דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תכניות מוזיקה
  4. תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תכניות מוזיקה
4.2k פוסטים 285 כותבים 770.1k צפיות 34 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מאן דאמר 0

    לדעתי עדי חוברה (סולן פרחי ירושלים) היה מושלללם, והוא פשוט התפספס להם כי הוא לא היה בראשונים. האמת שהופתעתי מאיך ששפטו אותו כאילו הוא סתם עוד אחד

    yossefiY מנותק
    yossefiY מנותק
    yossefi
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2646

    @מאן-דאמר-0 ככה צריך לשפוט

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ מאן דאמר 0

      לדעתי עדי חוברה (סולן פרחי ירושלים) היה מושלללם, והוא פשוט התפספס להם כי הוא לא היה בראשונים. האמת שהופתעתי מאיך ששפטו אותו כאילו הוא סתם עוד אחד

      yossefiY מנותק
      yossefiY מנותק
      yossefi
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2647

      @מאן-דאמר-0 הוא היה ביישן רצחחחח

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • yossefiY yossefi

        @מאן-דאמר-0 הוא היה ביישן רצחחחח

        מ מנותק
        מ מנותק
        מאן דאמר 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2648

        @yossefi נכון אבל שר מדהים כמו זמר הרבה יותר מהאחרים לענ"ד

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • איציק דדיהא מנותק
          איציק דדיהא מנותק
          איציק דדיה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2649

          שמתי לב שכל הילדים שבאו שרו יפה אבל איך שהם הסתכלו על השופטים פתאום נגמר להם כזה הקול לשנייה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יונתן פי מנותק
            יונתן פי מנותק
            יונתן פ
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2650

            אני לא מצליח להבין איך לא העבירו את עדי חוברה!!
            הוא יצא מהקצב נכון
            אבל הוא מטורף יש לו קול מפחיד ממש יפה
            ועוד בכלל הוא סולן של פרחי ירושלים זה אומר שהוא אלוף
            מי שהוא יסביר לי אני אשמח!!

            כשאין אמונה אין תשובות!
            כשיש אמונה אין שאלות!
            חפץ חיים.

            איציק דדיהא yossefiY פינחס דולינסקיפ 3 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • יונתן פי יונתן פ

              אני לא מצליח להבין איך לא העבירו את עדי חוברה!!
              הוא יצא מהקצב נכון
              אבל הוא מטורף יש לו קול מפחיד ממש יפה
              ועוד בכלל הוא סולן של פרחי ירושלים זה אומר שהוא אלוף
              מי שהוא יסביר לי אני אשמח!!

              איציק דדיהא מנותק
              איציק דדיהא מנותק
              איציק דדיה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2651

              @יונתן-פ כי הוא לא כמו יצחק אלון והוא היה ביישן והביצוע שלו לא כל כך הרשים אותי

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יונתן פי יונתן פ

                אני לא מצליח להבין איך לא העבירו את עדי חוברה!!
                הוא יצא מהקצב נכון
                אבל הוא מטורף יש לו קול מפחיד ממש יפה
                ועוד בכלל הוא סולן של פרחי ירושלים זה אומר שהוא אלוף
                מי שהוא יסביר לי אני אשמח!!

                yossefiY מנותק
                yossefiY מנותק
                yossefi
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2652

                @יונתן-פ כי השופטים משווים אותו לאחרים......
                והיה פחות טוב מהם....

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • איציק דדיהא מנותק
                  איציק דדיהא מנותק
                  איציק דדיה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2653
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • איציק דדיהא איציק דדיה

                    @יונתן-פ כי הוא לא כמו יצחק אלון והוא היה ביישן והביצוע שלו לא כל כך הרשים אותי

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מאן דאמר 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאן דאמר 0
                    #2654

                    @איציק-דדיה אני חושב שהוא שר פי אלף!! יפה מיצחק אלון, שהוא היה מטורף בסלסולים אבל לא בשירה עצמה (תקשיבו לביצוע שלו ותבינו)

                    איציק דדיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • yossefiY מנותק
                      yossefiY מנותק
                      yossefi
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2655

                      אני לא מבין למה העבירו את עקיבא ברוקר

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מאן דאמר 0

                        @איציק-דדיה אני חושב שהוא שר פי אלף!! יפה מיצחק אלון, שהוא היה מטורף בסלסולים אבל לא בשירה עצמה (תקשיבו לביצוע שלו ותבינו)

                        איציק דדיהא מנותק
                        איציק דדיהא מנותק
                        איציק דדיה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2656

                        @מאן-דאמר-0 כל אחד והטעם שלו

                        מה שאנחנו דנים עכשיו זה בסדר או חריגה מהנושא?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • איציק דדיהא מנותק
                          איציק דדיהא מנותק
                          איציק דדיה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2657

                          https://www.youtube.com/watch?v=jvqsJIY_r-I

                          למי שלא ראה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • איציק דדיהא איציק דדיה

                            יש גם את הילד שנכנס לפתע באמצע שאבא שלו שר הוא גם טוב

                            ר מנותק
                            ר מנותק
                            רוחלה כהן
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2658

                            @איציק-דדיה הוא ילד ששר טוב אבל בביצוע הזה הוא זייף חבל על הזמן עם כל הכבוד ל"איתי טורג'מן"

                            שירבו השמחות! והעיקר שיהיו בלב שמח
                            (יובל סטופל)❣️

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • יונתן פי יונתן פ

                              אני לא מצליח להבין איך לא העבירו את עדי חוברה!!
                              הוא יצא מהקצב נכון
                              אבל הוא מטורף יש לו קול מפחיד ממש יפה
                              ועוד בכלל הוא סולן של פרחי ירושלים זה אומר שהוא אלוף
                              מי שהוא יסביר לי אני אשמח!!

                              פינחס דולינסקיפ מנותק
                              פינחס דולינסקיפ מנותק
                              פינחס דולינסקי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2659

                              @יונתן-פ אי אפשר להתחשב בזה שהוא סולן של פרחי ירושלים אלא נטו בביצוע שלו.
                              אחרת אתה לא נותן הזדמנות שווה לשאר המתמודדים

                              י תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • פינחס דולינסקיפ פינחס דולינסקי

                                @יונתן-פ אי אפשר להתחשב בזה שהוא סולן של פרחי ירושלים אלא נטו בביצוע שלו.
                                אחרת אתה לא נותן הזדמנות שווה לשאר המתמודדים

                                י מנותק
                                י מנותק
                                יהודה n
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2660

                                @פינחס-דולינסקי צודק לגמרי
                                רק שאצל ברק גרוסברג
                                הם התחשבו ועוד איך
                                אם לא הוא לא היה עובר
                                (הביצוע לייב שלו לא היה משהו, הוא לקח שיר כזה אלקטרוני שחייבים הפקת אולפן בשבילו, כמו למשל חשימול בקול שזה מה שעשה בשיר המקורי את הפזמון יפה)

                                מוזיקה זה כמו יין
                                זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
                                אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

                                פינחס דולינסקיפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • י יהודה n

                                  @פינחס-דולינסקי צודק לגמרי
                                  רק שאצל ברק גרוסברג
                                  הם התחשבו ועוד איך
                                  אם לא הוא לא היה עובר
                                  (הביצוע לייב שלו לא היה משהו, הוא לקח שיר כזה אלקטרוני שחייבים הפקת אולפן בשבילו, כמו למשל חשימול בקול שזה מה שעשה בשיר המקורי את הפזמון יפה)

                                  פינחס דולינסקיפ מנותק
                                  פינחס דולינסקיפ מנותק
                                  פינחס דולינסקי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2661

                                  @יהודה-n האמת שלא זכרתי שהיה קטע כזה עם ברק.
                                  אבל אם עשו טעות בזמנו עם ברק אז צריך להוסיף על זה עוד טעות עכשיו?
                                  כל הקטע פה זה לדחוס את כל היכולות שלך לביצוע אחד של שלוש- ארבע דקות מול השופטים, וזה קשה ממש!
                                  ולא אמור לעניין אותם בכלל מה אתה עושה מחוץ לתחרות.

                                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • פינחס דולינסקיפ פינחס דולינסקי

                                    @יהודה-n האמת שלא זכרתי שהיה קטע כזה עם ברק.
                                    אבל אם עשו טעות בזמנו עם ברק אז צריך להוסיף על זה עוד טעות עכשיו?
                                    כל הקטע פה זה לדחוס את כל היכולות שלך לביצוע אחד של שלוש- ארבע דקות מול השופטים, וזה קשה ממש!
                                    ולא אמור לעניין אותם בכלל מה אתה עושה מחוץ לתחרות.

                                    י מנותק
                                    י מנותק
                                    יהודה n
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2662

                                    @פינחס-דולינסקי כתבתי בהתחלה 'אתה צודק'
                                    ורק רציתי לציין שבזמנו היה 'טעות' כזאת
                                    (לא יודע אם אפשר לקרוא לזה 'טעות', שהם מעבירים זמר רק כי הוא מפורסם)

                                    מוזיקה זה כמו יין
                                    זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
                                    אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

                                    פינחס דולינסקיפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • י יהודה n

                                      @פינחס-דולינסקי כתבתי בהתחלה 'אתה צודק'
                                      ורק רציתי לציין שבזמנו היה 'טעות' כזאת
                                      (לא יודע אם אפשר לקרוא לזה 'טעות', שהם מעבירים זמר רק כי הוא מפורסם)

                                      פינחס דולינסקיפ מנותק
                                      פינחס דולינסקיפ מנותק
                                      פינחס דולינסקי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2663

                                      @יהודה-n האמת שאני אחד המתמודדים בתחרות.
                                      אם באמת העבירו את ברק בגלל שהוא מפורסם זה מעצבן ממש ולדעתי זו טעות קשה.
                                      כל הפלטפורמה הזאת נועדה למצוא כישרון חדש. לא?
                                      אחרת שפשוט היו מלכתחילה מביאים את ישי ריבו או את משה קליין וסוגרים מראש הכל...
                                      אני אישית מרגיש שזו הבמה שלנו- האנשים הקטנים, הלא מוכרים להביא את המתנות שה' נתן לנו לידי ביטוי ואולי גם לפרוץ.
                                      אם לא כאן ישפטו בלי משוא פנים אז איפה כן?

                                      פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • פינחס דולינסקיפ פינחס דולינסקי

                                        @יהודה-n האמת שאני אחד המתמודדים בתחרות.
                                        אם באמת העבירו את ברק בגלל שהוא מפורסם זה מעצבן ממש ולדעתי זו טעות קשה.
                                        כל הפלטפורמה הזאת נועדה למצוא כישרון חדש. לא?
                                        אחרת שפשוט היו מלכתחילה מביאים את ישי ריבו או את משה קליין וסוגרים מראש הכל...
                                        אני אישית מרגיש שזו הבמה שלנו- האנשים הקטנים, הלא מוכרים להביא את המתנות שה' נתן לנו לידי ביטוי ואולי גם לפרוץ.
                                        אם לא כאן ישפטו בלי משוא פנים אז איפה כן?

                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננהפ מנותק
                                        פונץ' בננה
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2664

                                        @פינחס-דולינסקי אתה יכול לשלוח קישור לאודישן שלך?
                                        השם שלך לא מוכר לי מהתוכנית וגם לא התמונה...🤔
                                        אשמח ממש!

                                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                        שומע נסתרות הלב 💜

                                        פינחס דולינסקיפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                          @פינחס-דולינסקי אתה יכול לשלוח קישור לאודישן שלך?
                                          השם שלך לא מוכר לי מהתוכנית וגם לא התמונה...🤔
                                          אשמח ממש!

                                          פינחס דולינסקיפ מנותק
                                          פינחס דולינסקיפ מנותק
                                          פינחס דולינסקי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2665

                                          @פונץ-בננה https://www.youtube.com/watch?v=kasX64T5Cgo

                                          איציק דדיהא יונמיוזיקי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול