תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
הם היו יכולים לפי דעתי לעשות תכנית שנראה לי שהייתה יותר מצליחה מהקונספט הלא ברור הזה.
תכנית שבא הם מגלים כמו כאן רק בלי תחרות, היו מגלים כל מיני כישרונות מוזיקליים. המתמודד היה בא לאולפן מספר קצת על עצמו כמה דקות מראה מה הוא יודע לעשות וכו
ככה כל שבוע כמה אנשים.
גם זה היה יותר מעניין, גם היה נותן להם פרסום, וגם זה היה קונספט של תוכנית יותר ברור,
בלי תחרות, רק פשוט להכיר כל מיני יוצרים, מעבדים, זמרים, מנגנים וכו' -
אני חושבת שהם מחפשים פשוט מישו שיעיף להם תצורה בלי קשר למה, יתן ביצועים מדהימים במה שהוא טוב.
קצת מציק לי ההופעות המוזרות שקובי סלע דופק, כאילו זה מצחיק העניבת ברווז והכל,
אבל לא מכבד לעניות דעתי... -
אני חושבת שהם מחפשים פשוט מישו שיעיף להם תצורה בלי קשר למה, יתן ביצועים מדהימים במה שהוא טוב.
קצת מציק לי ההופעות המוזרות שקובי סלע דופק, כאילו זה מצחיק העניבת ברווז והכל,
אבל לא מכבד לעניות דעתי...@הלב-שלי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
אני חושבת שהם מחפשים פשוט מישו שיעיף להם תצורה בלי קשר למה, יתן ביצועים מדהימים במה שהוא טוב.
אני לא חושב שמנחם טוקר כזה, הוא בטח מתכנן משהוא ונדע בהמשך
@הלב-שלי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
אני חושבת שהם מחפשים פשוט מישו שיעיף להם תצורה בלי קשר למה, יתן ביצועים מדהימים במה שהוא טוב.
קצת מציק לי ההופעות המוזרות שקובי סלע דופק, כאילו זה מצחיק העניבת ברווז והכל,כן גם לי באמת זה הציק ,מצחיק הבן אדם

-
@הלב-שלי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
אני חושבת שהם מחפשים פשוט מישו שיעיף להם תצורה בלי קשר למה, יתן ביצועים מדהימים במה שהוא טוב.
אני לא חושב שמנחם טוקר כזה, הוא בטח מתכנן משהוא ונדע בהמשך
@הלב-שלי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
אני חושבת שהם מחפשים פשוט מישו שיעיף להם תצורה בלי קשר למה, יתן ביצועים מדהימים במה שהוא טוב.
קצת מציק לי ההופעות המוזרות שקובי סלע דופק, כאילו זה מצחיק העניבת ברווז והכל,כן גם לי באמת זה הציק ,מצחיק הבן אדם

-
תגידו זה מעניין בכלל אפילו לא ניסיתי לשמוע
שווה בכלל את זמן ההורדה של זה? -
@תהילוש-0 זה מאוד יפה וברמה גבוהה. מספיק להסתכל על המתמודדים בתחרות המעבד יוחנך בלייך ברק גרוסברד [לא מכיר? חפש בפורום/גוגל] וילדי פלא אלופים במיוחד אחד שקוראים לא אלון ובתוכנית האחרונה היה אחד שניגן על שתי כפיות פח מגניב!!!
-
@תהילוש-0 זה מאוד יפה וברמה גבוהה. מספיק להסתכל על המתמודדים בתחרות המעבד יוחנך בלייך ברק גרוסברד [לא מכיר? חפש בפורום/גוגל] וילדי פלא אלופים במיוחד אחד שקוראים לא אלון ובתוכנית האחרונה היה אחד שניגן על שתי כפיות פח מגניב!!!
@מומחה-לקליפים השאלה שלי זה אם שווה את זמן ההורדה
-
@מומחה-לקליפים השאלה שלי זה אם שווה את זמן ההורדה
@תהילוש-0 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@מומחה-לקליפים השאלה שלי זה אם שווה את זמן ההורדה
כמה זמן לוקח לך להוריד "יומים?!" אז לא אבל עם לוקח כמה דקות בהחלט שווה
-
@תהילוש-0 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@מומחה-לקליפים השאלה שלי זה אם שווה את זמן ההורדה
כמה זמן לוקח לך להוריד "יומים?!" אז לא אבל עם לוקח כמה דקות בהחלט שווה
@מומחה-לקליפים זה לוקח מלא זמן
-
@מומחה-לקליפים השאלה שלי זה אם שווה את זמן ההורדה
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות