תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
תקשיבו קובי סלע דופק פה עניבות... אחת אחת!!!!!!!
עושה לי את הסטנדאפ של השבוע
חחחח!!!!!!!!!!!!!!!!! -
תקשיבו קובי סלע דופק פה עניבות... אחת אחת!!!!!!!
עושה לי את הסטנדאפ של השבוע
חחחח!!!!!!!!!!!!!!!!!@מישהי-מאמי לא חושבת דוקא שזה מכבד את התוכנית...
והזיצר היה סבבה לגמרי מה יש להם בתור זיצר הוא בסדר.... -
@מוזיקלי-3
הנה קישור שפתוח ביוטיוב
https://www.youtube.com/watch?v=Z8PujE-KBMY -
אימאלה מזה הילד הזהה???


איזה קולל!! -
@מוזיקלי-3 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
קובי סלע הוא עדי רן של המאסטרו


לאאא... יובל סטופל!
-
אימאלה מזה הילד הזהה???


איזה קולל!!@פונץ-בננה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
אימאלה מזה הילד הזהה???


איזה קולל!!@מוזיקלי-3 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
פלא שנתנו לילד לשיר שיר כזה בקול חי

על מה מדברים???
-
אשמח שיעלו לפה את התוכנית במגיקוד
תודה רבה! -
אשמח שיעלו לפה את התוכנית במגיקוד
תודה רבה!@חובבת-מוזיקה-צעירה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
אשמח שיעלו לפה את התוכנית במגיקוד
תודה רבה!כשיהיה אפשר להוריד בל"נ אני יוריד ויעלה למגיקוד
-
פוסט זה נמחק!
-
אין לאף אחד קישור לדרייב.
או להראות פה במקצב -
@מוזיקלי-3 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
שבוע שעבר היה יותר יפה השבוע זה פחות משבוע שעבר

אתם סתם רעים למה להוציא תמיץ מהמפרצים עוד לפני ששומעים?
-
@מוזיקלי-3 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
שבוע שעבר היה יותר יפה השבוע זה פחות משבוע שעבר

אתם סתם רעים למה להוציא תמיץ מהמפרצים עוד לפני ששומעים?
@המחבל-המחופש אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@מוזיקלי-3 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
שבוע שעבר היה יותר יפה השבוע זה פחות משבוע שעבר

אתם סתם רעים למה להוציא את המיץ מהמפרשים עוד לפני ששומעים?
-
@המחבל-המחופש אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@מוזיקלי-3 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
שבוע שעבר היה יותר יפה השבוע זה פחות משבוע שעבר

אתם סתם רעים למה להוציא את המיץ מהמפרשים עוד לפני ששומעים?
@משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@המחבל-המחופש אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@מוזיקלי-3 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
שבוע שעבר היה יותר יפה השבוע זה פחות משבוע שעבר

אתם סתם רעים למה להוציא את המיץ מהמפרשים עוד לפני ששומעים?
נו ווו.....
הקוונתי לפני שרואים לא הבנתי סורי -
@משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@המחבל-המחופש אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@מוזיקלי-3 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
שבוע שעבר היה יותר יפה השבוע זה פחות משבוע שעבר

אתם סתם רעים למה להוציא את המיץ מהמפרשים עוד לפני ששומעים?
נו ווו.....
הקוונתי לפני שרואים לא הבנתי סורי@המחבל-המחופש אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@המחבל-המחופש אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@מוזיקלי-3 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
שבוע שעבר היה יותר יפה השבוע זה פחות משבוע שעבר

אתם סתם רעים למה להוציא את המיץ מהמפרשים עוד לפני ששומעים?
נו ווו.....
הקוונתי לפני שרואים לא הבנתי סורימומלץ לקריאה ויישום
https://miktzav.com/topic/7525/%D7%94%D7%95%D7%93%D7%A2%D7%94-%D7%97%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%94-%D7%A9%D7%92%D7%99%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91 -
אשמח שיעלו לפה את התוכנית במגיקוד
תודה רבה!@חובבת-מוזיקה-צעירה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
אשמח שיעלו לפה את התוכנית במגיקוד
תודה רבה!@ראובן-לנדאן אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
אין לאף אחד קישור לדרייב.
או להראות פה במקצבמגיקוד להוריד כוכביות
https://send.magicode.me/send-file/file/4a**********a0aba63df6d2006a40217d9546082a9dcfa197/view
והנה בדרייב גם צריך להוריד כוכביות
https://drive.google.com/file/d/1pmK98T03NPN***********HGwl0nJ4dsxqI13o7ka15/view?usp=sharing
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות