תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
@נעמה-2 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
הצצה לצילומים של תוכנית המאסטרו:
https://send.magicode.me/send****-file/file/a068ef885c42e95a6d2ec1cda1d13460abca2d7f/view
https://send.magicode.me/send****-file/file/4b887c8d1f91d7f79722cd07104bf541d8510577/view
https://send.magicode.me/send***-file/file/4f73eccfe5445ceceeedc2fc8c36fb22f3bcebb4/view
https://send.magicode.me/send*****-file/file/67af2343832d54ce399ad0d08931b34af49b5814/viewמשהו יכול לעלות שוב?
-
-
יששששששש!!!!!!!
סוף סוף זה קורה! -
סוף סוף זה קורה!
כמה פרסום לדבר הזה שעדין לא הבנתי את כונתו....... -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
היום יוצא?
-
@יונמיוזיק כן
-
@יונמיוזיק כן
-
@יונמיוזיק כתבתי
10 וליתר דיוק אזור10:15 עד שיתחיל תכלסס -
@יונמיוזיק כתבתי
10 וליתר דיוק אזור10:15 עד שיתחיל תכלסס -
@יונמיוזיק 22:00
-
זה יהיה כל שבוע ב10?
-
זה יהיה כל שבוע ב10?
@דודו-בלוקה כן
-
זה יהיה כל שבוע ב10?
@דודו-בלוקה כן
בקיץ מוצש -מתחיל ב11(23:00) אבל בחורף ב-10(22:00)
ועכשיו עד שתגמר התוכנית-זה מה שיהיה במוצש...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

