תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
@yossefi מי אמר לך שהוא עולה
@רות-רפפורט אמרתי שאנחנו נצביע לו אם תהיה אפשרות...............
-
@רות-רפפורט אמרתי שאנחנו נצביע לו אם תהיה אפשרות...............
@yossefi אההה

הוא כבר היה פעם? -
@הדרי חברים יקרים יצא פרומו לפרק החדש, חוזרים במוצ"ש הזה.
שבת שלום.@יוסף-דוד-ותזמורתו אתה יכול להעלות??
-
@יוסף-דוד-ותזמורתו אתה יכול להעלות??
@חכם_בלילה את מה?
-
@חכם_בלילה את מה?
@יוסף-דוד-ותזמורתו יהי אפשר להצביע לך?
-
@יוסף-דוד-ותזמורתו אתה יכול להעלות??
@חכם_בלילה ???
-
@יוסף-דוד-ותזמורתו יהי אפשר להצביע לך?
@yossefi אחרי שישדרו עכשיו שלושה פרקים יהיה שני גלגלי הצלה,אחד מכל 9 יעלה כלומר אחד משלושה פרקים
-
@יוסף-דוד-ותזמורתו יהי אפשר להצביע לך?
@yossefi דרך אגב שהיה הרבה בעיות בפרק הזה,אז אשמח להצבעות
-
@yossefi דרך אגב שהיה הרבה בעיות בפרק הזה,אז אשמח להצבעות
@יוסף-דוד-ותזמורתו בוודאי שנצבייע
-
@yossefi דרך אגב שהיה הרבה בעיות בפרק הזה,אז אשמח להצבעות
@יוסף-דוד-ותזמורתו אתה משתתף?
-
@יוסף-דוד-ותזמורתו אתה משתתף?
-
@yossefi אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@רות-נהרי גם לי זה לא נפתח
מענייןאתה יודע אם יש עוד מקום לצפות בלייב בשידור חיץ.?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות