למישהו יש את הדרייב של מיוזיק קליפ ?
-
@מיכל-f במייל125478music@gmail.com תבקשי להירשם
לא ממליצה זה סתם כאבי ראש הם לא מסכימים לצאת
ןממילא מעלים את כל הסקופי םלפה זו דעתי@המחבל-המחופש מה יש שם בדיוק?? למה נועדה הקבוצה הזאת כאילו
-
@המחבל-המחופש מה יש שם בדיוק?? למה נועדה הקבוצה הזאת כאילו
@מיכל-f מיוזיק סקופ סקופים של מוזיקה אל תירשמי יש את זה פה אנשין מעלים מה שהם מביאים
-
@מיכל-f במייל125478music@gmail.com תבקשי להירשם
לא ממליצה זה סתם כאבי ראש הם לא מסכימים לצאת
ןממילא מעלים את כל הסקופי םלפה זו דעתי@המחבל-המחופש אמר בלמישהו יש את הדרייב של מיוזיק קליפ ?:
@מיכל-f במייל125478music@gmail.com תבקשי להירשם
לא ממליצה זה סתם כאבי ראש הם לא מסכימים לצאת
ןממילא מעלים את כל הסקופי םלפה זו דעתימתנגדת ממש!
אני הייתי רשומה ממייל אחד ורציתי להחליף כתובת, והם ביטלו את ההרשמה שלי.
וחוצמזה יש אפשרות בתחתית המייל לבטל רישום, זה ממש פשוט. -
@המחבל-המחופש אמר בלמישהו יש את הדרייב של מיוזיק קליפ ?:
@מיכל-f במייל125478music@gmail.com תבקשי להירשם
לא ממליצה זה סתם כאבי ראש הם לא מסכימים לצאת
ןממילא מעלים את כל הסקופי םלפה זו דעתימתנגדת ממש!
אני הייתי רשומה ממייל אחד ורציתי להחליף כתובת, והם ביטלו את ההרשמה שלי.
וחוצמזה יש אפשרות בתחתית המייל לבטל רישום, זה ממש פשוט.@ב-ב ביקשתי לבטל והם לא הסכימו לי
-
@ב-ב ביקשתי לבטל והם לא הסכימו לי
@המחבל-המחופש אמר בלמישהו יש את הדרייב של מיוזיק קליפ ?:
@ב-ב ביקשתי לבטל והם לא הסכימו לי
אז תבטלי לבד.
ומסתומרת לא הסכימו? אמרו לך שזה כלא ואי אפשר לצאת?
לא נשמע לי.... -
מוזר שלחתי בקשה להצטרף והם לא מחזירים לי תשובה.
יכול להיות שזה לא רובוט?? -
@יונמיוזיק יש מצב שזה רובוט
ולא הבנתי מה הבעיה אם את\ה רוצה להתנתק אז פשוט אפשר לשים בספאם או משהו כזה .... -
@המחבל-המחופש אמר בלמישהו יש את הדרייב של מיוזיק קליפ ?:
@ב-ב ביקשתי לבטל והם לא הסכימו לי
אז תבטלי לבד.
ומסתומרת לא הסכימו? אמרו לך שזה כלא ואי אפשר לצאת?
לא נשמע לי....@ב-ב איך לבטל לבד????
-
@ב-ב איך לבטל לבד????
@המחבל-המחופש הסברתי. תגללי קצת למעלה...
-
@המחבל-המחופש הסברתי. תגללי קצת למעלה...
@ב-ב הי כתבתי להם מייל ואמרתי להם שאשמח אם יוציאו אותי והם הוציאו יש!!!!!!
משמח אותי סוף סוף יהיה קצת שקט
ו@ב-ב תודה שעזרת לי -
@ב-ב הי כתבתי להם מייל ואמרתי להם שאשמח אם יוציאו אותי והם הוציאו יש!!!!!!
משמח אותי סוף סוף יהיה קצת שקט
ו@ב-ב תודה שעזרת לי@המחבל-המחופש למה הם עושים לך רעש?
( אתה משתמש או משתמשת?) -
@המחבל-המחופש למה הם עושים לך רעש?
( אתה משתמש או משתמשת?)@מרב משתמשת אבל זה חירפן אותי והיא עזרה לי שום רעש
-
אני מחוברת לשם
ממש ממליצה!!
מעניין
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
