-
אפשר פלייבק של "תכף יפתח"?
תודה! -
@נוי3209 תודה על כל העזרה והסיוע הנה התוכנה שמפרידה קול ממוסיקה :
ווקאל רימובר - https://vocalremover.org/@אליהו-חזן
כן, משום מה זה מטעין לי חמש דקות כזה ואז אומר שגיאת 404- אף פעם זה לא עובד...
יש אולי אתר אחר חינמי שגם עושה את זה?
ואם לא אז תוכנה פשוטה לא כבדה?
מעניין אותי... -
@אליהו-חזן
כן, משום מה זה מטעין לי חמש דקות כזה ואז אומר שגיאת 404- אף פעם זה לא עובד...
יש אולי אתר אחר חינמי שגם עושה את זה?
ואם לא אז תוכנה פשוטה לא כבדה?
מעניין אותי...@נוי3209 האתר הזה עובד מעולה ושגיאת 404 שאת מתכוונת זה אחרי שכבר העלית לאתר שיר או שניים אז זה לא נותן יותר עד יום למחרת או משהו כזה אבל יש לי פיתרון יש באתר אפשרות שמפרידה לא רק קול או מוסיקה אלא גם בס או תופים אז פשוט תעלי לאופציה הזאת שנקראת באתר מפצל ותורידי רק את הקול ותשאירי את הבס והכל כרגיל בהצלחה!!!

-
@נוי3209 האתר הזה עובד מעולה ושגיאת 404 שאת מתכוונת זה אחרי שכבר העלית לאתר שיר או שניים אז זה לא נותן יותר עד יום למחרת או משהו כזה אבל יש לי פיתרון יש באתר אפשרות שמפרידה לא רק קול או מוסיקה אלא גם בס או תופים אז פשוט תעלי לאופציה הזאת שנקראת באתר מפצל ותורידי רק את הקול ותשאירי את הבס והכל כרגיל בהצלחה!!!

@אליהו-חזן

לא משנה על מה אני ילחץ, אני מחכה שזה יעבד ואז שגיאת 404, קבוע גם בלי שהטענתי שיר באותו יום.
בגלל זה אני מחפשת תוכנה קלה או אתר אחר.
[אם יש כיוון אשמח לדעת] -
@אליהו-חזן

לא משנה על מה אני ילחץ, אני מחכה שזה יעבד ואז שגיאת 404, קבוע גם בלי שהטענתי שיר באותו יום.
בגלל זה אני מחפשת תוכנה קלה או אתר אחר.
[אם יש כיוון אשמח לדעת] -
@נוי3209 תודה על כל העזרה והסיוע הנה התוכנה שמפרידה קול ממוסיקה :
ווקאל רימובר - https://vocalremover.org/@אליהו-חזן
תודה
אבל אם תקרא את הכותרת הנושא נועד לפייבקים איכותיים בלבד ולא לכאלו הנעשים ע"י אתרים ותוכנות לסוגיהן- לאלו יש נושאים אחרים בפורום
יום נעים -
@אליהו-חזן
תודה
אבל אם תקרא את הכותרת הנושא נועד לפייבקים איכותיים בלבד ולא לכאלו הנעשים ע"י אתרים ותוכנות לסוגיהן- לאלו יש נושאים אחרים בפורום
יום נעים -
פלייבק-אם-תעירו-דוגמה.mp3 אם תעירו נפתלי קמפה וארי היל
-
פלייבק-אם-תעירו-דוגמה.mp3 אם תעירו נפתלי קמפה וארי היל
-
מישהו יכול להעלות את הפלייבק של השיר של מיכה גמרמן זכות לעולם?
פליז זה ממש דחוף
ברמת S.O.S! -
@מישהי-מאמי ועוד:
מה אשיב לך פלייבק.mp3
קטן עלינו אמני ישראל פלייבק.mp3
אמן על הילדים שלי פלייבק חינמי.mp3
תתהנו פווווללללללללללל!!!!!!



נ.ב
אם יש בעייה בקטן עלינו - אני ימחקפוסט זה נמחק! -
מ מנאששש התייחס לנושא זה ב
-
אפשר את הפלייבקים של ברומר יהודי אף פעם לו לבד קול דודי ואת ה ישמור
-
https://youtu.be/pRe4RJ_NXbo
-
https://youtu.be/pRe4RJ_NXbo
מילים:
רק מבקש ממך את הסליחה
כי לא היתה לי כוונה לפגוע להכאיב
יש מלאכים טובים שמעידים
תפתח את שערי ליבך אלי לסליחתי
אני רוצה לרפא את הלב והפה
שנחזור להיות אחים
שרבים ומתפייסיםמחילה מבקש מחילה
אם אמרתי מילה או פגעתי בך
אם עשיתי טעות
תן לי עוד הזדמנות
כן אני מבקש סליחהזה זמן סליחות וחשבונות הלב
איך לפעמים אני פתאום טובע בכאב
לך הכאבתי והכאבתי לעצמי
ורק אקורד מינור עצוב בתוך תוכי
אני רוצה לרפא את הלב והפה
שנחזור להיות אחים
שרבים ומחייכים -
@אאא-1 בבקשה
להוריד כוכביות
https://send.magicode.me/send-file/file/ed3ae75db8e***9d6f3c431f9dab3a878c1add3fef2/view -
@אאא-1 בבקשה
להוריד כוכביות
https://send.magicode.me/send-file/file/ed3ae75db8e***9d6f3c431f9dab3a878c1add3fef2/view@אדם-חכם-וישר אמר בפלייבקים איכותיים ב-ל-ב-ד (לא של תוכנות ואתרים -אלא של שרים קריוקי לדוגמא):
@אאא-1 בבקשה
להוריד כוכביות
https://send.magicode.me/send-file/file/ed3ae75db8e***9d6f3c431f9dab3a878c1add3fef2/viewזה חסום לי
-
@אדם-חכם-וישר אמר בפלייבקים איכותיים ב-ל-ב-ד (לא של תוכנות ואתרים -אלא של שרים קריוקי לדוגמא):
@אאא-1 בבקשה
להוריד כוכביות
https://send.magicode.me/send-file/file/ed3ae75db8e***9d6f3c431f9dab3a878c1add3fef2/viewזה חסום לי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות