צריכה עזרה דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
ושוב אותו ניגון
ששרת לי פעם, שיר ערש
הוא מתנגן בלב מזכיר דברים משם
והימים עברו ביעף
והשנים איתך צועדת
והלב אמר לי שאנלא לבדרק ההתחלה קצת
אם תרצי תוכלי לחבר עם מה ש @טותיייי כתבה -
ושוב אותו ניגון
ששרת לי פעם, שיר ערש
הוא מתנגן בלב מזכיר דברים משם
והימים עברו ביעף
והשנים איתך צועדת
והלב אמר לי שאנלא לבדרק ההתחלה קצת
אם תרצי תוכלי לחבר עם מה ש @טותיייי כתבה -
@KING-music אני תכלס עשיתי תפזמון היא בת ראשון באמת יכול לצאת יפה
-
הקשבתי עכשיו לשיר והתחבר לי איזה פזמון נחמד
את ההתחלה לקחתי לקחתי מ@טותיייי
אמא אם הלב היה יכול רק
את האהבה להביע
על זה שתמיד נסכת כח
היית תמיד ולא נתת לשכוח....זה דיי מסתדר עם המנגינה....
@נעמי16 אני לא הבנתי מה המנגינה כי לא שמעתי אותה(❁´◡`❁)
-
@נעמי16 אני לא הבנתי מה המנגינה כי לא שמעתי אותה(❁´◡`❁)
@KING-music 'אמא אם הייתי'
זה מה שמי שביקשה את השיר רצתה...במנגינה הזאת,ןלכן זה יותר מאתגר כי צריך להלביש את הטקסט על המנגינה,אבל ספציפית ששרתי את זה עכשיו זה ממש הסתדר נחמד -
ושוב אותו ניגון
ששרת לי פעם, שיר ערש
הוא מתנגן בלב מזכיר דברים משם
והימים עברו ביעף
והשנים איתך צועדת
והלב אמר לי שאנלא לבד
ואת אוחזת לי ת'יד
שלא אפול דואגת
והתפילות שלך סוללות לי את הדרךהוספתי את החלק המודגש
-
הקשבתי עכשיו לשיר והתחבר לי איזה פזמון נחמד
את ההתחלה לקחתי לקחתי מ@טותיייי
אמא אם הלב היה יכול רק
את האהבה להביע
על זה שתמיד נסכת כח
היית תמיד ולא נתת לשכוח....זה דיי מסתדר עם המנגינה....
-
@טותיייי ממ..
יש הסכמה -
@TALY @טותיייי @נעמי16 @שנדי @ ניראה לי ש...זהו?,רק צריך לחכות מה @הקול-הבא-3 אומרת על זה ואם זה מספיק מילים
-
@TALY @טותיייי @נעמי16 @שנדי @ ניראה לי ש...זהו?,רק צריך לחכות מה @הקול-הבא-3 אומרת על זה ואם זה מספיק מילים
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@KING-music @KING-music @TALY @טותיייי @נעמי16
ואאווו איזה אלופים אחד הדברים פשוט שיר מהממם (אם הייתי בגיל בת מצןוה הייתי לוקחת)
אין עליכם בעולם פשוט יפה ליראות איך מישהו ביקש עזרה ופשוט קפצתם על זה בשמחה
אגב הכובע על הריצפה כרגע הורדתי אותו מיד שהתחלתי ליקרא מה קורא כאן



אין פשוט אלופים ושאפו@הקול-הבא-3 על האומץ ועל המרץ נהורים ששמת להם -
אמא אם הלב יכול רק
להראות לך את האהבה
עכשיו שהגעתי לגיל מצווה
הנשמה מתרגשת משמחהניסיתי לקח לי ממש כמה דקות
רק את הפזמון תגיד אם זה הסגנון...פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
