תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
לדעתי זה ממש נכון שהוא לא שר משהו לפעמים לא צריך ללכת על הכל בייחד ולהתמקצע רק במה שטובים בו..
-
שבוע טוב חבריי מיקצב
מדבר חבר מיקצב עקיבא ברוקר אני אבקש מכם להצביע בעדי ||בכל דרך שאפשר|| תודה לכולם מראש!! -
שבוע טוב חבריי מיקצב
מדבר חבר מיקצב עקיבא ברוקר אני אבקש מכם להצביע בעדי ||בכל דרך שאפשר|| תודה לכולם מראש!! -
שבוע טוב חבריי מיקצב
מדבר חבר מיקצב עקיבא ברוקר אני אבקש מכם להצביע בעדי ||בכל דרך שאפשר|| תודה לכולם מראש!!@עקיבא-12345678
שמישהו יעלה קישור להצבעה
-כדי לעזור לעקיבא ידידינו -
@עקיבא-12345678
שמישהו יעלה קישור להצבעה
-כדי לעזור לעקיבא ידידינו@אילן-פ https://hamaestro.93fm.co.il/Mastero/vote/
לא יודע למה אבל באתר עדיין לא עוכן מערכת הצבעות
אפשר גם בפלפון 039039039 שלוחה 4 למערכת ההצבעות 1 ואז 2
||אפשר גם בפלאפון וגם באתר , אגב תתקשרו מכל הפלאפונים בבית
|| -
@אילן-פ https://hamaestro.93fm.co.il/Mastero/vote/
לא יודע למה אבל באתר עדיין לא עוכן מערכת הצבעות
אפשר גם בפלפון 039039039 שלוחה 4 למערכת ההצבעות 1 ואז 2
||אפשר גם בפלאפון וגם באתר , אגב תתקשרו מכל הפלאפונים בבית
||@עקיבא-12345678 בוודאי נשמח להצביע לך מלחין מטורףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
-
למה זה לא נותן לי להצביע?
-
למה זה לא נותן לי להצביע?
@רות-רפפורט כנראה שבאתר עוד לא עדכנו את זה
תתקשרי ל039039039 שלוחה 4 ואז את מי שאת בוחרת
בהמשך כנראה שיעבוד גם באתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות