דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תכניות מוזיקה
  4. תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תכניות מוזיקה
4.2k פוסטים 285 כותבים 792.4k צפיות 34 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • S shoval

    @יוסף-דוד-ותזמורתו חד משמעית! והוא השופט של המאסטרו.

    אגב היית אתמול ב"ארבע עונות"? נראלי שראיתי אותך...

    ישי עמארי מנותק
    ישי עמארי מנותק
    ישי עמאר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2370

    @shoval הוא שופט טוב מאוד
    אבל לא השופט הכי טוב במאסטרו...
    ונכון שהרוב אוהבים אותו ולפי דעתי זה בגלל שהוא
    צעיר ויש לו דעות יותר של היום כאלה
    חוץ מזה הוא באמת השופט הכי מפנק ואוהב את המתמודדים

    yossefiY ש S 3 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ישי עמארי ישי עמאר

      @shoval הוא שופט טוב מאוד
      אבל לא השופט הכי טוב במאסטרו...
      ונכון שהרוב אוהבים אותו ולפי דעתי זה בגלל שהוא
      צעיר ויש לו דעות יותר של היום כאלה
      חוץ מזה הוא באמת השופט הכי מפנק ואוהב את המתמודדים

      yossefiY מנותק
      yossefiY מנותק
      yossefi
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2371

      @ישי-עמאר דווקא אני חושב שהוא הכי טוב מכיוון שהוא אומר דעות אמיתיות בלי הפליות

      ישי עמארי תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • yossefiY yossefi

        @ישי-עמאר דווקא אני חושב שהוא הכי טוב מכיוון שהוא אומר דעות אמיתיות בלי הפליות

        ישי עמארי מנותק
        ישי עמארי מנותק
        ישי עמאר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2372

        @yossefi נכון אבל אתה מסכים איתי שאם כל השופטים
        היו אילסונים כאלה זה גם היה משעמם כי לא היה עוד
        סגנונות של שופטים
        ולכן זה טוב שיש גם מעצבנים כאלה😛 😛 😛

        yossefiY תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ישי עמארי ישי עמאר

          @shoval הוא שופט טוב מאוד
          אבל לא השופט הכי טוב במאסטרו...
          ונכון שהרוב אוהבים אותו ולפי דעתי זה בגלל שהוא
          צעיר ויש לו דעות יותר של היום כאלה
          חוץ מזה הוא באמת השופט הכי מפנק ואוהב את המתמודדים

          ש מנותק
          ש מנותק
          שמעון h
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2373

          @ישי-עמאר
          אני לא יודע מה אתה חושב עליו אבל תשים לב שהוא מונח כמעט בהכל בשונה מאחרים שממורידים בדברים שהם לא מבינים

          ישי עמארי תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ישי עמארי ישי עמאר

            @yossefi נכון אבל אתה מסכים איתי שאם כל השופטים
            היו אילסונים כאלה זה גם היה משעמם כי לא היה עוד
            סגנונות של שופטים
            ולכן זה טוב שיש גם מעצבנים כאלה😛 😛 😛

            yossefiY מנותק
            yossefiY מנותק
            yossefi
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2374

            @ישי-עמאר נכון.
            אבל דיברנו עליו באופן אישי...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ישי עמארי ישי עמאר

              @shoval הוא שופט טוב מאוד
              אבל לא השופט הכי טוב במאסטרו...
              ונכון שהרוב אוהבים אותו ולפי דעתי זה בגלל שהוא
              צעיר ויש לו דעות יותר של היום כאלה
              חוץ מזה הוא באמת השופט הכי מפנק ואוהב את המתמודדים

              S מנותק
              S מנותק
              shoval
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2375

              @ישי-עמאר לא נכנסתי למושגים מקצועיים (למרות שהוא כזה) אמרתי שהוא השופט כי לי אישית מאוד כיף להקשיב לשיפוט שלו, הוא בן אדם מעניין, משתדל להיות כנה ומוסיף הרבה צבע לתוכנית.

              .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

              ישי עמארי תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ש שמעון h

                @ישי-עמאר
                אני לא יודע מה אתה חושב עליו אבל תשים לב שהוא מונח כמעט בהכל בשונה מאחרים שממורידים בדברים שהם לא מבינים

                ישי עמארי מנותק
                ישי עמארי מנותק
                ישי עמאר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2376

                @שמעון-h יכול ליהיות אבל אתה לא יכול לומר שאחרים לא מבינים!

                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • S shoval

                  @ישי-עמאר לא נכנסתי למושגים מקצועיים (למרות שהוא כזה) אמרתי שהוא השופט כי לי אישית מאוד כיף להקשיב לשיפוט שלו, הוא בן אדם מעניין, משתדל להיות כנה ומוסיף הרבה צבע לתוכנית.

                  ישי עמארי מנותק
                  ישי עמארי מנותק
                  ישי עמאר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2377

                  @shoval אמרתי שהוא מעניין ובלעדו לא שווה התוכנית
                  בקשר לשער השופטים אמרתי שגם אותם צריכים זה הכול...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ישי עמארי ישי עמאר

                    @שמעון-h יכול ליהיות אבל אתה לא יכול לומר שאחרים לא מבינים!

                    ש מנותק
                    ש מנותק
                    שמעון h
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2378

                    @ישי-עמאר
                    הם מבינים במה שהם כן מכירים והוא בשונה מהם מכיר הרבה יותר סגנונות

                    ישי עמארי yossefiY 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • ש שמעון h

                      @ישי-עמאר
                      הם מבינים במה שהם כן מכירים והוא בשונה מהם מכיר הרבה יותר סגנונות

                      ישי עמארי מנותק
                      ישי עמארי מנותק
                      ישי עמאר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2379

                      @שמעון-h לא מחייב יותר סגנונות אולי יותר חדשני כזה
                      אבל גם אם הוא יותר טוב זה לא אומר שהם לא טובים!

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ש שמעון h

                        @ישי-עמאר
                        הם מבינים במה שהם כן מכירים והוא בשונה מהם מכיר הרבה יותר סגנונות

                        yossefiY מנותק
                        yossefiY מנותק
                        yossefi
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2380

                        @שמעון-h נכון
                        בורשטיין בכלל "לא מבין במוזיקה הזאת. צהוב"
                        בשביל מה לקחו שופטים כאלה שישפטו את כללללללללל המוזיקהההההההה

                        ישי עמארי S 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • ישי עמארי ישי עמאר

                          @שמעון-h לא מחייב יותר סגנונות אולי יותר חדשני כזה
                          אבל גם אם הוא יותר טוב זה לא אומר שהם לא טובים!

                          ש מנותק
                          ש מנותק
                          שמעון h
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2381

                          @ישי-עמאר
                          לא אמרתי שהם לא טובים ר
                          כן אמרתי שהם שופטים כפי מה שהם מכירים לפחות בורשטיין וזה שיושב ליד אילסון לא זוכר את שמו

                          ישי עמארי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • yossefiY yossefi

                            @שמעון-h נכון
                            בורשטיין בכלל "לא מבין במוזיקה הזאת. צהוב"
                            בשביל מה לקחו שופטים כאלה שישפטו את כללללללללל המוזיקהההההההה

                            ישי עמארי מנותק
                            ישי עמארי מנותק
                            ישי עמאר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2382

                            @yossefi חחחחח נכון אבל עדיין צריכים איזה
                            אחד שכן יבין במוזיקה חסידית אותנטית

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ש שמעון h

                              @ישי-עמאר
                              לא אמרתי שהם לא טובים ר
                              כן אמרתי שהם שופטים כפי מה שהם מכירים לפחות בורשטיין וזה שיושב ליד אילסון לא זוכר את שמו

                              ישי עמארי מנותק
                              ישי עמארי מנותק
                              ישי עמאר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2383

                              @שמעון-h אלי פרידמן יושב לידו והוא דוקא מבין ממש טוב {כך זה נראה לפחות}
                              וחוץ מזה צריך כל שופט כי כל שופט שם מבין בסגנון שונה שאולי האחרים
                              לא מבינים בו....

                              yossefiY תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • yossefiY yossefi

                                @שמעון-h נכון
                                בורשטיין בכלל "לא מבין במוזיקה הזאת. צהוב"
                                בשביל מה לקחו שופטים כאלה שישפטו את כללללללללל המוזיקהההההההה

                                S מנותק
                                S מנותק
                                shoval
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2384

                                @yossefi צודק, אני לא יכולה לסבול את זה שהם פוטרים ת'עצמם משפיטה עם הכפתור הצהוב.
                                יש מקרים שצריך אותו אבל הם לוחצים עליו בהגזמה.
                                ושטוקר מזרז את השופטים שיקצרו בדברים, ופשוט יצביעו -זה גם מקומם אותי. כי מה שיוצא זה שעל ביצוע שבן אדם כ"כ טרח עליו אין לו אפילו חוות דעת מספקת מצד השופטים.

                                .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                ישי עמארי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ישי עמארי ישי עמאר

                                  @שמעון-h אלי פרידמן יושב לידו והוא דוקא מבין ממש טוב {כך זה נראה לפחות}
                                  וחוץ מזה צריך כל שופט כי כל שופט שם מבין בסגנון שונה שאולי האחרים
                                  לא מבינים בו....

                                  yossefiY מנותק
                                  yossefiY מנותק
                                  yossefi
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2385

                                  @ישי-עמאר אני חולק עליך ובגדול
                                  אלי פרידמן יושב ליד אילסון וכל משפט שני מעתיק ממנו
                                  וזה לא נוגד את רמת המקצועיות שיש לפרידמן אבל צריך לקחת את זה בפרופורציות

                                  S ישי עמארי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  3
                                  • yossefiY yossefi

                                    @ישי-עמאר אני חולק עליך ובגדול
                                    אלי פרידמן יושב ליד אילסון וכל משפט שני מעתיק ממנו
                                    וזה לא נוגד את רמת המקצועיות שיש לפרידמן אבל צריך לקחת את זה בפרופורציות

                                    S מנותק
                                    S מנותק
                                    shoval
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2386

                                    @yossefi אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                    @ישי-עמאר אני חולק עליך ובגדול
                                    אלי פרידמן יושב ליד אילסון וכל משפט שני מעתיק ממנו
                                    וזה לא נוגד את רמת המקצועיות שיש לפרידמן אבל צריך לקחת את זה בפרופורציות

                                    כל מילה מיותרת!

                                    .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                    yossefiY תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • yossefiY yossefi

                                      @ישי-עמאר אני חולק עליך ובגדול
                                      אלי פרידמן יושב ליד אילסון וכל משפט שני מעתיק ממנו
                                      וזה לא נוגד את רמת המקצועיות שיש לפרידמן אבל צריך לקחת את זה בפרופורציות

                                      ישי עמארי מנותק
                                      ישי עמארי מנותק
                                      ישי עמאר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2387

                                      @yossefi נכון אבל גם לפרידמן יש דעות!!!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • S shoval

                                        @yossefi צודק, אני לא יכולה לסבול את זה שהם פוטרים ת'עצמם משפיטה עם הכפתור הצהוב.
                                        יש מקרים שצריך אותו אבל הם לוחצים עליו בהגזמה.
                                        ושטוקר מזרז את השופטים שיקצרו בדברים, ופשוט יצביעו -זה גם מקומם אותי. כי מה שיוצא זה שעל ביצוע שבן אדם כ"כ טרח עליו אין לו אפילו חוות דעת מספקת מצד השופטים.

                                        ישי עמארי מנותק
                                        ישי עמארי מנותק
                                        ישי עמאר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2388

                                        @shoval שהם לא נותנים דעה ותגובה על הביצוע
                                        שעבדת עליו הרבה זה מעצבן😡
                                        אבל תחשבי אם את היית שופטת אחלה שיטה אם אין לך כח לחשוב😆

                                        ש S 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ישי עמארי ישי עמאר

                                          @shoval שהם לא נותנים דעה ותגובה על הביצוע
                                          שעבדת עליו הרבה זה מעצבן😡
                                          אבל תחשבי אם את היית שופטת אחלה שיטה אם אין לך כח לחשוב😆

                                          ש מנותק
                                          ש מנותק
                                          שמעון h
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2389

                                          @ישי-עמאר
                                          סתם כל התכנית הזאת משעממת חוץ מהסיפורים😜

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול