תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
@פונץ-בננה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@חיפאי באתר קול חי עובד לי...
זה מראה כך אי אפשר לפתוח

@חיפאי אז אולי זה חסום בנטפרי.
יש לי חסימה אחרת.. -
@חיפאי אז אולי זה חסום בנטפרי.
יש לי חסימה אחרת..@פונץ-בננה תרענני, וזה יעלם
-
גם בקו הטלפוני אין את המאסטרו, יש שירים...
-
@חיפאי אז אולי זה חסום בנטפרי.
יש לי חסימה אחרת..@פונץ-בננה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@חיפאי אז אולי זה חסום בנטפרי.
יש לי חסימה אחרת..עדיין עובד??????
ולא נראה לי קשור לחסימה... -
לי זה הפסיק אצל הילד התופפן
-
@פונץ-בננה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@חיפאי אז אולי זה חסום בנטפרי.
יש לי חסימה אחרת..עדיין עובד??????
ולא נראה לי קשור לחסימה...@חיפאי עכשיו נעצר לי.
רעננתי והדף לא נמצא.. -
@תותחית אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
הם עצרו את בגלל הפיגוע שהיה בשישי.
אם כן אז למה הם התחילו בכלל
-
@תותחית אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
הם עצרו את בגלל הפיגוע שהיה בשישי.
אם כן אז למה הם התחילו בכלל
-
זהו, זה כנראה בגלל ההלוויה
-
@תותחית אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@חיפאי קיבלו תגובות מאנשים שמחו על זה.
שבזמן הלוויות יש שידור.יש במקום זה שידור מהלוויה
https://www.93fm.co.il/radio/868987/
-
מתי ישחררו את שאר השידור?
רק שבוע הבא? -
מתי ישחררו את שאר השידור?
רק שבוע הבא?@עקיבא-12345678
לא יודעים, וזה גם לא ממש חשוב כרגע... -
לא הבנתי!
זה עבד והפסיק באמצע א"כ למה התחילו את זה בכלל
הפיגוע היה ביום שישי
ומסתבר שזה היה שבוע הבא כמו שהיה בפיגוע בנוה יעקב שה' ישמור -
לא הבנתי!
זה עבד והפסיק באמצע א"כ למה התחילו את זה בכלל
הפיגוע היה ביום שישי
ומסתבר שזה היה שבוע הבא כמו שהיה בפיגוע בנוה יעקב שה' ישמור -
@יונתן-פ הפסיקו כי הם קיבלו תגובות על זה שהם משדרים תכנית כזו בזמן של לוויה.
לא חשבו על זה לפני כן.@שיר-5 אז מה הם עושים?
-
@שיר-5 אז מה הם עושים?
@חובב-המוזיקה-2 זה באמת לא היה לעניין שבשעת הלוויה שידרו תוכנית מוזיקה ברדיו חרדי
-
@חובב-המוזיקה-2 זה באמת לא היה לעניין שבשעת הלוויה שידרו תוכנית מוזיקה ברדיו חרדי
@SHIMIX אז הם מפסיקים???
-
@SHIMIX אז הם מפסיקים???
@חובב-המוזיקה-2 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
אז הם מפסיקים???
הם הפסיקו!
כנראה שבוע הבא יהיה בעז"ה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות