
      2
      • אפוש פארא Offline
        אפוש פארא Offline
        אפוש פאר
        wrote on last edited by
        #2683

        למה כל הזמן מוחקים לי תגובות????

        להוציא לשטוף הכל עם דמעות בעיניים
        לחשוב רגע, מה? קורה פה בינתיים?
        איציק דדיה, כמה חזק ומרגש
        אלוף.

        מוזיקהמ 1 Reply Last reply
        0
        • אפוש פארא אפוש פאר

          למה כל הזמן מוחקים לי תגובות????

          מוזיקהמ Offline
          מוזיקהמ Offline
          מוזיקה
          wrote on last edited by
          #2684

          @אפוש-פאר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          למה כל הזמן מוחקים לי תגובות????

          מחוקי הפורום
          @ntz אמר בחוקי הפורום:

          תגובה חייבת להיות עניינית, כל תגובה שהיא משאלה / תלונה וכו' תימחק לאלתר.

          גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

          1 Reply Last reply
          0
          • אפוש פארא Offline
            אפוש פארא Offline
            אפוש פאר
            wrote on last edited by
            #2685

            אפשר לשים בתמונת פרופיל שלי תמונה של זמר?

            להוציא לשטוף הכל עם דמעות בעיניים
            לחשוב רגע, מה? קורה פה בינתיים?
            איציק דדיה, כמה חזק ומרגש
            אלוף.

            מוזיקהמ 1 Reply Last reply
            0
            • אפוש פארא אפוש פאר

              אפשר לשים בתמונת פרופיל שלי תמונה של זמר?

              מוזיקהמ Offline
              מוזיקהמ Offline
              מוזיקה
              wrote on last edited by
              #2686

              @אפוש-פאר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              אפשר לשים בתמונת פרופיל שלי תמונה של זמר?

              מחוקי הפורום:

              @ntz אמר בחוקי הפורום:

              תמונת פרופיל: אין להעלות תמונות של אנשים.

              ואני אומר מראש, יתכן שישנם כמה שהתפספסו לנו וכן פרסמו תמונה של אדם אך זה נוגד את חוקי הפורום!

              גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

              1 Reply Last reply
              2
              • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                @אייצ-ית מתי יוצא עוד אתגר כתיבה? שירים לכתיבה ולקריאה נסגר ואני רוצה לכתוב....

                אייצ'יתא Offline
                אייצ'יתא Offline
                אייצ'ית
                wrote on last edited by
                #2687

                @חיה-במקרנצ-יק-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                @אייצ-ית מתי יוצא עוד אתגר כתיבה? שירים לכתיבה ולקריאה נסגר ואני רוצה לכתוב....

                היום בעז"ה.

                @hhkkkk אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                למה פתאום הרבה תמונות נהיו מטושות של החסימה? נגיד בשמילי אונגר וב @אייצ-ית וכו'

                או בעיות קליטה או עניין של חסימה באינטרנט שלך.

                @hhkkkk אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                ותכל'ס מה אנחנו עושים עם המוניטין?

                המוניטין משקף את רמת הפעילות בפורום, ובד"כ גם וותק או יעילות.
                כי משתמש יעיל מקבל לייקים.

                בפועל הלייקים לא פותחים צאט, רק מביאים אופציית חתימה ובפרופיל 'אודותי'.
                בתור צוות פיקוח או ניהול מתייחסים ללייקים ברמה שולית, זה לא דבר שיקבע אם למשתמש יהיה תגית או לא.. וכמובן לא צאט...

                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                שמעון 2ש 1 Reply Last reply
                1
                • אייצ'יתא אייצ'ית

                  @חיה-במקרנצ-יק-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  @אייצ-ית מתי יוצא עוד אתגר כתיבה? שירים לכתיבה ולקריאה נסגר ואני רוצה לכתוב....

                  היום בעז"ה.

                  @hhkkkk אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  למה פתאום הרבה תמונות נהיו מטושות של החסימה? נגיד בשמילי אונגר וב @אייצ-ית וכו'

                  או בעיות קליטה או עניין של חסימה באינטרנט שלך.

                  @hhkkkk אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  ותכל'ס מה אנחנו עושים עם המוניטין?

                  המוניטין משקף את רמת הפעילות בפורום, ובד"כ גם וותק או יעילות.
                  כי משתמש יעיל מקבל לייקים.

                  בפועל הלייקים לא פותחים צאט, רק מביאים אופציית חתימה ובפרופיל 'אודותי'.
                  בתור צוות פיקוח או ניהול מתייחסים ללייקים ברמה שולית, זה לא דבר שיקבע אם למשתמש יהיה תגית או לא.. וכמובן לא צאט...

                  שמעון 2ש Offline
                  שמעון 2ש Offline
                  שמעון 2
                  משתמש ותיק
                  wrote on last edited by
                  #2688

                  @אייצ-ית בקשא לכתיבת שני פוסטים אחד אחרי השני אם יש הבדל של איזה כמה ימים מותר לכתוב שני פוסטים אחד אחרי השני? כי זה לא מתפרסם!

                  תהילושת 1 Reply Last reply
                  0
                  • שמעון 2ש שמעון 2

                    @אייצ-ית בקשא לכתיבת שני פוסטים אחד אחרי השני אם יש הבדל של איזה כמה ימים מותר לכתוב שני פוסטים אחד אחרי השני? כי זה לא מתפרסם!

                    תהילושת Offline
                    תהילושת Offline
                    תהילוש
                    כתב מקצב
                    wrote on last edited by
                    #2689

                    @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    @אייצ-ית בקשא לכתיבת שני פוסטים אחד אחרי השני אם יש הבדל של איזה כמה ימים מותר לכתוב שני פוסטים אחד אחרי השני? כי זה לא מתפרסם!

                    בשירים החדשים-אפשר פוסט אחרי פוסט.
                    הבדל של יום, אמרו כאן שמותר.

                    מוזיקהמ 1 Reply Last reply
                    1
                    • תמר 7ת Offline
                      תמר 7ת Offline
                      תמר 7
                      wrote on last edited by
                      #2690

                      מה הבעיה לשים תמונות מעניינות של מרדכי בן דוד עם אבי דרור??????????

                      אילניתא סודי ביותרס שמעון 2ש מוזיקהמ 4 Replies Last reply
                      0
                      • תמר 7ת תמר 7

                        מה הבעיה לשים תמונות מעניינות של מרדכי בן דוד עם אבי דרור??????????

                        אילניתא Offline
                        אילניתא Offline
                        אילנית
                        כתב מקצב
                        wrote on last edited by
                        #2691

                        @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        מה הבעיה לשים תמונות מעניינות של מרדכי בן דוד עם אבי דרור??????????

                        "הבעיה היחידה" היא חוקי הפורום. זה הכל.

                        "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                        #משפטשאהבתי.

                        תמר 7ת 1 Reply Last reply
                        1
                        • תמר 7ת תמר 7

                          מה הבעיה לשים תמונות מעניינות של מרדכי בן דוד עם אבי דרור??????????

                          סודי ביותרס Offline
                          סודי ביותרס Offline
                          סודי ביותר
                          משתמש ותיק
                          wrote on last edited by סודי ביותר
                          #2692

                          @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          מה הבעיה לשים תמונות מעניינות של מרדכי בן דוד עם אבי דרור??????????

                          כי זה פרום מקצועי למוזיקה בלבד
                          והתמונה הזאת לא קשורה למוזיקה

                          "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                          1 Reply Last reply
                          0
                          • אילניתא אילנית

                            @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            מה הבעיה לשים תמונות מעניינות של מרדכי בן דוד עם אבי דרור??????????

                            "הבעיה היחידה" היא חוקי הפורום. זה הכל.

                            תמר 7ת Offline
                            תמר 7ת Offline
                            תמר 7
                            wrote on last edited by
                            #2693

                            @אילנית זה התשובה שלך?

                            תמר 7ת אילניתא 2 Replies Last reply
                            0
                            • תמר 7ת תמר 7

                              מה הבעיה לשים תמונות מעניינות של מרדכי בן דוד עם אבי דרור??????????

                              שמעון 2ש Offline
                              שמעון 2ש Offline
                              שמעון 2
                              משתמש ותיק
                              wrote on last edited by
                              #2694

                              @תמר-7 סטטוסים: סטטוסים שיש להם קשר מובהק למוזיקה, כגון סקופ על שיר שעתיד לצאת או אפילו הסרטות מהאולפנים השונים וכדומה - מותר לפרסם. אבל סטטוסים שלא קשורים (ולצורך הדוגמא, זמר/קלידן/מעבד שנמצא בחו"ל ומפרסם סטטוסים) - זה לא קשור אלינו, ואין לפרסמם.
                              אולי תקרא שוב פעם את חוקי הפרום?

                              1 Reply Last reply
                              1
                              • תמר 7ת תמר 7

                                @אילנית זה התשובה שלך?

                                תמר 7ת Offline
                                תמר 7ת Offline
                                תמר 7
                                wrote on last edited by
                                #2695

                                @תמר-7 בטח שזה קשור למוזיקה מרדכי בן דוד הוא הכי מוזיקה שיש

                                סודי ביותרס שמעון 2ש 2 Replies Last reply
                                0
                                • תמר 7ת תמר 7

                                  @אילנית זה התשובה שלך?

                                  אילניתא Offline
                                  אילניתא Offline
                                  אילנית
                                  כתב מקצב
                                  wrote on last edited by
                                  #2696

                                  @תמר-7 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  @אילנית זה התשובה שלך?

                                  ישנם עוד תשובות, אבל לדעתי הן מיותרות ואין בכלל על מה לנהל דיון כשיש את חוקי הפורום.

                                  "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                  #משפטשאהבתי.

                                  תמר 7ת 1 Reply Last reply
                                  0
                                  • תמר 7ת תמר 7

                                    @תמר-7 בטח שזה קשור למוזיקה מרדכי בן דוד הוא הכי מוזיקה שיש

                                    סודי ביותרס Offline
                                    סודי ביותרס Offline
                                    סודי ביותר
                                    משתמש ותיק
                                    wrote on last edited by
                                    #2697

                                    @תמר-7 הוא לא מוזיקה

                                    "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                                    תמר 7ת 1 Reply Last reply
                                    0
                                    • תמר 7ת תמר 7

                                      @תמר-7 בטח שזה קשור למוזיקה מרדכי בן דוד הוא הכי מוזיקה שיש

                                      שמעון 2ש Offline
                                      שמעון 2ש Offline
                                      שמעון 2
                                      משתמש ותיק
                                      wrote on last edited by
                                      #2698

                                      @תמר-7 אבל אנחנו לא צריכים תמונות שלו ס"ה אנחנו פותחים גוגל

                                      @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      זה לא קשור אלינו, ואין לפרסמם.
                                      אולי תקרא שוב פעם את חוקי הפרום?

                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • סודי ביותרס סודי ביותר

                                        @תמר-7 הוא לא מוזיקה

                                        תמר 7ת Offline
                                        תמר 7ת Offline
                                        תמר 7
                                        wrote on last edited by
                                        #2699

                                        @סודי-ביותר אז מי כן מוזיקה אם מרדכי בן דוד לא קשור למוזיקה?

                                        סודי ביותרס תהילושת שמעון 2ש 3 Replies Last reply
                                        0
                                        • תמר 7ת תמר 7

                                          @סודי-ביותר אז מי כן מוזיקה אם מרדכי בן דוד לא קשור למוזיקה?

                                          סודי ביותרס Offline
                                          סודי ביותרס Offline
                                          סודי ביותר
                                          משתמש ותיק
                                          wrote on last edited by
                                          #2700

                                          @תמר-7 השירים שלו זה מוזיקה
                                          הוא עצמו לא מוזיקה

                                          "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                                          1 Reply Last reply
                                          2

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול