תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@איציק-דדיה מצער לבאס אבן אין משתמשים...
וחוץ מזה שזה הרבה יותר משעה -
@איציק-דדיה מצער לבאס אבן אין משתמשים...
וחוץ מזה שזה הרבה יותר משעה@חכם_בלילה מה??
-
@חכם_בלילה מה??
@רות-רפפורט מה מה? כולם בנטפרי...
אני זוכר שהיו פה 20 משתמשים רק בנושא הזה.. -
פוסט זה נמחק!
@איציק-דדיה זה כבר היה לא?!
-
@רות-רפפורט מה מה? כולם בנטפרי...
אני זוכר שהיו פה 20 משתמשים רק בנושא הזה..@חכם_בלילה אהה חשבתי שהתכוונת שאין במאסטרו מהפורום
-
-
אתם יכולים לבדוק אם זה עובד לכם כאן https://kcm.fm/
כי לי זה לא עובד, פליז תכנסו -
ביוטיוב רואים ?
-
@הדרי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@צוציק לא רואים!!
רק שומעים...למה ?
תמיד גם רואים ?? -
@הדרי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@צוציק לא רואים!!
רק שומעים...למה ?
תמיד גם רואים ?? -
עכשיו עדכנו את זה באתר של קול חי מיוזיק !!!!
-

חבל שזה לא כמו כל שבוע
אין על נטפרי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות