אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
-
@המבין
אני מבינה
אתם מעולים המשתמשים הותיקים
אבל לא ראיתי שום דיווח בנושא לכן כתבתי מה שכתבתי...@TALY אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@המבין
אני מבינה
אתם מעולים המשתמשים הותיקים
אבל לא ראיתי שום דיווח בנושא לכן כתבתי מה שכתבתי...מענין כי כמה דקות אחרי שהעלו את הנושא הזה דיווחתי
-
-
@שמעון-2 מה הכוונה "ובלי שידווחו עליך"
-
@שמעון-2 מה הכוונה "ובלי שידווחו עליך"
@אלעזר-כהן-0-2 למשל אם מישהו מספים נושא מסוים, או מעלה דברים לא לעניין - מדווחים עליו, או על הפוסט שלו.
-
@שמעון-2 ???????????? יש פה מלא משתמשים בפורום
הגיוני שרק 48 אנשים עברה חצי שנה בלי דיווח עליהם?@כ-פ אולי זה בגלל שהם לא ביקשו
כאן אפשר לבקש ואם הצוות ירצו הם יצרפו אותך
https://miktzav.com/groups/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9-%D7%95%D7%AA%D7%99%D7%A7 -
@אלעזר-כהן-0-2 למשל אם מישהו מספים נושא מסוים, או מעלה דברים לא לעניין - מדווחים עליו, או על הפוסט שלו.
This post is deleted! -
@טיטו השם משתמש הקודם היה לינוי ועכשיו זה לינוי 0 וחבל היה לי הרבה מוניטין וכ'ו... ממש מקווה שתצליחו לעזור לי שולחת פנייה לניהול

@לינוי-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@טיטו השם משתמש הקודם היה לינוי ועכשיו זה לינוי 0 וחבל היה לי הרבה מוניטין וכ'ו... ממש מקווה שתצליחו לעזור לי שולחת פנייה לניהול

????? מה עם הפניה שלי תוכלו לסדר לי שאחזור לשם משתמש הקודם?
-
@כ-פ אולי זה בגלל שהם לא ביקשו
כאן אפשר לבקש ואם הצוות ירצו הם יצרפו אותך
https://miktzav.com/groups/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9-%D7%95%D7%AA%D7%99%D7%A7@שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@כ-פ אולי זה בגלל שהם לא ביקשו
כאן אפשר לבקש ואם הצוות ירצו הם יצרפו אותך
https://miktzav.com/groups/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9-%D7%95%D7%AA%D7%99%D7%A7לא הבנתי איך מבקשים שם!!
-
@כ-פ אולי זה בגלל שהם לא ביקשו
כאן אפשר לבקש ואם הצוות ירצו הם יצרפו אותך
https://miktzav.com/groups/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9-%D7%95%D7%AA%D7%99%D7%A7@שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@כ-פ אולי זה בגלל שהם לא ביקשו
כאן אפשר לבקש ואם הצוות ירצו הם יצרפו אותך
https://miktzav.com/groups/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9-%D7%95%D7%AA%D7%99%D7%A7אז שלחתי פעם אחת בטעות הזמנה להצטרפות, ואז נבהלתי ולא ידעתי איך מבטלים את זה, אז שלחתי הודעה שזה בטעות......

גם ככה אני עדיין לא חצי שנה בפורום אז זה לא עוזר
אבל נשמע לי הזוי שבפורום של 7,300 משתמשים רק 48 מתוכם נכנסו לקבוצת המשתמש ותיק...... -
@כ-פ אולי זה בגלל שהם לא ביקשו
כאן אפשר לבקש ואם הצוות ירצו הם יצרפו אותך
https://miktzav.com/groups/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9-%D7%95%D7%AA%D7%99%D7%A7 -
כתוב פה שמשתמש ותיק זה משתמשים שתרמו לפורום (ולא סתם חצי שנה וכו')

-
@כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@שמעון-2 רגע ואם הורחקתי זה נקרא שדיווחו עלי?
כנראה!!
זה כל שכן {אם הבנת מה אמרתי
} -
@כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@שמעון-2 רגע ואם הורחקתי זה נקרא שדיווחו עלי?
כנראה!!
זה כל שכן {אם הבנת מה אמרתי
} -
@כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@יונתן-פ @שמעון-2 אז אשכרה הכל ב"א לחברו - כי חוץ מהמקרים האמיתיים שמדווחים - יכולים להיות משתמשים שמדווחים סתם כי ברגע זה המשפט לא מצא חן בעיניהם, ויכולות גם לקרות טעויות......
נכון!!
זה קצת נשמע לי הזוי {כמו שאמרת ליפני}
איך יכול להיות שרק 48 משתמשים ותיקים!!! -
@כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@יונתן-פ @שמעון-2 אז אשכרה הכל ב"א לחברו - כי חוץ מהמקרים האמיתיים שמדווחים - יכולים להיות משתמשים שמדווחים סתם כי ברגע זה המשפט לא מצא חן בעיניהם, ויכולות גם לקרות טעויות......
נכון!!
זה קצת נשמע לי הזוי {כמו שאמרת ליפני}
איך יכול להיות שרק 48 משתמשים ותיקים!!!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login