זמרים גדולים שהצליחו בקטן- מכירים?
-
@chagit03
נמואל זמר מדהים !
אבל הוא מצליח יותר ברדיו...קוראים לזה "זמרי אולפן"-זמרים שלא מצליחים לתרגם את ההצלחה של ההשמעות ברדיו למופעים ולקהל. יש עוד כמה כאלו...
אבי אילסון, אלי הרצליך-אם יהיה הופעה שלהם אתם תלכו??
חתונות ושמחות בית השואבה לא נחשב הופעה...
אין להם אהדת קהל וזה בסדר, כי הם גם לא מכוונים לשם..:) -
נראלי שקצת נסחפנו פה.
לא כל מי שהוא לא ריבו, הוא זמר לא מצליח.
יש זמרים שלא מחפשים הצלחה מסוג כזה, והחתונות מכניסות להם הרבה יותר כסף ממה שהיו מכניסים בהופעות..
אז זה לא נחשב כישלון. -
נראלי שקצת נסחפנו פה.
לא כל מי שהוא לא ריבו, הוא זמר לא מצליח.
יש זמרים שלא מחפשים הצלחה מסוג כזה, והחתונות מכניסות להם הרבה יותר כסף ממה שהיו מכניסים בהופעות..
אז זה לא נחשב כישלון.@ב-ב ברור לדוגמא אלי הרצליך
הרבה יותר מצליך בחתונות ושם הוא בעיקר משקיע -
@ב-ב ברור לדוגמא אלי הרצליך
הרבה יותר מצליך בחתונות ושם הוא בעיקר משקיע -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
אולי אני אגיד משהו מוזר אבל לדעתי גד אלבז. בייחוד אחרי שהוא עזב לחול שזה היה לפני שאניים אבל עדיין. לא רואה שמשהו מדי מקשיב לשירים שלו.. גם הכמות צפיות לא מספקת את העבודה שהוא משקיע. בסופו של דבר הוא מוציא הרבה קליפים והיכולות הקוליות שלו הרבה יותר מטובות... יש לו קול נדיר.
נ.ב אני מדברת על עצמי.. לא שמעתי אותו קרוב ל10 שנים. ופתאום קפץ לי לאחרונה השיר שלו 'גאולה' והבנתי שמהו כאן מתפספס כי זה שיר מאד יפה!
-
אולי אני אגיד משהו מוזר אבל לדעתי גד אלבז. בייחוד אחרי שהוא עזב לחול שזה היה לפני שאניים אבל עדיין. לא רואה שמשהו מדי מקשיב לשירים שלו.. גם הכמות צפיות לא מספקת את העבודה שהוא משקיע. בסופו של דבר הוא מוציא הרבה קליפים והיכולות הקוליות שלו הרבה יותר מטובות... יש לו קול נדיר.
נ.ב אני מדברת על עצמי.. לא שמעתי אותו קרוב ל10 שנים. ופתאום קפץ לי לאחרונה השיר שלו 'גאולה' והבנתי שמהו כאן מתפספס כי זה שיר מאד יפה!
-
@תמר-7 לא גילו אותו? כל פוסט שני בפורום מדברים עליו, במה זה מתבטא שלא גילו אותו?
-
@תמר-7 לא גילו אותו? כל פוסט שני בפורום מדברים עליו, במה זה מתבטא שלא גילו אותו?
@המאסטרו-הנסתר הוא לא מופיע על הבמות הגדולות
לא מספיק משמיעים את השירים שלו ברדיו
(אבל יכול להיות שזה בגלל שהוא רק התחיל, לא יודעת) -
אני לא יודע אם זה המקום אבל יש בחור עמנואל שולמן התמודד ב הקול הבא אמן ענק ענק ענק הוציא כמה סינגלים פשוט בחור עם נשמה ועומק הוציא כבר 4 סינגלים! אני צופה לו עתיד מזהיר

כליל תפארת https://drive.google.com/file/d/1hqCpiDlxMLBgiEepPcPoBjBk6C1xxesf/view
אם כולם היו https://drive.google.com/file/d/1p4JLystrdfIIwfDp-olu4Naj2b5kb46v/view
תחייך https://drive.google.com/file/d/1ojJkdfvC2OCXfh1-ICwBji3tHG8V5J19/view
ממך אליך עמנואל שולמן - ממך אליך.mp3 -
אני חושבת שקובי גרינבוים כי למעשה עד השיר ויקבץ אני לא הכרתי אותו והבנתי שעד אז הוא היה יותר זמר חתונות ופחות שמעו עליו.
-
אולי אני אגיד משהו מוזר אבל לדעתי גד אלבז. בייחוד אחרי שהוא עזב לחול שזה היה לפני שאניים אבל עדיין. לא רואה שמשהו מדי מקשיב לשירים שלו.. גם הכמות צפיות לא מספקת את העבודה שהוא משקיע. בסופו של דבר הוא מוציא הרבה קליפים והיכולות הקוליות שלו הרבה יותר מטובות... יש לו קול נדיר.
נ.ב אני מדברת על עצמי.. לא שמעתי אותו קרוב ל10 שנים. ופתאום קפץ לי לאחרונה השיר שלו 'גאולה' והבנתי שמהו כאן מתפספס כי זה שיר מאד יפה!
@123-3 מסכימה איתך ממש
בדיוק על אותו רעיון גם איציק דדיה
יש לו יכולות ווקאליסטיות אדירות
ולא יודעת למה, אין לו קריירה מוזיקלית יותר מדי מוצלחת.. -
אני חושבת שקובי גרינבוים כי למעשה עד השיר ויקבץ אני לא הכרתי אותו והבנתי שעד אז הוא היה יותר זמר חתונות ופחות שמעו עליו.
-
@תמר-7 דווקא נהוראי אריאלי מצליח.. בואי הוא זמר דנדש והוא כבר מופיע. בסדר שלא בבמות הכי גדולות כי הוא גם לא מדי מפתיע. יש לו קול טוב(!) , לא אומרת שלא. אבל אין לו צבע מדי מיוחד או בשורה כביכול. (שלא תכעסו- הוא בהחלט זמר ויכול להצליח.) רק לדעתי יחסית לדרך הקצרה שהתחיל לעבור זה ממש לא נקרא שהוא לא מצליח.. אלא ההיפך...
@אין-על-מוזיקה לא חושבת שדדיה הוא כזה מטורף. דעה אישית...
ובהקשר של שולמן שכתבו גם שבאמת מטורף עולה לי עוד מתמודד שהוא פודלינסקי.. איפה הוא? א"א להגיד שהצליח בקטן כי הוא עוד לא כ"כ הוציא חומרים אבל הוא אחד שכשהוא יתחיל להוציא הוא יתפוס ומהר.. יש לו צבע נדיר, שונה כ"כ ויחודי- פשוט זמר טוב..
-
@123-3 מסכימה איתך ממש
בדיוק על אותו רעיון גם איציק דדיה
יש לו יכולות ווקאליסטיות אדירות
ולא יודעת למה, אין לו קריירה מוזיקלית יותר מדי מוצלחת..@אין-על-מוזיקה לדעתי הסיבה היא, בגלל שהוא לא מוציא להיטים כל השירים שלו זה שירים מזרחיים גנרים לחלוטין (אולי חוץ מכמה..)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
