תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
@איללוש נראה לי93.2
-
פוסט זה נמחק!
-
@איללוש נראה לי93.2
@מישהי-מאמי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@איללוש נראה לי93.2
92.8 ו- 93.0
-
@יהודה-n בתוכנית שלאחר לג בעומר
-
@איללוש יש עכשיו מאסטרו הטדר או 93 או 102.5
-
אני שעה מנסה להבין מה אברום לייב ביקש מסוסנה והמתופף לנגן זה מציק לי בראש ומוכר ממש ואני לא זוכר!!
מישהו זוכר מה זה??
תודה מראש -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@אילה-הזמרת כבר דיברו על זה.
והוא מתמודד מדהים. מגיע לו שאפו ענק!!! -
כמה כלים יש לו??? הוא מנגן מטורף!!
-
@חכם_בלילה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
כמה כלים יש לו??? הוא מנגן מטורף!!
הוא אמר 5/6 כלים
-
יפה שהמגמגם בא למרות הכל
-
פוסט זה נמחק!
-
@חכם_בלילה אני פעם ראשונה שומעת את התוכנית,ולא היבנתי מזה,אפשר הסבר?
-
מתחרים עם כל סוגי הכלים
-
@חכם_בלילה אני פעם ראשונה שומעת את התוכנית,ולא היבנתי מזה,אפשר הסבר?
-
@איללוש יש מישהו שכן הבין?
כי זה נראה שאפילו טוקר לא מבין.
מה שכן, בקצרה, הם מביאים את כללללל מי שחושב שהוא מתאים להיות מאסטרו בתחומו.
לא משנה אם זה זמר, קלידן, נשפן וכו'.....
ובסוף יבחרו מישהו אחד -
חמוד מנחם.. הוא מגן על זה שגימגם!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות