תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
@איציק-דדיה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
מה יש במקום המאסטרו?
||זוכרים את הימים שהשורה של המשתמשים למעלה הייתה מפוצצת במוצש
|מוצש הבא כבר יהיה, לא?!
@מישהי-מאמי ככל הנראה כן...
-
@איציק-דדיה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
מה יש במקום המאסטרו?
||זוכרים את הימים שהשורה של המשתמשים למעלה הייתה מפוצצת במוצש
|מוצש הבא כבר יהיה, לא?!
@מישהי-מאמי שאלתי מה יש היום וכן שבוע הבא נראה לי יהיה
-
@איציק-דדיה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
מה יש במקום המאסטרו?
||זוכרים את הימים שהשורה של המשתמשים למעלה הייתה מפוצצת במוצש
|מוצש הבא כבר יהיה, לא?!
@מישהי-מאמי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@איציק-דדיה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
||זוכרים את הימים שהשורה של המשתמשים למעלה הייתה מפוצצת במוצש
|באמת
זכור לי משהו כזה לפני בערך 100 שנה -------

-
@מישהי-מאמי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@איציק-דדיה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
||זוכרים את הימים שהשורה של המשתמשים למעלה הייתה מפוצצת במוצש
|באמת
זכור לי משהו כזה לפני בערך 100 שנה -------

-
@בינינו-לא-משנה
לא , זה חבר שלי מהישיבה .@צוציק
באמת!!
הוא ממש עם אותו קול כמו של זה מהמאסטרו!! -
לדעתי מנחם הרס עם התוכנית הזאת את כל הרייטינג של מוצ'ש
זוכרים?
הוא הבטיח פעם הקול הבא 4 וי אי פי
אבל נו טוב....
הוא הבטיח עוד הרבה דברים....
מה שכן לא נראה לי שהוא יחזור על הטעות הזאת שוב.... -
לדעתי מנחם הרס עם התוכנית הזאת את כל הרייטינג של מוצ'ש
זוכרים?
הוא הבטיח פעם הקול הבא 4 וי אי פי
אבל נו טוב....
הוא הבטיח עוד הרבה דברים....
מה שכן לא נראה לי שהוא יחזור על הטעות הזאת שוב....@חסידייה-אוטנטית אמרו שיהיה חשיפה לעוד תוכנית חדשה לפי מה שאני שומע כנראה הקלידנים 2 ואם יהיה אני נרשם ראשון
-
@חסידייה-אוטנטית אמרו שיהיה חשיפה לעוד תוכנית חדשה לפי מה שאני שומע כנראה הקלידנים 2 ואם יהיה אני נרשם ראשון
@איציק-דדיה אני יסתכל על זה רק בשביל לראות מי אתה

-
@חסידייה-אוטנטית אמרו שיהיה חשיפה לעוד תוכנית חדשה לפי מה שאני שומע כנראה הקלידנים 2 ואם יהיה אני נרשם ראשון
@איציק-דדיה זה לא יהיה זה סורי...
אמרו משהו חדשני זה לא קשור לזה...... -
@איציק-דדיה זה לא יהיה זה סורי...
אמרו משהו חדשני זה לא קשור לזה......@חכם_בלילה "חדשני, מענין ופורץ" כמו המאסטרו?
-
@חכם_בלילה "חדשני, מענין ופורץ" כמו המאסטרו?
-
@חכם_בלילה "חדשני, מענין ופורץ" כמו המאסטרו?
-
@איציק-דדיה זה לא יהיה זה סורי...
אמרו משהו חדשני זה לא קשור לזה......@חכם_בלילה הקלידנים זה התוכנית הכי טובה שלם תראו כמה ענקים יצאו ממנה
-
במוצ"ש הקרוב יש תוכנית??.
-
@הדרי נראה לי שכן
-
@חסידייה-אוטנטית אמרו שיהיה חשיפה לעוד תוכנית חדשה לפי מה שאני שומע כנראה הקלידנים 2 ואם יהיה אני נרשם ראשון
@איציק-דדיה אני יודע מזה וזה לא תוכנית...............................
-
@איציק-דדיה אני יודע מזה וזה לא תוכנית...............................
@yossefi אמרו שיהיה מישהו ש29 שנים לא שמענו אותו לא הבנתי כול כך
-
@הדרי חברים יקרים יצא פרומו לפרק החדש, חוזרים במוצ"ש הזה.
שבת שלום. -
@הדרי חברים יקרים יצא פרומו לפרק החדש, חוזרים במוצ"ש הזה.
שבת שלום.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות