זמרים גדולים שהצליחו בקטן- מכירים?
-
@המאסטרו-הנסתר
רועה צאן
זה פחות עסקים
בקיצור הלך לעשות את מה שהאבות הקדושים עשו -
@המאסטרו-הנסתר
רועה צאן
זה פחות עסקים
בקיצור הלך לעשות את מה שהאבות הקדושים עשו -
דיברו כאן על נמואל הרוש ואני רוצה להגיד נקודה קטנה
אני חושבת שהסגנון שנמואל איך שהוא ניראה וכו' נותן פחות עניין ואינפורמציה ללכת להופעות שלו
וזה אומר המון אני אישית לא מסוגלת השירים שלו טובים ומושמעים אבל בהחלט לא למלא הופעות בניני האומה וכו' -
@המאסטרו-הנסתר
רועה צאן
זה פחות עסקים
בקיצור הלך לעשות את מה שהאבות הקדושים עשו -
@ac1 אמר בזמרים גדולים שהצליחו בקטן- מכירים?:
@תהילוש-0 אני לא חושב שמראה של זמר עשוי להשפיע על הפופולריות שלו
נכון
לא חסר זמרים פופולריים (אפילו מאוד) עם מראה לא משו....
וגם לא הבנתי מה הבעיה במראה שלו?@לוי1221 אמר בזמרים גדולים שהצליחו בקטן- מכירים?:
אצל חנן הוא מפעיל תקהל וזה מה שיפה
חנן גאון במה!
@אחות-קטנה אמר בזמרים גדולים שהצליחו בקטן- מכירים?:
@שמעון-2 אודי דוודי רועה צאן לא דוד גבאי
כבר מזמן לא...
-
@chagit03
נמואל זמר מדהים !
אבל הוא מצליח יותר ברדיו...קוראים לזה "זמרי אולפן"-זמרים שלא מצליחים לתרגם את ההצלחה של ההשמעות ברדיו למופעים ולקהל. יש עוד כמה כאלו...
אבי אילסון, אלי הרצליך-אם יהיה הופעה שלהם אתם תלכו??
חתונות ושמחות בית השואבה לא נחשב הופעה...
אין להם אהדת קהל וזה בסדר, כי הם גם לא מכוונים לשם..:) -
נראלי שקצת נסחפנו פה.
לא כל מי שהוא לא ריבו, הוא זמר לא מצליח.
יש זמרים שלא מחפשים הצלחה מסוג כזה, והחתונות מכניסות להם הרבה יותר כסף ממה שהיו מכניסים בהופעות..
אז זה לא נחשב כישלון. -
נראלי שקצת נסחפנו פה.
לא כל מי שהוא לא ריבו, הוא זמר לא מצליח.
יש זמרים שלא מחפשים הצלחה מסוג כזה, והחתונות מכניסות להם הרבה יותר כסף ממה שהיו מכניסים בהופעות..
אז זה לא נחשב כישלון.@ב-ב ברור לדוגמא אלי הרצליך
הרבה יותר מצליך בחתונות ושם הוא בעיקר משקיע -
@ב-ב ברור לדוגמא אלי הרצליך
הרבה יותר מצליך בחתונות ושם הוא בעיקר משקיע -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
אולי אני אגיד משהו מוזר אבל לדעתי גד אלבז. בייחוד אחרי שהוא עזב לחול שזה היה לפני שאניים אבל עדיין. לא רואה שמשהו מדי מקשיב לשירים שלו.. גם הכמות צפיות לא מספקת את העבודה שהוא משקיע. בסופו של דבר הוא מוציא הרבה קליפים והיכולות הקוליות שלו הרבה יותר מטובות... יש לו קול נדיר.
נ.ב אני מדברת על עצמי.. לא שמעתי אותו קרוב ל10 שנים. ופתאום קפץ לי לאחרונה השיר שלו 'גאולה' והבנתי שמהו כאן מתפספס כי זה שיר מאד יפה!
-
אולי אני אגיד משהו מוזר אבל לדעתי גד אלבז. בייחוד אחרי שהוא עזב לחול שזה היה לפני שאניים אבל עדיין. לא רואה שמשהו מדי מקשיב לשירים שלו.. גם הכמות צפיות לא מספקת את העבודה שהוא משקיע. בסופו של דבר הוא מוציא הרבה קליפים והיכולות הקוליות שלו הרבה יותר מטובות... יש לו קול נדיר.
נ.ב אני מדברת על עצמי.. לא שמעתי אותו קרוב ל10 שנים. ופתאום קפץ לי לאחרונה השיר שלו 'גאולה' והבנתי שמהו כאן מתפספס כי זה שיר מאד יפה!
-
@תמר-7 לא גילו אותו? כל פוסט שני בפורום מדברים עליו, במה זה מתבטא שלא גילו אותו?
-
@תמר-7 לא גילו אותו? כל פוסט שני בפורום מדברים עליו, במה זה מתבטא שלא גילו אותו?
@המאסטרו-הנסתר הוא לא מופיע על הבמות הגדולות
לא מספיק משמיעים את השירים שלו ברדיו
(אבל יכול להיות שזה בגלל שהוא רק התחיל, לא יודעת) -
אני לא יודע אם זה המקום אבל יש בחור עמנואל שולמן התמודד ב הקול הבא אמן ענק ענק ענק הוציא כמה סינגלים פשוט בחור עם נשמה ועומק הוציא כבר 4 סינגלים! אני צופה לו עתיד מזהיר

כליל תפארת https://drive.google.com/file/d/1hqCpiDlxMLBgiEepPcPoBjBk6C1xxesf/view
אם כולם היו https://drive.google.com/file/d/1p4JLystrdfIIwfDp-olu4Naj2b5kb46v/view
תחייך https://drive.google.com/file/d/1ojJkdfvC2OCXfh1-ICwBji3tHG8V5J19/view
ממך אליך עמנואל שולמן - ממך אליך.mp3
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות