דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תכניות מוזיקה
  4. תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תכניות מוזיקה
4.2k פוסטים 285 כותבים 792.8k צפיות 34 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יונתן פי מנותק
    יונתן פי מנותק
    יונתן פ
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2303

    סופית אין השבוע מאסטרו ????

    כשאין אמונה אין תשובות!
    כשיש אמונה אין שאלות!
    חפץ חיים.

    מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יונתן פי יונתן פ

      סופית אין השבוע מאסטרו ????

      מרבמ מנותק
      מרבמ מנותק
      מרב
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
      #2304

      @יונתן-פ סופית.

      אתם הורגים אותי.....בסך הכל תוכנית שעדיין לא הבנתי מה יצא ממנה בסוף....

      "אפשר לשאול אותך שאלה?"
      "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

      יונתן פי תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • ac1A ac1

        ראיתי את כל הפרקים עד עכשיו , והדבר היחיד שהבנתי, זה שלא הבנתי את הקונספט של התוכנית...
        כלומר, הכל טוב ויפה, אולפן מושקע, גרפיקה מצוינת, מתמודדים באמת באיכות טובה,
        אבל מה יהיה בסוף??? לאן זה יכול להתקדם??
        אני באמת מקווה שהם יודעים מה הם עושים, כי עד עכשיו זה לא נראה ככה....
        וחוץ מזה לדעתי צריך דחוף להעיף משם את בורשטיין, כי זה כבר בגדר אכילת ראש... ובלי שום תועלת!
        וגם, מעניין למה בסוף מני הולנדר לא שופט..? (הוא היה אמור ליהיות במקום בורשטיין)

        Avital 2A מנותק
        Avital 2A מנותק
        Avital 2
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2305
        פוסט זה נמחק!
        מרבמ ac1A 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • Avital 2A Avital 2

          פוסט זה נמחק!

          מרבמ מנותק
          מרבמ מנותק
          מרב
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2306

          @Avital-2 זכור לי שכתבת שהכל מכור שם, לא?

          זה בסדר גם אני חושבת כך.

          "אפשר לשאול אותך שאלה?"
          "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

          ac1A Avital 2A 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • Avital 2A Avital 2

            פוסט זה נמחק!

            ac1A מנותק
            ac1A מנותק
            ac1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2307

            @Avital-2 לא רק זה, אין לו שמץ מה זה אומר תוכנית ריאלטי!!!
            לא רק מה שאתה אוהב ומתחבר, זה הנכון והטוב....!!

            תודה לקב"ה על האושר הקטן והמתוק ששלחת לנו
            👶👶👶

            Avital 2A תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מרבמ מרב

              @יונתן-פ סופית.

              אתם הורגים אותי.....בסך הכל תוכנית שעדיין לא הבנתי מה יצא ממנה בסוף....

              יונתן פי מנותק
              יונתן פי מנותק
              יונתן פ
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2308

              @מרב כן סבבה לא כל כך מאוכזב
              סתם שאלתי

              כשאין אמונה אין תשובות!
              כשיש אמונה אין שאלות!
              חפץ חיים.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ac1A ac1

                @Avital-2 לא רק זה, אין לו שמץ מה זה אומר תוכנית ריאלטי!!!
                לא רק מה שאתה אוהב ומתחבר, זה הנכון והטוב....!!

                Avital 2A מנותק
                Avital 2A מנותק
                Avital 2
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2309

                @ac1 צודק בכל מילה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מרבמ מרב

                  @Avital-2 זכור לי שכתבת שהכל מכור שם, לא?

                  זה בסדר גם אני חושבת כך.

                  ac1A מנותק
                  ac1A מנותק
                  ac1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2310

                  @מרב אם זהה היה מכור זה עוד היה בסדר
                  הבעיה שהם לא חשבו הלאה מה יהיה, זה נראה שהם אמרו, בא נתחיל ונזרום...
                  נו באמת?

                  תודה לקב"ה על האושר הקטן והמתוק ששלחת לנו
                  👶👶👶

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • מרבמ מרב

                    @Avital-2 זכור לי שכתבת שהכל מכור שם, לא?

                    זה בסדר גם אני חושבת כך.

                    Avital 2A מנותק
                    Avital 2A מנותק
                    Avital 2
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2311

                    @מרב לא התכוונתי להכל

                    אולי זה מה שכתבתי בטעות אבל לא התכוונתי☺️

                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • Avital 2A Avital 2

                      @מרב לא התכוונתי להכל

                      אולי זה מה שכתבתי בטעות אבל לא התכוונתי☺️

                      ש מנותק
                      ש מנותק
                      שמעון h
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2312

                      @Avital-2
                      לי זה נשמע מוזר כל התכנית ואני באמת
                      לא מבין למה טוקר לא עושה עוד עונה לקלידנים זה היה ממש טוב ולדעתי גם התכנית הקודמת של המלחינים שיעממה כי זה יותר מקצועי אולי אבל זה לדעתי לא משהו שתופס מקום אצל הציבור שצופה בזה כמו הקול הבא או הקלידנים

                      יונתן פי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • רות נהריר רות נהרי

                        פוסט זה נמחק!

                        אילן פא מנותק
                        אילן פא מנותק
                        אילן פ
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2313

                        @רות-נהרי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                        @דינההה מזה התחרות הזאת?

                        סבח אל חיר 😅 👍

                        בקר טוב --בערבית

                        מישהי מאמימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • ד מנותק
                          ד מנותק
                          דיזיין
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2314

                          לדעתי יזכה או תזמורת או מעבד מוזיקאלי,
                          כי תכלס מי שהוא מאסטרו מטורף על כלי מסוים, זה מסתכם בזה...
                          רק תזמורת שיכולה לשלוט בהרבה סגנונות והרבה כלים וכו, או מעבד מוזיקאלי שיש לו ידע מאוד נרחב על הכל, לדעתי יכול לזכות...

                          אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
                          ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

                          ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • אילן פא אילן פ

                            @רות-נהרי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                            @דינההה מזה התחרות הזאת?

                            סבח אל חיר 😅 👍

                            בקר טוב --בערבית

                            מישהי מאמימ מנותק
                            מישהי מאמימ מנותק
                            מישהי מאמי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2315

                            @אילן-פ 😂 😂

                            החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ש שמעון h

                              @Avital-2
                              לי זה נשמע מוזר כל התכנית ואני באמת
                              לא מבין למה טוקר לא עושה עוד עונה לקלידנים זה היה ממש טוב ולדעתי גם התכנית הקודמת של המלחינים שיעממה כי זה יותר מקצועי אולי אבל זה לדעתי לא משהו שתופס מקום אצל הציבור שצופה בזה כמו הקול הבא או הקלידנים

                              יונתן פי מנותק
                              יונתן פי מנותק
                              יונתן פ
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2316

                              @שמעון-h אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                              @Avital-2
                              לי זה נשמע מוזר כל התכנית ואני באמת
                              לא מבין למה טוקר לא עושה עוד עונה לקלידנים זה היה ממש טוב ולדעתי גם התכנית הקודמת של המלחינים שיעממה כי זה יותר מקצועי אולי אבל זה לדעתי לא משהו שתופס מקום אצל הציבור שצופה בזה כמו הקול הבא או הקלידנים

                              לא משנה מה תאמרו זה התוכנית אם הכי הרבה רייטינג!!
                              לא איזה המצאה אתה יכול לבדוק!
                              ברור שהקול הבא היה יותר מעניין אבל גם בזה יש משהו ממש יפה שופט אורח, והצבעת הרמזור, ועוד...
                              חוץ מזה שאתם לא מבינים איך עובד התחרות מי יזכה, ומה ההשוואה, ועד אלפי דברים שאתם לא מבינם
                              בכל אופן התוכנית מאד חמודה וסמכו על טוקר שהוא ידע איך לנהל את זה בהמשך שזה יהיה מסודר

                              כשאין אמונה אין תשובות!
                              כשיש אמונה אין שאלות!
                              חפץ חיים.

                              צ 11221 ac1A 3 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • יונתן פי יונתן פ

                                @שמעון-h אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                @Avital-2
                                לי זה נשמע מוזר כל התכנית ואני באמת
                                לא מבין למה טוקר לא עושה עוד עונה לקלידנים זה היה ממש טוב ולדעתי גם התכנית הקודמת של המלחינים שיעממה כי זה יותר מקצועי אולי אבל זה לדעתי לא משהו שתופס מקום אצל הציבור שצופה בזה כמו הקול הבא או הקלידנים

                                לא משנה מה תאמרו זה התוכנית אם הכי הרבה רייטינג!!
                                לא איזה המצאה אתה יכול לבדוק!
                                ברור שהקול הבא היה יותר מעניין אבל גם בזה יש משהו ממש יפה שופט אורח, והצבעת הרמזור, ועוד...
                                חוץ מזה שאתם לא מבינים איך עובד התחרות מי יזכה, ומה ההשוואה, ועד אלפי דברים שאתם לא מבינם
                                בכל אופן התוכנית מאד חמודה וסמכו על טוקר שהוא ידע איך לנהל את זה בהמשך שזה יהיה מסודר

                                צ מנותק
                                צ מנותק
                                צורחץ
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2317

                                @יונתן-פ ראית את הקול הבא? שם היה רייטינג מטורף לגמרי כאן השופטים ישנוניים....

                                יונתן פי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • יונתן פי יונתן פ

                                  @שמעון-h אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                  @Avital-2
                                  לי זה נשמע מוזר כל התכנית ואני באמת
                                  לא מבין למה טוקר לא עושה עוד עונה לקלידנים זה היה ממש טוב ולדעתי גם התכנית הקודמת של המלחינים שיעממה כי זה יותר מקצועי אולי אבל זה לדעתי לא משהו שתופס מקום אצל הציבור שצופה בזה כמו הקול הבא או הקלידנים

                                  לא משנה מה תאמרו זה התוכנית אם הכי הרבה רייטינג!!
                                  לא איזה המצאה אתה יכול לבדוק!
                                  ברור שהקול הבא היה יותר מעניין אבל גם בזה יש משהו ממש יפה שופט אורח, והצבעת הרמזור, ועוד...
                                  חוץ מזה שאתם לא מבינים איך עובד התחרות מי יזכה, ומה ההשוואה, ועד אלפי דברים שאתם לא מבינם
                                  בכל אופן התוכנית מאד חמודה וסמכו על טוקר שהוא ידע איך לנהל את זה בהמשך שזה יהיה מסודר

                                  11221 מנותק
                                  11221 מנותק
                                  1122
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2318

                                  @יונתן-פ אני ראיתי הקול הבא, הקלידנים, המלחינים והמאסטרו
                                  הקול הבא זו באמת הפקה מטורפת וברור שזה הכי נחשב
                                  אבל לדעתי המלחינים היה הכי יפה מכולם. הכי ספונטני אבל מאוד מצחיק וגם הוגן
                                  המאסטרו והקלידנים זה באמת נראה לי דברים שאי אפשר להתחרות אליהם

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אלומהא מנותק
                                    אלומהא מנותק
                                    אלומה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2319

                                    היי, לא ברור לי מה יצא , היה אתמול תוכנית?

                                    רות נהריר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אלומהא אלומה

                                      היי, לא ברור לי מה יצא , היה אתמול תוכנית?

                                      רות נהריר מנותק
                                      רות נהריר מנותק
                                      רות נהרי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2320

                                      @אלומה לא היה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ד דיזיין

                                        לדעתי יזכה או תזמורת או מעבד מוזיקאלי,
                                        כי תכלס מי שהוא מאסטרו מטורף על כלי מסוים, זה מסתכם בזה...
                                        רק תזמורת שיכולה לשלוט בהרבה סגנונות והרבה כלים וכו, או מעבד מוזיקאלי שיש לו ידע מאוד נרחב על הכל, לדעתי יכול לזכות...

                                        ר מנותק
                                        ר מנותק
                                        רטרו
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2321

                                        @דיזיין לדעתי זמר יוצר
                                        כי הציבור הרחב מבין יותר בז'אנר הזה,
                                        למעבד וכדו' יהיה הרבה פחות רייטינג.
                                        עמך החובבים פחות יודעים להבחין בין מאסטרו ל - נדמה לו מאסטרו.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • צ צורחץ

                                          @יונתן-פ ראית את הקול הבא? שם היה רייטינג מטורף לגמרי כאן השופטים ישנוניים....

                                          יונתן פי מנותק
                                          יונתן פי מנותק
                                          יונתן פ
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2322

                                          @צורחץ אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                          @יונתן-פ ראית את הקול הבא? שם היה רייטינג מטורף לגמרי כאן השופטים ישנוניים....

                                          כן ודאי שראיתי!!
                                          אני גם אמרתי שהקול הבא הכי מטורף!!
                                          והוספתי שבמציאות {אפשר לבדוק} זה תוכנית עם הכי הרבה רייטינג
                                          גם אני בדעה לעשות שוב הקול הבא, או שוב הקלידנים, אבל בסה"כ אחלה תוכנית
                                          וראית שהרבה לא כל כך התחברו כי הם לא הבינו איך זה הולך, לא הבנתי מה הבעיה טוקר יסביר בהמשך!!
                                          שוב: יש לתוכנית הזו משהו מעניין כמו שאמרתי הצבעת הרמזור, הפטיש ועוד הרבה דברים מעניינים!!!

                                          חוץ מה שבקול הבא מי שמתחבר לשירה וכד'ו ראה {ועוד חלק שלא} לא חשוב
                                          אבל בכל אופן פה כל מי שמתעניין במוזיקה זה אמור להיות לו מעניין כי זה חיבור של כל הסוגים

                                          כשאין אמונה אין תשובות!
                                          כשיש אמונה אין שאלות!
                                          חפץ חיים.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול