עזרה| שיר כניסה...
-
@טיטו 2 דברים נפרדים.
שיר כניסה למי שחוגג אני לא צכה.. העניין הזה מסודר
מה שאני צכה זה המלצות לשיר שיהיה ברקע, שהמשפחה נכנסת..@פונץ-בננה אמר בעזרה| שיר כניסה...:
@טיטו 2 דברים נפרדים.
שיר כניסה למי שחוגג אני לא צכה.. העניין הזה מסודר
מה שאני צכה זה המלצות לשיר שיהיה ברקע, שהמשפחה נכנסת..אפשר את מלמעלה של מידד טסה או את היום יהיה שמח של נתן גושן שניהם שקטים על גבול המקפיץ ומאד יפים לאווירה כזאת של כניסה אם את מחפשת שקטים יותר אז אולי את רגעים של יינתן שיינפלד זה שיר כזה יפה על אושר שבא
-
אפשר את השיר אולי מהפכה של שמחה או שזה נדוש ולא קשור
או את השיר הולך רק איתך או שזה גם לא קשור חחחחח@טותיייי מהפכה של שמחה זה מקפיץ.. מחפשת משו מרגש ודיי שקט..
@טיטו אמר בעזרה| שיר כניסה...:
@פונץ-בננה אמר בעזרה| שיר כניסה...:
@טיטו 2 דברים נפרדים.
שיר כניסה למי שחוגג אני לא צכה.. העניין הזה מסודר
מה שאני צכה זה המלצות לשיר שיהיה ברקע, שהמשפחה נכנסת..אפשר את מלמעלה של מידד טסה או את היום יהיה שמח של נתן גושן שניהם שקטים על גבול המקפיץ ומאד יפים לאווירה כזאת של כניסה אם את מחפשת שקטים יותר אז אולי את רגעים של יינתן שיינפלד זה שיר כזה יפה על אושר שבא
מהממים! תודה!
-
אפשר את השיר אולי מהפכה של שמחה או שזה נדוש ולא קשור
או את השיר הולך רק איתך או שזה גם לא קשור חחחחח -
@חיה-בקליפ כן זהו חשבתי עלזה
שיכנסו בקפיצות
-
@חיה-בקליפ כן זהו חשבתי עלזה
שיכנסו בקפיצות
-
אשמח לרעיונות לשיר כניסה, שהמשפחה נכנסת באירוע...
הכוונה בבת\בר מצווה...
@פונץ-בננה אולי מלך מלכי המלכים של אייל גולן?
-
@פונץ-בננה אני מגדיר את הנושא כשאלה וכשהסתדרת תשני את זה לפתור
-
ט טיטו סימן נושא זה כשאלה ב
-
פ פונץ' בננה סימן נושא זה כנפתר ב
-
אפשר לשאול מה את עושה בסוף?
-
אפשר לשאול מה את עושה בסוף?
@יהודי-זה-הכי לא אני יחליט את זה, אבל יביא את ההצעות על המגש..
הביאו פה שירים מרגשים וטובים.
ככה שאם יש לכם עוד אופציות.. הנושא עדיין פתוח, זה תמיד מועיל
תודה לכולם! -
אפשר לשאול מה את עושה בסוף?
@יהודי-זה-הכי אמר בעזרה| שיר כניסה...:
אפשר לשאול מה את עושה בסוף?
@פונץ-בננה אמר בעזרה| שיר כניסה...:
@יהודי-זה-הכי לא אני יחליט את זה, אבל יביא את ההצעות על המגש..
עבר קצת {הרבה} זמן
...
קצת מפליא אבל נכנסו עם השיר 'לב שמח' של ישי לפידות ושרולי..
זה היה כניסה מהממת!ואחותי נכנסה עם ילדה שלי {ילד שלי} של איציק אורלב, שאבא שלי שר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות