דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תכניות מוזיקה
  4. תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תכניות מוזיקה
4.2k פוסטים 285 כותבים 799.6k צפיות 34 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Y yys874

    @אניייי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

    טוב אין לי כח לקרוא את כל מה שכתבתם פה(בלי עין הרע-כמה?!)😜
    אבל פשוט עפתי ואהבתי ת'מתמודד הראשון
    שר בנועם ברגש ולחן מהמממם!!!!!!!!!
    אלוףףףףףף

    רק באתר שלהם אפשר לראות שוב?

    א מנותק
    א מנותק
    אניייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1209

    @ryyzywwyys874 גם ביוטיוב
    תעלה פה למעלה העלו...

    באדם יש לב אחד! אם בו נשנא באיזה לב נאהב??
    אהבת חינם!!!!!
    💕

    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אניייי

      @ryyzywwyys874 גם ביוטיוב
      תעלה פה למעלה העלו...

      Y מנותק
      Y מנותק
      yys874
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1210

      @אניייי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

      @ryyzywwyys874 גם ביוטיוב
      תעלה פה למעלה העלו...

      אני חסומה שם
      איך אפשר לקבל קישור שלא קשור ליוטיוב?

      שלמה אש תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • Y yys874

        @אניייי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

        @ryyzywwyys874 גם ביוטיוב
        תעלה פה למעלה העלו...

        אני חסומה שם
        איך אפשר לקבל קישור שלא קשור ליוטיוב?

        שלמה אש מנותק
        שלמה אש מנותק
        שלמה א
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1211

        @ryyzywwyys874 את צריכה שמישו יוריד אתזה לעצמו ויעלה אתזה לדרייב או מג'יקוד וישתף ואז תוכלי להוריד

        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • שלמה אש שלמה א

          @ryyzywwyys874 את צריכה שמישו יוריד אתזה לעצמו ויעלה אתזה לדרייב או מג'יקוד וישתף ואז תוכלי להוריד

          Y מנותק
          Y מנותק
          yys874
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1212

          @שלמה-א אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

          @ryyzywwyys874 את צריכה שמישו יוריד אתזה לעצמו ויעלה אתזה לדרייב או מג'יקוד וישתף ואז תוכלי להוריד

          תוכל לעשות את זה?

          שלמה אש תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • Y yys874

            @שלמה-א אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

            @ryyzywwyys874 את צריכה שמישו יוריד אתזה לעצמו ויעלה אתזה לדרייב או מג'יקוד וישתף ואז תוכלי להוריד

            תוכל לעשות את זה?

            שלמה אש מנותק
            שלמה אש מנותק
            שלמה א
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1213

            @ryyzywwyys874 איזה פרק את צריכה ?

            Y תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שלמה אש שלמה א

              @ryyzywwyys874 איזה פרק את צריכה ?

              Y מנותק
              Y מנותק
              yys874
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1214

              @שלמה-א אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

              @ryyzywwyys874 איזה פרק את צריכה ?

              של היום והקודם

              שלמה אש תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • Y yys874

                @שלמה-א אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                @ryyzywwyys874 איזה פרק את צריכה ?

                של היום והקודם

                שלמה אש מנותק
                שלמה אש מנותק
                שלמה א
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1215

                @ryyzywwyys874 סבבה אני יוריד ויעלה לך
                זה יקח קצת זמן..

                Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • שלמה אש שלמה א

                  @ryyzywwyys874 סבבה אני יוריד ויעלה לך
                  זה יקח קצת זמן..

                  Y מנותק
                  Y מנותק
                  yys874
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1216

                  @שלמה-א אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                  @ryyzywwyys874 סבבה אני יוריד ויעלה לך
                  זה יקח קצת זמן..

                  אין מילים ממש תודה.👍 😘
                  מקווה שזה לא קשה מדי. 😵
                  תעשה אחד אחד. ☝ ☝

                  שלמה אש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • Y yys874

                    @שלמה-א אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                    @ryyzywwyys874 סבבה אני יוריד ויעלה לך
                    זה יקח קצת זמן..

                    אין מילים ממש תודה.👍 😘
                    מקווה שזה לא קשה מדי. 😵
                    תעשה אחד אחד. ☝ ☝

                    שלמה אש מנותק
                    שלמה אש מנותק
                    שלמה א
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1217

                    @ryyzywwyys874 אני עכשיו מעלה וזה קובץ גדול זה יקח קצת (אולי קצת הרבה) זמן

                    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שלמה אש שלמה א

                      @ryyzywwyys874 אני עכשיו מעלה וזה קובץ גדול זה יקח קצת (אולי קצת הרבה) זמן

                      Y מנותק
                      Y מנותק
                      yys874
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1218

                      @שלמה-א אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                      @ryyzywwyys874 אני עכשיו מעלה וזה קובץ גדול זה יקח קצת (אולי קצת הרבה) זמן

                      בערך כמה זמן

                      שלמה אש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • Y yys874

                        @שלמה-א אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                        @ryyzywwyys874 אני עכשיו מעלה וזה קובץ גדול זה יקח קצת (אולי קצת הרבה) זמן

                        בערך כמה זמן

                        שלמה אש מנותק
                        שלמה אש מנותק
                        שלמה א
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1219

                        @ryyzywwyys874 עשר דקות פחות או יותר
                        (דרך אגב כאן יש את כל הפרקים ביוטיוב)
                        https://hamenagen.net/%d7%94%d7%9e%d7%90%d7%a1%d7%98%d7%a8%d7%95-%d7%aa%d7%97%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%9b%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%95%d7%96%d7%99%d7%a7%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%a9/

                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • שלמה אש שלמה א

                          @ryyzywwyys874 עשר דקות פחות או יותר
                          (דרך אגב כאן יש את כל הפרקים ביוטיוב)
                          https://hamenagen.net/%d7%94%d7%9e%d7%90%d7%a1%d7%98%d7%a8%d7%95-%d7%aa%d7%97%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%9b%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%95%d7%96%d7%99%d7%a7%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%a9/

                          Y מנותק
                          Y מנותק
                          yys874
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1220

                          @שלמה-א אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                          @ryyzywwyys874 עשר דקות פחות או יותר
                          (דרך אגב כאן יש את כל הפרקים ביוטיוב)
                          https://hamenagen.net/%d7%94%d7%9e%d7%90%d7%a1%d7%98%d7%a8%d7%95-%d7%aa%d7%97%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%9b%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%95%d7%96%d7%99%d7%a7%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%a9/

                          אני מחכה
                          ותודה על הקישור הזה!!!!!

                          שלמה אש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • Y yys874

                            @שלמה-א אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                            @ryyzywwyys874 עשר דקות פחות או יותר
                            (דרך אגב כאן יש את כל הפרקים ביוטיוב)
                            https://hamenagen.net/%d7%94%d7%9e%d7%90%d7%a1%d7%98%d7%a8%d7%95-%d7%aa%d7%97%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%9b%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%95%d7%96%d7%99%d7%a7%d7%9c%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%a9/

                            אני מחכה
                            ותודה על הקישור הזה!!!!!

                            שלמה אש מנותק
                            שלמה אש מנותק
                            שלמה א
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1221

                            @ryyzywwyys874
                            בכייף
                            (הוא כותב שנשארו עוד 8 דקות..

                            Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שלמה אש שלמה א

                              @ryyzywwyys874
                              בכייף
                              (הוא כותב שנשארו עוד 8 דקות..

                              Y מנותק
                              Y מנותק
                              yys874
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1222

                              @שלמה-א אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                              @ryyzywwyys874
                              בכייף
                              (הוא כותב שנשארו עוד 8 דקות..

                              תודה רבה
                              הקישור ששמת מקודם נפתח לי, אבל לא הווידיאו עצמו, שם כתוב שאי אפשר לפתוח

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • Y yys874

                                @שלמה-א אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                @ryyzywwyys874
                                בכייף
                                (הוא כותב שנשארו עוד 8 דקות..

                                תודה רבה
                                הקישור ששמת מקודם נפתח לי, אבל לא הווידיאו עצמו, שם כתוב שאי אפשר לפתוח

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אניייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1223

                                @ryyzywwyys874 נראה לי שמשהו העלה ת'תוכנית של היום...תדדפדף למעלה קצת פשוט חבל שיעלה עוד פעם-זה לוקח זמן...
                                זה באזור תגובה 1194...

                                באדם יש לב אחד! אם בו נשנא באיזה לב נאהב??
                                אהבת חינם!!!!!
                                💕

                                שלמה אש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אניייי

                                  @ryyzywwyys874 נראה לי שמשהו העלה ת'תוכנית של היום...תדדפדף למעלה קצת פשוט חבל שיעלה עוד פעם-זה לוקח זמן...
                                  זה באזור תגובה 1194...

                                  שלמה אש מנותק
                                  שלמה אש מנותק
                                  שלמה א
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה א
                                  #1224

                                  @ryyzywwyys874 סיימתי להעלות
                                  להוריד כוכביות משורת החיפוש למעלה צילום מסך 2023-03-05 024907.png
                                  https://drive.google.com/drive/folders/****15Y4zAu5tRpl5PLkL724IZZimr5qkoFyz?usp=sharing

                                  Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • שלמה אש שלמה א

                                    @ryyzywwyys874 סיימתי להעלות
                                    להוריד כוכביות משורת החיפוש למעלה צילום מסך 2023-03-05 024907.png
                                    https://drive.google.com/drive/folders/****15Y4zAu5tRpl5PLkL724IZZimr5qkoFyz?usp=sharing

                                    Y מנותק
                                    Y מנותק
                                    yys874
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1225
                                    פוסט זה נמחק!
                                    שלמה אש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • Y yys874

                                      פוסט זה נמחק!

                                      שלמה אש מנותק
                                      שלמה אש מנותק
                                      שלמה א
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1226
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ac1A מנותק
                                        ac1A מנותק
                                        ac1
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1227

                                        מישהו יודע איך מצביעים באתר?

                                        תודה לקב"ה על האושר הקטן והמתוק ששלחת לנו
                                        👶👶👶

                                        יונתן פי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ac1A ac1

                                          מישהו יודע איך מצביעים באתר?

                                          יונתן פי מנותק
                                          יונתן פי מנותק
                                          יונתן פ
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1228

                                          @ac1 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                          מישהו יודע איך מצביעים באתר?

                                          בעיקרון כאן מצבעים
                                          רק משום מה אני רואה רק את המועמדים של שבוע שעבר
                                          https://kcm.fm/Parade/

                                          כשאין אמונה אין תשובות!
                                          כשיש אמונה אין שאלות!
                                          חפץ חיים.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול