תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
@רות-רפפורט תודה רבה.
רק שבפרטי שלחו לי הרבה הערות אז אני יסביר מה קרה בפרק הזה.
קודם כל אין שום תלונות על הרדיו אלא שהחליפו חברת הפקה ובמרום להתחיל בשעה 9 צילומים התחלנו רק בשעה12 והינו תחת לחץ מטורף בשביל להספיק לצלם שלשה פרקים.
ב.לגבי ההערה של אבי אילסון על הבס לא היה זמן לומר לו אבל בגלל שהיה מזרחי הייתי חייב את יד שמאל פנויה בשביל הפיץ ולכן בכזה מצב במזרחי מפעילים מקצב או את המחשב.
ב.לגבי הביצוע השני ,היה נפילת קצב בגלל שנפל הערוץ קליק באוזניות ומכיוון שהמחשב נכנס באמצע הקטע ולא ידענו איפה המחשב נמצא בגלל שאין קליק אז חסר של תיבה ולכן גם עצרתי באמצע לעצור רק שההפקה אמרו לי להמשיך ככה .
אז אשמח לקבל הצבעות בגלל הצלה ואין עליכם חברי הפורום .@יוסף-דוד-ותזמורתו וואהו!!- זה מטורף!!!
זה לחץ מטורף (הייתי בלחץ בישבלכם...
)
הביצוע שלך היה מהמהם!!!- עשית את זה ובגדול!!
הרבה הצלחה בהמשך התחרות..., ובכלל בהמשך הדרך... -
@יוסף-דוד-ותזמורתו לא מאמינה לך שזה אתההה!!!!!!!!
מ-ה ז-ה הביצועים המטורפים האילו???
פשוט מהמם!!! ובמיוחד הביצוע השני שהכרתי את המנגינה וממש נהיניתי!!!
ודרך אגב בעז"ה אנחנו נביע לכם בגלגל הצלה!!
רק איך זה עובד? איפה מצביעים? ואפשר להצביע לכמה או רק למישהו אחד מבין כולם?@מישהי-מאמי כנראה שמכל שלשה פרקים אחד יעלה ,אז רק בסוף השלב יהיה גלגל הצלה.
נשארו עוד שני פרקים.
ולגבי השירים גם בביצוע הראשון הרוב היה מוכר,כמו:
מקום לחלום(אילסון)
אל בית אבי(אלי פירדמן)
הפתיח של טוקר
יש בורא עולם
יונקרון
קטע סלסה
פתיח השיר שיכורים ....
וקטע מזרחי במקאם ביאת
ולא יעבוד אדם של יעקב שוואקי
וכו' היה עשרה שירים בארבע דקות -
@מישהי-מאמי כנראה שמכל שלשה פרקים אחד יעלה ,אז רק בסוף השלב יהיה גלגל הצלה.
נשארו עוד שני פרקים.
ולגבי השירים גם בביצוע הראשון הרוב היה מוכר,כמו:
מקום לחלום(אילסון)
אל בית אבי(אלי פירדמן)
הפתיח של טוקר
יש בורא עולם
יונקרון
קטע סלסה
פתיח השיר שיכורים ....
וקטע מזרחי במקאם ביאת
ולא יעבוד אדם של יעקב שוואקי
וכו' היה עשרה שירים בארבע דקות@יוסף-דוד-ותזמורתו מטורף לגמרי!!
-
למישהו יש את המאסטרו להורדה? הוא נחסם לי בכל המקומות......

-
פוסט זה נמחק!
-
@כ-פ איך הכי קל להעלות? אני במגיקוד וזה לוקח שעותת...
-
@כ-פ איך הכי קל להעלות? אני במגיקוד וזה לוקח שעותת...
@מישהי-מאמי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@כ-פ איך הכי קל להעלות? אני במגיקוד וזה לוקח שעותת...
ג'מבו זה לא יותר טוב..... נראה לי מג'יקוד זה הברירה היחידה.
תודה! -
@מישהי-מאמי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@כ-פ איך הכי קל להעלות? אני במגיקוד וזה לוקח שעותת...
ג'מבו זה לא יותר טוב..... נראה לי מג'יקוד זה הברירה היחידה.
תודה!@כ-פ בבקשה, תהני
:
https://send.magicode.me/send-file/***file/db76be3529b318cb1c06d7b76001472b4be2dc44/view -
@כ-פ באתר "המנגן מיוזיק" זה לא נפתח לך?
זכור לי שאת באתרוג..
כי אני שם וזה נפתח יופי -
@מישהי-מאמי כנראה שמכל שלשה פרקים אחד יעלה ,אז רק בסוף השלב יהיה גלגל הצלה.
נשארו עוד שני פרקים.
ולגבי השירים גם בביצוע הראשון הרוב היה מוכר,כמו:
מקום לחלום(אילסון)
אל בית אבי(אלי פירדמן)
הפתיח של טוקר
יש בורא עולם
יונקרון
קטע סלסה
פתיח השיר שיכורים ....
וקטע מזרחי במקאם ביאת
ולא יעבוד אדם של יעקב שוואקי
וכו' היה עשרה שירים בארבע דקות@יוסף-דוד-ותזמורתו איך קוראים לשיר בספרדית השני?
-
@יוסף-דוד-ותזמורתו איך קוראים לשיר בספרדית השני?
@מישהי-מאמי באיזה ביצוע ובאיזה דקה?
ובאו נראה למי יש עין חדה ומי באמת ראה את הפרק,אז השאלה היא האם המוזיקה בפרק היא אמיתית או לא ומה הסיבה שאתם חושבים כך? -
@מישהי-מאמי באיזה ביצוע ובאיזה דקה?
ובאו נראה למי יש עין חדה ומי באמת ראה את הפרק,אז השאלה היא האם המוזיקה בפרק היא אמיתית או לא ומה הסיבה שאתם חושבים כך?@יוסף-דוד-ותזמורתו מה הכוונה אמיתי?
-
@מישהי-מאמי באיזה ביצוע ובאיזה דקה?
ובאו נראה למי יש עין חדה ומי באמת ראה את הפרק,אז השאלה היא האם המוזיקה בפרק היא אמיתית או לא ומה הסיבה שאתם חושבים כך?@יוסף-דוד-ותזמורתו זה היה נראה שזה לא היה ביצוע לייב זה נכון?
-
המאסטרו
הפרק ה 18 בתחרות הכשרונות המוזיקליים של מוצ"ש חי הרכב מוזיקלי
פייטן
זמר יוצר ו.. צמד תאומים
על במה אחת! מי יעלה לחצי הגמר? מוצ"ש |
23:00 | להאזנה ולצפייה בקול חי ובקול חי מיוזיק
https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/ultramsgmedia/2023/8/8864/6f980dbf759effff1660dee0934e3380
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות