דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. הזמר הלל מאיר

הזמר הלל מאיר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
89 פוסטים 26 כותבים 5.6k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • גיטריסט בינוניג גיטריסט בינוני

    אחלה זמר פחות מוציא סינגלים, יש לו קליפ חתונה עם הלהקה שלו star והם מטורפים, עוד סינגל מדהים באנגלית הייתי בחתונות שלו והוא מוצלח "של החיים"!!

    ש מנותק
    ש מנותק
    שושקוש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #21

    @גיטריסט-בינוני הוא מתכנן להוציא דיסק בעיבודם של הצמד קליין וברי - או באזור הקיץ או אחרי סוכות

    המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • י יואל י

      @אחות-קטנה ידידיה, יצחק, אביגדור, וישראל (עוד של ח"כ ברוכי וכותב במשפחה) והלל כולם אחים,

      ש מנותק
      ש מנותק
      שושקוש
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #22

      @יואל-י אמר בהזמר הלל מאיר:

      @אחות-קטנה ידידיה, יצחק, אביגדור, וישראל (עוד של ח"כ ברוכי וכותב במשפחה) והלל כולם אחים,

      אין לו שום קשר משפחתי לשום מוזיקאי

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ש שושקוש

        @גיטריסט-בינוני הוא מתכנן להוציא דיסק בעיבודם של הצמד קליין וברי - או באזור הקיץ או אחרי סוכות

        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #23

        @שושקוש אמר בהזמר הלל מאיר:

        @גיטריסט-בינוני הוא מתכנן להוציא דיסק בעיבודם של הצמד קליין וברי - או באזור הקיץ או אחרי סוכות

        קיצער עוד שנה פלוס מינוס

        "קשה לשכוח אנשים
        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • המחבל המחופשה המחבל המחופש

          @שושקוש אמר בהזמר הלל מאיר:

          @גיטריסט-בינוני הוא מתכנן להוציא דיסק בעיבודם של הצמד קליין וברי - או באזור הקיץ או אחרי סוכות

          קיצער עוד שנה פלוס מינוס

          ש מנותק
          ש מנותק
          שושקוש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #24

          @המחבל-המחופש הדיסק יהיה מוכן בקיץ רק יכול ליהיות שיותר משתלם לו להוציא את זה אחרי סוכות

          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ש שושקוש

            @המחבל-המחופש הדיסק יהיה מוכן בקיץ רק יכול ליהיות שיותר משתלם לו להוציא את זה אחרי סוכות

            המחבל המחופשה מנותק
            המחבל המחופשה מנותק
            המחבל המחופש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #25

            @שושקוש זה מה שאני אומרת שנה פלוס מינוס אצלינו בנגן

            "קשה לשכוח אנשים
            שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

              @המחבל-המחופש c483e52c-64e8-4073-b516-075e1241026a-image.png

              גיטריסט בינוניג מנותק
              גיטריסט בינוניג מנותק
              גיטריסט בינוני
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #26

              @טכנאי-קיובייס-12 מאיפה התמונה?

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • גיטריסט בינוניג גיטריסט בינוני

                @טכנאי-קיובייס-12 מאיפה התמונה?

                ש מנותק
                ש מנותק
                שושקוש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #27

                @גיטריסט-בינוני אמר בהזמר הלל מאיר:

                @טכנאי-קיובייס-12 מאיפה התמונה?

                אני חושב מהקליפ אחכה לו

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • צ מנותק
                  צ מנותק
                  צביקוש 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #28

                  הייתי אתמול בחתונה שהוא הופיע עם הלהקה שלו סטאר וממש התלהבתי
                  רציתי לדעת אם יש לו עוד שירים חוץ מעבודת השמחה (שיר מטורף בפני עצמו!!!)
                  ואם מישהו יוכל להעלות את זה כאן (גם עוד ביצועים מאירועים אם יש...)
                  תודה רבה

                  א. פדרא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • צ צביקוש 0

                    הייתי אתמול בחתונה שהוא הופיע עם הלהקה שלו סטאר וממש התלהבתי
                    רציתי לדעת אם יש לו עוד שירים חוץ מעבודת השמחה (שיר מטורף בפני עצמו!!!)
                    ואם מישהו יוכל להעלות את זה כאן (גם עוד ביצועים מאירועים אם יש...)
                    תודה רבה

                    א. פדרא מנותק
                    א. פדרא מנותק
                    א. פדר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #29

                    @צביקוש-0 יש לו עוד שירים
                    וגם הוא הוציא כמה קאברים בשם "אחד אל אחד" עם חבר'ה מהקול הבא עונה 2

                    צדיק כתמר
                    https://youtu.be/eZZ2hwAz4Cg
                    https://youtu.be/dSKcy5c_ETY

                    https://youtu.be/EsqpvyNjehg

                    https://youtu.be/ct5CqkaUecM
                    https://youtu.be/Xi21z30rl8Q

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • ש מנותק
                      ש מנותק
                      שושקוש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שושקוש
                      #30

                      איזה קטע! השיר שלו "עבודת השמחה" זכה מקום שני(!) במצעד השירים השנתיים בכיכר השבת!
                      [דרך אגב נודע לי שהוא הוזמן לשיר במסיבת פורים פרטית בניו יורק יחד עם הזמר נפתלי קמפה!
                      בעזרת השם בהמשך אני יעלה לפה סירטונים מהמסיבה]

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ש מנותק
                        ש מנותק
                        שושקוש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #31

                        בשורה משמחת!
                        נודע לי שהוא מתכנן להוציא שיר וקליפ אחרי הספירה!
                        אני מקוה שזה משהו טוב, כי אני ממש מחכה לזה!

                        דודו בלוקהד תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ש שושקוש

                          בשורה משמחת!
                          נודע לי שהוא מתכנן להוציא שיר וקליפ אחרי הספירה!
                          אני מקוה שזה משהו טוב, כי אני ממש מחכה לזה!

                          דודו בלוקהד מנותק
                          דודו בלוקהד מנותק
                          דודו בלוקה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #32

                          @שושקוש הלל מאיר - רק תאמין
                          מילים לחן עיבוד והפקה מוסיקלית: אלי קליין ואיצי ברי.
                          https://www.youtube.com/watch?v=ypZNg9xRvQM

                          א. פדרא הדריה 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • ש מנותק
                            ש מנותק
                            שמואל דוד
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #33

                            מי האמרגן של הזמר הלל מאיר

                            י תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ש שמואל דוד

                              מי האמרגן של הזמר הלל מאיר

                              י מנותק
                              י מנותק
                              יהודה n
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #34

                              @שמואל-דוד 'מיכאל מנס הפקות' 058-664-3368

                              מוזיקה זה כמו יין
                              זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
                              אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • דודו בלוקהד דודו בלוקה

                                @שושקוש הלל מאיר - רק תאמין
                                מילים לחן עיבוד והפקה מוסיקלית: אלי קליין ואיצי ברי.
                                https://www.youtube.com/watch?v=ypZNg9xRvQM

                                א. פדרא מנותק
                                א. פדרא מנותק
                                א. פדר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי א. פדר
                                #35

                                מי שרוצה את השיר להורדה: הלל מאיר - רק תאמין

                                דודו בלוקהד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • א. פדרא א. פדר

                                  מי שרוצה את השיר להורדה: הלל מאיר - רק תאמין

                                  דודו בלוקהד מנותק
                                  דודו בלוקהד מנותק
                                  דודו בלוקה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #36
                                  פוסט זה נמחק!
                                  כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • דודו בלוקהד דודו בלוקה

                                    פוסט זה נמחק!

                                    כ.פ.כ מנותק
                                    כ.פ.כ מנותק
                                    כ.פ.
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                                    #37
                                    פוסט זה נמחק!
                                    דודו בלוקהד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • דודו בלוקהד דודו בלוקה

                                      @שושקוש הלל מאיר - רק תאמין
                                      מילים לחן עיבוד והפקה מוסיקלית: אלי קליין ואיצי ברי.
                                      https://www.youtube.com/watch?v=ypZNg9xRvQM

                                      הדריה מנותק
                                      הדריה מנותק
                                      הדרי
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                                      #38

                                      @דודו-בלוקה אמר בהזמר הלל מאיר:

                                      @שושקוש הלל מאיר - רק תאמין
                                      מילים לחן עיבוד והפקה מוסיקלית: אלי קליין ואיצי ברי.
                                      https://www.youtube.com/watch?v=ypZNg9xRvQM

                                      שיר ממש יפה, קיצבי וכיפי...
                                      יש לזמר הזה עוד שירים?
                                      אם כן אשמח להורדה...👍

                                      "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • הדריה הדרי

                                        @דודו-בלוקה אמר בהזמר הלל מאיר:

                                        @שושקוש הלל מאיר - רק תאמין
                                        מילים לחן עיבוד והפקה מוסיקלית: אלי קליין ואיצי ברי.
                                        https://www.youtube.com/watch?v=ypZNg9xRvQM

                                        שיר ממש יפה, קיצבי וכיפי...
                                        יש לזמר הזה עוד שירים?
                                        אם כן אשמח להורדה...👍

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אולפניסט ברמה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אולפניסט ברמה
                                        #39

                                        @הדרי אני דוקא לא הכי התחברתי.....
                                        כאילו.. הקליפ יפה, אבל השיר קצת דפוק.....
                                        לדעתי הוא היה צריך לקראת הסוף לעשות איזה מעבר של 10 שניות, ואז מודולציה ולקרוע את הגרון שלו. ולעשות פזמון פעם 1
                                        כי יש לו קול בריא מאוד, ואם הוא היה עולה עוד טון, הוא היה נשמע פצצה.
                                        כי השיר הזה קצת חוזר על עצמו, וזה יכול להוסיף המון!!!!

                                        בקשר לקליפ.....
                                        בדקתי משהו ובאמת צדקתי.
                                        בהתחלה שרואים אותם משחקים במגרש, אז הבחור השחקן עם חולצה שחורה.
                                        ואחרי שהוא מבריא, הוא עם חולצה כחולה. כאילו זה אחרי איזה שבועיים, ומדובר ביום אחרי...
                                        אממה.... ששאר החברים שלו היו עם אותה חולצה כמו בהתחלה... 😄

                                        אז חבר'ה... לא לעבוד עלינו... 😉 😉

                                        ׳׳כל עוד לא הפסקת לחלום - אתה תנצח׳׳❗️

                                        אלישא הדריה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א אולפניסט ברמה

                                          @הדרי אני דוקא לא הכי התחברתי.....
                                          כאילו.. הקליפ יפה, אבל השיר קצת דפוק.....
                                          לדעתי הוא היה צריך לקראת הסוף לעשות איזה מעבר של 10 שניות, ואז מודולציה ולקרוע את הגרון שלו. ולעשות פזמון פעם 1
                                          כי יש לו קול בריא מאוד, ואם הוא היה עולה עוד טון, הוא היה נשמע פצצה.
                                          כי השיר הזה קצת חוזר על עצמו, וזה יכול להוסיף המון!!!!

                                          בקשר לקליפ.....
                                          בדקתי משהו ובאמת צדקתי.
                                          בהתחלה שרואים אותם משחקים במגרש, אז הבחור השחקן עם חולצה שחורה.
                                          ואחרי שהוא מבריא, הוא עם חולצה כחולה. כאילו זה אחרי איזה שבועיים, ומדובר ביום אחרי...
                                          אממה.... ששאר החברים שלו היו עם אותה חולצה כמו בהתחלה... 😄

                                          אז חבר'ה... לא לעבוד עלינו... 😉 😉

                                          אלישא מנותק
                                          אלישא מנותק
                                          אליש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #40

                                          @אולפניסט-ברמה טוב, הרבה פעמים יש פשלות בקליפים...
                                          עיין ערך ביקורות קליפים, קרעו שם כמה זמרים...:)

                                          יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול