תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
מי בסוף עלה אתמול??
לא שמעתי עד הסוף.., ואני עדיין במתחחח
-
אפשר סיכום קצר, מי עלה הפעם?
תודה.
סורי אני לא ממש אוהדת של התוכנית הזו. -
@עמוד-חשמל זהו?
רק אחד? -
-
@עמוד-חשמל זהו?
רק אחד? -
@רוחלה-כהן איך זה יכול להיות התוכנית לא הייתה שעה?
-
@רוחלה-כהן איך זה יכול להיות התוכנית לא הייתה שעה?
@איציק-דדיה ושתיי דקות
-
@רוחלה-כהן הוא אמר בורשטיין ומענדי תקשיבי טוב
מי שופט אורח השבוע בן ארזה?
-
@רוחלה-כהן הוא אמר בורשטיין ומענדי תקשיבי טוב
מי שופט אורח השבוע בן ארזה?
@איציק-דדיה אה נכון
שבוע הבא? כנראה -
@איציק-דדיה אה נכון
שבוע הבא? כנראה@רוחלה-כהן השבוע
-
@רוחלה-כהן השבוע
-
פוסט זה נמחק!
-
@רוחלה-כהן לא יודע ככה כולם עושים ואל תדאגו אני תמיד רואה
-
מישהו יכול להסביר מדוע אילסון (שלדעתי הוא השופט הכי מקצועי) אמר ששני הביצועים האחרונים היו גרועים? גם פרקש שר יפה וגם תופף שזה דבר מדהים! וגם אזולאי הביא אחלה ביצוע שיר מקפיץ ויפה לא הבנתי מה הייתה הבעיה...
@שמשון-3 מתי הוא אמר את זה?.???
-
מישהו יכול להסביר מדוע אילסון (שלדעתי הוא השופט הכי מקצועי) אמר ששני הביצועים האחרונים היו גרועים? גם פרקש שר יפה וגם תופף שזה דבר מדהים! וגם אזולאי הביא אחלה ביצוע שיר מקפיץ ויפה לא הבנתי מה הייתה הבעיה...
@שמשון-3 אני לא מאמין להגיד בפורום כזה מול אנשים שהביצועים שלהם גרועים אפילו לא שמתי לב מילא היה אומר לא מוצלחים זה נשמע יותר טוב וואלה לא שמתי לב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות