דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. #כל ההופעות\ בבנייני האומה ירושלים\ למגזר החרדי!

#כל ההופעות\ בבנייני האומה ירושלים\ למגזר החרדי!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
78 פוסטים 23 כותבים 6.3k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חסידייה אוטנטיתח חסידייה אוטנטית

    @דודו-בלוקה אמר ב#כל ההופעות\ בבנייני האומה ירושלים\ למגזר החרדי!:

    צמאה גברים89163ce4-fcaf-443e-9e43-31a69bc8d725-image.png
    המופעים לגברים יתקיימו במוצאי שבת ט"ז כסליו בשעה 10/12 בשעה 20:30 , וביום שני יח' כסליו 12/12 בשעות 18:30 ו21:30.
    לרכישת כרטיסים https://tickchak.co.il/Tzama_gvarim
    צמאה נשים
    המופעים לנשים יתקיימו ביום א' י"ז כסליו 11/12, וביום שלישי יט' כסליו 13/12 בשעות 18:00 ו21:00.
    לרכישת כרטיסים https://tickchak.co.il/Tzama_nashim

    אימא'לה!!! סולד אהוט על כל המופעי נשים!!
    אני אמורה ללכת למופע ילדות?????

    😭😂

    ב. ב.ב מנותק
    ב. ב.ב מנותק
    ב. ב.
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #43

    @חסידייה-אוטנטית אמר ב#כל ההופעות\ בבנייני האומה ירושלים\ למגזר החרדי!:

    אימא'לה!!! סולד אהוט על כל המופעי נשים!!
    אני אמורה ללכת למופע ילדות?????

    או לקנות יותר מוקדם..
    סתם

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מוזיקה אקספרס YIPמ מנותק
      מוזיקה אקספרס YIPמ מנותק
      מוזיקה אקספרס YIP
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #44

      על הבמה 2
      על הבמה
      בבנייני האומה

      האירוע המרכזי של חנוכה תשפ"ג יוצא לדרך בסיעתא דשמיא. לא תרצו לפספס אותו...

      עיריית ירושלים-האגף לתרבות תורנית – המחלקה למורשת מהמזרח, קול חי ותיאטרון משמחי לב,

      מזמינים אתכם להפקת הענק לכל המשפחה... על הבמה 2!

      והפעם בעלילה מותחת ומרגשת בעקבות סיפורי הגבורה של האנוסים בתקופת האינקוויזיציה, על פי רב המכר - דון קרלוס – של הסופר ח. אליהב.

      בכיכובו ובימויו של עופר הלוי – ובהשתתפות טובי השחקנים. כשאליהם יצטרפו שחקנים אורחים: שדרני ואמני קול חי וקול חי מיוזיק: ירון בר, אלעד כהן, יהודה שוקרון.

      תלבושות של התקופה שטרם ראיתם... מלווה בתפאורה חדשנית בטכנולוגיה ייחודית בשילוב מולטימדיה על מסכי ענק.

      האירוע במעמד: ראש העיר ירושלים משה ליאון ומ"מ וסגן ראש העיר הרב צביקה כהן.
      סה"כ יתקיימו בעז"ה 3 מופעים, ביום שני ב' טבת 26.12.22, זאת חנוכה, בבנייני האומה ירושלים.

      לכם נשאר רק לבחור את השעה המתאימה לכם ולהגיע ליהנות ולהתרגש מחווייה ייחודית לכל המשפחה.

      הנחה בסך 15% למחזיקי כרטיס ירושלמי.
      כרטיסים: https://tickchak.co.il/36374?_ref=36377

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מרבמ מרב

        חג יט כסליו.jpg

        מוזיקה אקספרס YIPמ מנותק
        מוזיקה אקספרס YIPמ מנותק
        מוזיקה אקספרס YIP
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה אקספרס YIP
        #45

        @מרב שימו לב! פה יעלו מופעים אך ורק בבנייני האומה ירושלים
        לא לעלות לפה בבקשה מופעים במקומות אחרים!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מוזיקה אקספרס YIPמ מנותק
          מוזיקה אקספרס YIPמ מנותק
          מוזיקה אקספרס YIP
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה אקספרס YIP
          #46

          בת קול
          בבנייני האומה, ירושלים

          ביצוע מוזיקלי של הזמרת והאומנית אסתר כליפא והלהקה בהשתתפות אומניות וזמרות אורחות, עיבוד וניהול מוזיקלי מקצועי מאת המאסטרו יואלי דיקמן
          כרטיסים: בת קול
          בבנייני האומה, ירושלים

          ביצוע מוזיקלי של הזמרת והאומנית אסתר כליפא והלהקה בהשתתפות אומניות וזמרות אורחות, עיבוד וניהול מוזיקלי מקצועי מאת המאסטרו יואלי דיקמן
          כרטיסים: https://kol-barama.tickchak.co.il/36239?_ref=17236

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מוזיקה אקספרס YIPמ מנותק
            מוזיקה אקספרס YIPמ מנותק
            מוזיקה אקספרס YIP
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה אקספרס YIP
            #47

            ברי&בני בבנייני האומה - מופעים הפרדה
            בבנייני האומה

            לראשונה בהיסטוריה בני פרידמן & בערי וובר בהפקת ענק
            מופע נשים\כרטיסים: https://tickchak.co.il/36476?_ref=36488
            מופע גברים\כרטיסים: https://tickchak.co.il/36478?_ref=36488
            מופע נשים: 18:00
            מופע גברים: 21:00
            נר חמישי חנוכה
            שימו לב!
            המחירים הם:
            יציע: 129\99
            אולם: 179\249

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מרבמ מנותק
              מרבמ מנותק
              מרב
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #48

              יואלי היום עדכן שבאותו יום ( יום רביעי) שיש את "בת קול" המופע לנשים יהיה בערב אותו דבר רק לגברים ושימו💙 לא יקראו לזה ישיבשיר...!!
              יואלי אמר מחר גג מחרותיים פרטים!!!

              "אפשר לשאול אותך שאלה?"
              "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

              המבין 0ה המחבל המחופשה 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • מוזיקה אקספרס YIPמ מנותק
                מוזיקה אקספרס YIPמ מנותק
                מוזיקה אקספרס YIP
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #49

                פרס הראשון לציון 3

                עיריית ירושלים מתכבדת להזמין את עמלי התורה כותבי המאמרים ובני הישיבות היקרים למעמד גמרה של תורה ושמחת חג החנוכה
                בהשתתפות גדולי ומאורי הדור מרנן ורבנן ראשי הישיבות שליט״א
                ובראשות מרן הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף שליט״א הרב הראשי לישראל

                "לך נאה לשבח״
                איחוד נדיר של גדולי הזמר החסידי
                מרדכי בן דוד
                מוטי שטיינמץ
                זאנוויל וינברגר
                רולי דיקמן
                בניצוחו של מאסטרו יואלי דיקמן בליווי תזמורת מורחבת
                ובליווי מקהלת נרננה בהרכב מיוחד
                יום רביעי - נר רביעי של חנוכה
                כ״ז כסליו תשפ״ג
                בניני האומה

                פתיחת שערים בשעה 20:00

                כרטיסים אצל רכזי בני הישיבות בשכונות
                או בגלאטיקט 6565* במחיר סמלי של 10
                שח בלבד

                במעמד ראש העיר משה לאון
                סגן ומ״מ מקום ראש העיר הרב צביקה כהן
                https://glatticket.co.il/36874?_ref=18068

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • מרבמ מרב

                  יואלי היום עדכן שבאותו יום ( יום רביעי) שיש את "בת קול" המופע לנשים יהיה בערב אותו דבר רק לגברים ושימו💙 לא יקראו לזה ישיבשיר...!!
                  יואלי אמר מחר גג מחרותיים פרטים!!!

                  המבין 0ה מנותק
                  המבין 0ה מנותק
                  המבין 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #50

                  @מרב תודה על העידכון אבל האם יש משהו מקול חי

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מרבמ מרב

                    יואלי היום עדכן שבאותו יום ( יום רביעי) שיש את "בת קול" המופע לנשים יהיה בערב אותו דבר רק לגברים ושימו💙 לא יקראו לזה ישיבשיר...!!
                    יואלי אמר מחר גג מחרותיים פרטים!!!

                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #51

                    @מרב אמר ב#כל ההופעות\ בבנייני האומה ירושלים\ למגזר החרדי!:

                    יואלי היום עדכן שבאותו יום ( יום רביעי) שיש את "בת קול" המופע לנשים יהיה בערב אותו דבר רק לגברים ושימו💙 לא יקראו לזה ישיבשיר...!!
                    יואלי אמר מחר גג מחרותיים פרטים!!!

                    עבר מחר
                    ועבר גם גג מחרתיים
                    נו אז יש פרטים??

                    "קשה לשכוח אנשים
                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                    מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                      @מרב אמר ב#כל ההופעות\ בבנייני האומה ירושלים\ למגזר החרדי!:

                      יואלי היום עדכן שבאותו יום ( יום רביעי) שיש את "בת קול" המופע לנשים יהיה בערב אותו דבר רק לגברים ושימו💙 לא יקראו לזה ישיבשיר...!!
                      יואלי אמר מחר גג מחרותיים פרטים!!!

                      עבר מחר
                      ועבר גם גג מחרתיים
                      נו אז יש פרטים??

                      מרבמ מנותק
                      מרבמ מנותק
                      מרב
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #52

                      @המחבל-המחופש אין לי שמץ....
                      ככה יואלי אמר אבל אני שמעתי ברדיו קול ברמה פרסומת על זה כבר

                      "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                      "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                      המבין 0ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מי זאתמ מנותק
                        מי זאתמ מנותק
                        מי זאת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #53

                        יווהוווו איזה צער שלא תדעו!!
                        המופע של עקיבא ורביב כנר מעורב!!!
                        אין מצבב
                        החלום מתנפץ!😢😢😢😩

                        שרי 0ש מרבמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                        1
                        • מי זאתמ מי זאת

                          יווהוווו איזה צער שלא תדעו!!
                          המופע של עקיבא ורביב כנר מעורב!!!
                          אין מצבב
                          החלום מתנפץ!😢😢😢😩

                          שרי 0ש מנותק
                          שרי 0ש מנותק
                          שרי 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #54

                          @מי-זאת אמר ב#כל ההופעות\ בבנייני האומה ירושלים\ למגזר החרדי!:

                          יווהוווו איזה צער שלא תדעו!!
                          המופע של עקיבא ורביב כנר מעורב!!!
                          אין מצבב
                          החלום מתנפץ!😢😢😢😩

                          ברור שזה יהיה מעורב, לא חשבתי לרגע שלא..

                          מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • דודו בלוקהד דודו בלוקה

                            צמאה גברים89163ce4-fcaf-443e-9e43-31a69bc8d725-image.png
                            המופעים לגברים יתקיימו במוצאי שבת ט"ז כסליו בשעה 10/12 בשעה 20:30 , וביום שני יח' כסליו 12/12 בשעות 18:30 ו21:30.
                            לרכישת כרטיסים https://tickchak.co.il/Tzama_gvarim
                            צמאה נשים
                            המופעים לנשים יתקיימו ביום א' י"ז כסליו 11/12, וביום שלישי יט' כסליו 13/12 בשעות 18:00 ו21:00.
                            לרכישת כרטיסים https://tickchak.co.il/Tzama_nashim

                            ישעיהי מנותק
                            ישעיהי מנותק
                            ישעיה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #55

                            @דודו-בלוקה הזמר עידו עמדי הוא חילוני?
                            ואם כן מה הוא עושה בהופעה הזאת???

                            שרי 0ש דודו בלוקהד 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • ישעיהי ישעיה

                              @דודו-בלוקה הזמר עידו עמדי הוא חילוני?
                              ואם כן מה הוא עושה בהופעה הזאת???

                              שרי 0ש מנותק
                              שרי 0ש מנותק
                              שרי 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #56

                              @ישעיה כמעט כל שנה יש איזשהו זמר חילוני בצמאה.

                              מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                              ישעיהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מי זאתמ מי זאת

                                יווהוווו איזה צער שלא תדעו!!
                                המופע של עקיבא ורביב כנר מעורב!!!
                                אין מצבב
                                החלום מתנפץ!😢😢😢😩

                                מרבמ מנותק
                                מרבמ מנותק
                                מרב
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #57

                                @מי-זאת אני לא מופתעת...
                                רגע איפה מוטי וייס בכל הסיפור???🤔🤔🤔

                                "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                מי זאתמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • שרי 0ש שרי 0

                                  @ישעיה כמעט כל שנה יש איזשהו זמר חילוני בצמאה.

                                  ישעיהי מנותק
                                  ישעיהי מנותק
                                  ישעיה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #58

                                  @שרי-0 אבל זה חילוני לא אמור להיות בכזה ארוע!!!
                                  ואגב הוא לא כזה מוכר.

                                  שרי 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ישעיהי ישעיה

                                    @שרי-0 אבל זה חילוני לא אמור להיות בכזה ארוע!!!
                                    ואגב הוא לא כזה מוכר.

                                    שרי 0ש מנותק
                                    שרי 0ש מנותק
                                    שרי 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #59

                                    @ישעיה כנרה שבחב"ד זה יותר מותר(אין לי מושג בדברים האלו)

                                    מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • שרי 0ש מנותק
                                      שרי 0ש מנותק
                                      שרי 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #60

                                      Screenshot_11.png

                                      מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • מרבמ מרב

                                        @מי-זאת אני לא מופתעת...
                                        רגע איפה מוטי וייס בכל הסיפור???🤔🤔🤔

                                        מי זאתמ מנותק
                                        מי זאתמ מנותק
                                        מי זאת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #61

                                        @מרב אמר ב#כל ההופעות\ בבנייני האומה ירושלים\ למגזר החרדי!:

                                        @מי-זאת אני לא מופתעת...
                                        רגע איפה מוטי וייס בכל הסיפור???🤔🤔🤔

                                        גם אני מתפלאת עזבי זה כבר בלי נגיעה של חרדים
                                        פחות מתאים לי

                                        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ac1A מנותק
                                          ac1A מנותק
                                          ac1
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #62

                                          ההופעה עולה 10 ש"ח לתושבי ירושלים, ו 20 ש"ח לפשוטי העם....😜😜😜

                                          תודה לקב"ה על האושר הקטן והמתוק ששלחת לנו
                                          👶👶👶

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול