תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
@פינחס-דולינסקי כתבתי בהתחלה 'אתה צודק'
ורק רציתי לציין שבזמנו היה 'טעות' כזאת
(לא יודע אם אפשר לקרוא לזה 'טעות', שהם מעבירים זמר רק כי הוא מפורסם)@יהודה-n האמת שאני אחד המתמודדים בתחרות.
אם באמת העבירו את ברק בגלל שהוא מפורסם זה מעצבן ממש ולדעתי זו טעות קשה.
כל הפלטפורמה הזאת נועדה למצוא כישרון חדש. לא?
אחרת שפשוט היו מלכתחילה מביאים את ישי ריבו או את משה קליין וסוגרים מראש הכל...
אני אישית מרגיש שזו הבמה שלנו- האנשים הקטנים, הלא מוכרים להביא את המתנות שה' נתן לנו לידי ביטוי ואולי גם לפרוץ.
אם לא כאן ישפטו בלי משוא פנים אז איפה כן? -
@יהודה-n האמת שאני אחד המתמודדים בתחרות.
אם באמת העבירו את ברק בגלל שהוא מפורסם זה מעצבן ממש ולדעתי זו טעות קשה.
כל הפלטפורמה הזאת נועדה למצוא כישרון חדש. לא?
אחרת שפשוט היו מלכתחילה מביאים את ישי ריבו או את משה קליין וסוגרים מראש הכל...
אני אישית מרגיש שזו הבמה שלנו- האנשים הקטנים, הלא מוכרים להביא את המתנות שה' נתן לנו לידי ביטוי ואולי גם לפרוץ.
אם לא כאן ישפטו בלי משוא פנים אז איפה כן?@פינחס-דולינסקי אתה יכול לשלוח קישור לאודישן שלך?
השם שלך לא מוכר לי מהתוכנית וגם לא התמונה...
אשמח ממש! -
@פינחס-דולינסקי אתה יכול לשלוח קישור לאודישן שלך?
השם שלך לא מוכר לי מהתוכנית וגם לא התמונה...
אשמח ממש!@פונץ-בננה https://www.youtube.com/watch?v=kasX64T5Cgo
-
@פונץ-בננה https://www.youtube.com/watch?v=kasX64T5Cgo
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@איציק-דדיה מעולם לא הייתה לי בפרופיל תמונה אחרת
-
@איציק-דדיה מעולם לא הייתה לי בפרופיל תמונה אחרת
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@איציק-דדיה

זו? -
פוסט זה נמחק!
-
@פינחס-דולינסקי בהצלחה חבר
-
@פונץ-בננה https://www.youtube.com/watch?v=kasX64T5Cgo
@פינחס-דולינסקי ואוו אחי אתה פשוט מנגן ושר הזוי!!
העבירו אותך? -
@פינחס-דולינסקי ואוו אחי אתה פשוט מנגן ושר הזוי!!
העבירו אותך?@יונמיוזיק נראה לי לשיפוט המאזינים
-
@יונמיוזיק נראה לי לשיפוט המאזינים
@איציק-דדיה והוא עבר בסוף או לא?
-
@איציק-דדיה והוא עבר בסוף או לא?
@יונמיוזיק אין לי שמץ
-
פוסט זה נמחק!
-
@פינחס-דולינסקי עברת או לא?
יש לך צבע קול פשוט הזוי! אתה הלחנת את השיר הזה? -
@יונמיוזיק אין לי שמץ
@איציק-דדיה תגיד באיזה פרק הוא הופיע?
@איציק-דדיה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@פינחס-דולינסקי אסור לשים תמונות של אנשים בפרופיל
של אנשים אולי לא מפורסמים אבל הוא זמר אז לא נירלאי שיש בעיה...
-
@איציק-דדיה תגיד באיזה פרק הוא הופיע?
@איציק-דדיה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@פינחס-דולינסקי אסור לשים תמונות של אנשים בפרופיל
של אנשים אולי לא מפורסמים אבל הוא זמר אז לא נירלאי שיש בעיה...
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
תודה רבה לכם על המחמאות!
תודה לה'!
כן הקהל העביר אותי.
הלחן שלי.
מצטער על תמונת הפרופיל. לא ידעתי...
שיניתי עכשיו -
תודה רבה לכם על המחמאות!
תודה לה'!
כן הקהל העביר אותי.
הלחן שלי.
מצטער על תמונת הפרופיל. לא ידעתי...
שיניתי עכשיו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
