עקיבא או ישי ריבו במי בוחרים
-
@יונה-מצאה-בו-מנוח אז לפי חישובי אוהבים יותר את עקיבא.
-
אני אוהבת את שניהם אבל כאילו נגיד אם תגיידו לי לאיזה הופעה מבין שניהם ללכת חדמשמעית ריבווווווו
-
@SHIMIX צודק אין על ריבו
אבל השנתיים האחרונות עקיבא הוציא יותר -
@מוזיקת-טורבו
יש לעקיבא גם שירים שהפכו ללהיטים כמו יש בך הכל -
@מוזיקת-טורבו
יש לעקיבא גם שירים שהפכו ללהיטים כמו יש בך הכל -
-
@עדיני נכון יש בך הכול הצליח בענק
-
@עדיני נכון יש בך הכול הצליח בענק
@המחבל-המחופש וגם שלום בבית
-
@המחבל-המחופש וגם שלום בבית
-
@המחבל-המחופש וגם שלום בבית
@המחבל-המחופש כולכם מדברים על שירים בודדים
תבדקו כמה מהשירים של עקיבא אנשים מכירים, וכמה של ריבו...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
