עזרה בקיובייס דחוףף
-
היי יש מצב שמשהו עוזר לי עם התוכנה של קיובייס אני צריכה לדעת איך אני חותכת עם המספרים לחתיכות קטנות ולא רק מרווח של כמה שניות זה נותן לי רק כמה שניות ואז זה חותך לי גם את החלקים שאני לא רוצה לחתוך... תודה..
-
היי יש מצב שמשהו עוזר לי עם התוכנה של קיובייס אני צריכה לדעת איך אני חותכת עם המספרים לחתיכות קטנות ולא רק מרווח של כמה שניות זה נותן לי רק כמה שניות ואז זה חותך לי גם את החלקים שאני לא רוצה לחתוך... תודה..
-
@מרב תגדילי את הערוץ שעליו את עובדת וככה תוכלי לעבוד במרחב יותר גדול.
בדרך כלל מגדילים במקש H ומקטינים במקש G@ב-ב-ב אני יודעת שאני מגדילה ככה אבל המספרים לא נותנות לי לחתוך במרווחים קטנים משי מוזר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


