תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
אני שלחתי חומר
ושלחו לי שעברתי ויצרו איתי קשר
ולא שמו אותי כעשיו בשידור? -
@יונמיוזיק
מטורף!!
ניסיתי לעקוב איך הוא עושה את זה
ולא הלך לי בכלל

-
אני שלחתי חומר
ושלחו לי שעברתי ויצרו איתי קשר
ולא שמו אותי כעשיו בשידור?@עקיבא-12345678 תוך כמה זמן קיבלת תשובה ?
-
@יוסי-יוסי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
יאללה מי מעלה בדרייב/ג'מבו/מג'יקוד?
תיכף מעלה באמצע העלאה למגיקוד
-
@יוסי-יוסי עם אתה מנוי למייל מיוזיק.
אז ביום שלישי בלי נדר תקבל את זה בגמבו ישירות למייל! -
@יוסי-יוסי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
יאללה מי מעלה בדרייב/ג'מבו/מג'יקוד?
תיכף מעלה באמצע העלאה למגיקוד
@משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@יוסי-יוסי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
יאללה מי מעלה בדרייב/ג'מבו/מג'יקוד?
תיכף מעלה באמצע העלאה למגיקוד
תודה מראש.
-
@עקיבא-12345678 תוך כמה זמן קיבלת תשובה ?
@יהודה-n שלחתי לפניי שבועיים וביום חמישי שעבר הייתי בקשר אם אילסון והוא אמר שעברתי
ואז במוצ"ש לא היה שידור וביום רביעי האחרון קיבלתי הודעה שעברתי וייצרו אתי קשר?! -
@יהודה-n שלחתי לפניי שבועיים וביום חמישי שעבר הייתי בקשר אם אילסון והוא אמר שעברתי
ואז במוצ"ש לא היה שידור וביום רביעי האחרון קיבלתי הודעה שעברתי וייצרו אתי קשר?!@עקיבא-12345678 אני שלחתי לפני שבוע או אפי' שבוע וחצי, ואני קצת במתח אם אני עובר או לא
-
@יוסי-יוסי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
יאללה מי מעלה בדרייב/ג'מבו/מג'יקוד?
תיכף מעלה באמצע העלאה למגיקוד
@משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@יוסי-יוסי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
יאללה מי מעלה בדרייב/ג'מבו/מג'יקוד?
תיכף מעלה באמצע העלאה למגיקוד
עלה?
-
@עקיבא-12345678 אני שלחתי לפני שבוע או אפי' שבוע וחצי, ואני קצת במתח אם אני עובר או לא
@יהודה-n אני עברתי כבר לפניי שבוע ואז בגלל הפיגוע לא היה
אז חיכתי השבוע לא שמו אותי?????? -
@משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@יוסי-יוסי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
יאללה מי מעלה בדרייב/ג'מבו/מג'יקוד?
תיכף מעלה באמצע העלאה למגיקוד
תודה מראש.
@יוסי-יוסי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@יוסי-יוסי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
יאללה מי מעלה בדרייב/ג'מבו/מג'יקוד?
תיכף מעלה באמצע העלאה למגיקוד
תודה מראש.
במיגקוד להוריד כוכביות
https://send.magicode.me/send-file/file/00103188c8a311b36eaca*********3c9120f9d7fc4ed0c14/viewעריכה
פרק שלישי בדרייב
https://drive.google.com/file/d/1RVE4JlvRu6********ptekoOY9P5_oTG5HwOXbZE/view?usp=share_link -
ממש לא אהבתי את הקטע שכל שופט מושפע מהשופטים האחרים, לדעתי היו צריכים לעשות שכל אחד נותן ציון בטבאלט בלי ששאר השופטים יראו, ורק אח''כ להעלות למסך וכל אחד יסביר למה זה הציון שנתן !!!!
-
לדעתי קצת דפוק שלא מחפשים משהו מוגדר...
כאילו מה??
אין בין מי למי להשוות, ואין מטרה ממוקדת.
לא ככה? -
לדעתי קצת דפוק שלא מחפשים משהו מוגדר...
כאילו מה??
אין בין מי למי להשוות, ואין מטרה ממוקדת.
לא ככה?@מישהי-מאמי דווקא נראה לי שהבנתי...
הם לא מחפשים להשוות בין אומנים, אלא מסתכלים על כל אחד בפני עצמו ובודקים אם הוא מתאים לקריטריונים שלהם.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
