דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תכניות מוזיקה
  4. תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תכניות מוזיקה
4.2k פוסטים 285 כותבים 770.8k צפיות 34 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נ נגינתי

    פוסט זה נמחק!

    י מנותק
    י מנותק
    יהודה n
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודה n
    #651

    @נגינתי אז לא היה מעניין אותי אם יש כרגע תוכנית רדיו
    (דרך אגב אסור לפתוח פה לשטן, אז נוהגים לומר 'אם חס ושלום')
    ודרך אגב מי אמר שלא היו שם בני דודים שלי (כל ישראל אחים בדיוק אותו דבר)

    SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • י יהודה n

      @ארי-6-0 לא אמרתי שלי זה לא כואב ושהם לא צודקים
      אבל אני רק אומר שכל מי שמחכה שבוע שלם שרק יגיע מוצ''ש בשביל התוכנית
      ממש מתבאס
      אז שלפחות ישדרו היום מחר או באמצע השבוע
      (לעניות דעתי אין קשר בין פיגוע שהיה לפני יום לשידור היום, כמו שאתה ואני שומעים היום שירים, וגם בשאר תכנות הרדיו של המוזיקה משדרים שירים כרגיל)

      נ מנותק
      נ מנותק
      נגינתי
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #652

      @יהודה-n

      @יהודה-n אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

      ממש מתבאס

      אם הילדים היו בני דודים שלך, גם היית "מתבאס"?...

      @יהודה-n אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

      וגם בשאר תכנות הרדיו של המוזיקה משדרים שירים כרגיל

      פתח קול פליי, תשמע מה הם משדרים

      י תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • נ נגינתי

        @יהודה-n

        @יהודה-n אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

        ממש מתבאס

        אם הילדים היו בני דודים שלך, גם היית "מתבאס"?...

        @יהודה-n אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

        וגם בשאר תכנות הרדיו של המוזיקה משדרים שירים כרגיל

        פתח קול פליי, תשמע מה הם משדרים

        י מנותק
        י מנותק
        יהודה n
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #653

        @נגינתי טוב אני חושב שמי שרצה להבין מה אמרתי הבין
        ומי שרצה לא להבין .....

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י יהודה n

          @ארי-6-0 לא אמרתי שלי זה לא כואב ושהם לא צודקים
          אבל אני רק אומר שכל מי שמחכה שבוע שלם שרק יגיע מוצ''ש בשביל התוכנית
          ממש מתבאס
          אז שלפחות ישדרו היום מחר או באמצע השבוע
          (לעניות דעתי אין קשר בין פיגוע שהיה לפני יום לשידור היום, כמו שאתה ואני שומעים היום שירים, וגם בשאר תכנות הרדיו של המוזיקה משדרים שירים כרגיל)

          א מנותק
          א מנותק
          ארי 6 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #654

          @יהודה-n עוד פעם אתה צודק לא לכולם זה כאוב אבל לפחות אתה יודע להקריב קצת מעצמנו ופחות לאנות בפרט שזה היה בשעת הלוויה אבל מבין את עצבים שלכה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י יהודה n

            @נגינתי אז לא היה מעניין אותי אם יש כרגע תוכנית רדיו
            (דרך אגב אסור לפתוח פה לשטן, אז נוהגים לומר 'אם חס ושלום')
            ודרך אגב מי אמר שלא היו שם בני דודים שלי (כל ישראל אחים בדיוק אותו דבר)

            SHIMIXS מנותק
            SHIMIXS מנותק
            SHIMIX
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #655

            @יהודה-n שלחת ממשהו?
            או שסתם בא לך לראות את זה?

            י תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • SHIMIXS SHIMIX

              @יהודה-n שלחת ממשהו?
              או שסתם בא לך לראות את זה?

              י מנותק
              י מנותק
              יהודה n
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #656

              @SHIMIX שלחתי משהו משהו (ברצינות שלחתי שיר שכתבתי והלחנתי כולל ביצוע בקיצור 'יוצר וזמר')

              SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י יהודה n

                @SHIMIX שלחתי משהו משהו (ברצינות שלחתי שיר שכתבתי והלחנתי כולל ביצוע בקיצור 'יוצר וזמר')

                SHIMIXS מנותק
                SHIMIXS מנותק
                SHIMIX
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #657
                פוסט זה נמחק!
                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • SHIMIXS SHIMIX

                  פוסט זה נמחק!

                  י מנותק
                  י מנותק
                  יהודה n
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #658
                  פוסט זה נמחק!
                  SHIMIXS תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י יהודה n

                    פוסט זה נמחק!

                    SHIMIXS מנותק
                    SHIMIXS מנותק
                    SHIMIX
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #659
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י יהודה n

                      פוסט זה נמחק!

                      מוזיקהמ מנותק
                      מוזיקהמ מנותק
                      מוזיקה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
                      #660

                      @יהודה-n אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                      כן, אבל זה לא תכל'ס

                      סליחה שאני חורג מהרגלי (וכן מכללי הפורום) ולא מתאפק.
                      אבל איך אפשר לומר שזה לא תכלס' לעצור תוכנית פנאי בזמן שקורבנות הציבור הללו מובאים למנוחות?
                      גם אם זה היה טרגדיה בצורה אחרת שאיננה פיגוע היה צריך לעצור הכל, ובפרט שזה אירוע כזה שהוא בא לעורר את כולנו ושלושת הקדושים הי"ד הם קורבנות ציבור לכל דבר ועניין שנקטפו כדי לכפר על כל הדור כולל אני ואתה
                      זאת מלבד העניין של נושא בעול עם חבירו, שמשפחה שעוברת דבר כ"כ נורא שבכלל לא קשה להבין את הצער שלהם, קצת השתתפות בצער לא תזיק לנו
                      איך אפשר לחשוב שבזמן שאלפים צועדים ברחוב אחר מיטתו של ילד קט בן 6 שלא טעם טעם חטא וממררים בבכי, ברחוב סמוך יושב לו בחור צעיר בנוחות על הכיסא המסתובב ומגחך מהבדיחה השנונה של שופט X בתחרות ואין צורך להמשיך בתיאורים...
                      הלוואי והיינו כ"כ חזקים שהיינו יכולים להיות כל ימי השבעה באותה התעוררות אך לכה"פ באותם שעות שהקדושים הובאו למנוחות זה היה הדבר שהכי היה נדרש זה בכלל לא להתחיל לשדר , טוב עשו שברגע שקלטו את טעותם עצרו הכל בלי תירוצים!
                      אינני בא חלילה להטיף מוסר לאף אחד אלא רק להעמיד את הדברים בפורפורציות הנכונות
                      ו @יהודה n הדברים לא נכתבו חלילה נגדך אישית אלא לכל ההודעות בסגנון שנכתבו על כך!
                      יה"ר רצון שימחה ה' דמעה מעל כל פנים ויבלע המוות לנצח, אמן

                      ובואו נעצור את הדיון הזה פה!

                      גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

                      SHIMIXS מיוזיקפוןמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      16
                      • מוזיקהמ מוזיקה

                        @יהודה-n אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                        כן, אבל זה לא תכל'ס

                        סליחה שאני חורג מהרגלי (וכן מכללי הפורום) ולא מתאפק.
                        אבל איך אפשר לומר שזה לא תכלס' לעצור תוכנית פנאי בזמן שקורבנות הציבור הללו מובאים למנוחות?
                        גם אם זה היה טרגדיה בצורה אחרת שאיננה פיגוע היה צריך לעצור הכל, ובפרט שזה אירוע כזה שהוא בא לעורר את כולנו ושלושת הקדושים הי"ד הם קורבנות ציבור לכל דבר ועניין שנקטפו כדי לכפר על כל הדור כולל אני ואתה
                        זאת מלבד העניין של נושא בעול עם חבירו, שמשפחה שעוברת דבר כ"כ נורא שבכלל לא קשה להבין את הצער שלהם, קצת השתתפות בצער לא תזיק לנו
                        איך אפשר לחשוב שבזמן שאלפים צועדים ברחוב אחר מיטתו של ילד קט בן 6 שלא טעם טעם חטא וממררים בבכי, ברחוב סמוך יושב לו בחור צעיר בנוחות על הכיסא המסתובב ומגחך מהבדיחה השנונה של שופט X בתחרות ואין צורך להמשיך בתיאורים...
                        הלוואי והיינו כ"כ חזקים שהיינו יכולים להיות כל ימי השבעה באותה התעוררות אך לכה"פ באותם שעות שהקדושים הובאו למנוחות זה היה הדבר שהכי היה נדרש זה בכלל לא להתחיל לשדר , טוב עשו שברגע שקלטו את טעותם עצרו הכל בלי תירוצים!
                        אינני בא חלילה להטיף מוסר לאף אחד אלא רק להעמיד את הדברים בפורפורציות הנכונות
                        ו @יהודה n הדברים לא נכתבו חלילה נגדך אישית אלא לכל ההודעות בסגנון שנכתבו על כך!
                        יה"ר רצון שימחה ה' דמעה מעל כל פנים ויבלע המוות לנצח, אמן

                        ובואו נעצור את הדיון הזה פה!

                        SHIMIXS מנותק
                        SHIMIXS מנותק
                        SHIMIX
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי SHIMIX
                        #661

                        @מוזיקה **כל ישראל ערבים זה לזה **

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מוזיקהמ מוזיקה

                          @יהודה-n אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                          כן, אבל זה לא תכל'ס

                          סליחה שאני חורג מהרגלי (וכן מכללי הפורום) ולא מתאפק.
                          אבל איך אפשר לומר שזה לא תכלס' לעצור תוכנית פנאי בזמן שקורבנות הציבור הללו מובאים למנוחות?
                          גם אם זה היה טרגדיה בצורה אחרת שאיננה פיגוע היה צריך לעצור הכל, ובפרט שזה אירוע כזה שהוא בא לעורר את כולנו ושלושת הקדושים הי"ד הם קורבנות ציבור לכל דבר ועניין שנקטפו כדי לכפר על כל הדור כולל אני ואתה
                          זאת מלבד העניין של נושא בעול עם חבירו, שמשפחה שעוברת דבר כ"כ נורא שבכלל לא קשה להבין את הצער שלהם, קצת השתתפות בצער לא תזיק לנו
                          איך אפשר לחשוב שבזמן שאלפים צועדים ברחוב אחר מיטתו של ילד קט בן 6 שלא טעם טעם חטא וממררים בבכי, ברחוב סמוך יושב לו בחור צעיר בנוחות על הכיסא המסתובב ומגחך מהבדיחה השנונה של שופט X בתחרות ואין צורך להמשיך בתיאורים...
                          הלוואי והיינו כ"כ חזקים שהיינו יכולים להיות כל ימי השבעה באותה התעוררות אך לכה"פ באותם שעות שהקדושים הובאו למנוחות זה היה הדבר שהכי היה נדרש זה בכלל לא להתחיל לשדר , טוב עשו שברגע שקלטו את טעותם עצרו הכל בלי תירוצים!
                          אינני בא חלילה להטיף מוסר לאף אחד אלא רק להעמיד את הדברים בפורפורציות הנכונות
                          ו @יהודה n הדברים לא נכתבו חלילה נגדך אישית אלא לכל ההודעות בסגנון שנכתבו על כך!
                          יה"ר רצון שימחה ה' דמעה מעל כל פנים ויבלע המוות לנצח, אמן

                          ובואו נעצור את הדיון הזה פה!

                          מיוזיקפוןמ מנותק
                          מיוזיקפוןמ מנותק
                          מיוזיקפון
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #662

                          @מוזיקה כל מילה!
                          (*אולי היה גם כדאי לא להכנס לפורום בשעה הזאת... ולהגיד תהילים)

                          ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • מיוזיקפוןמ מיוזיקפון

                            @מוזיקה כל מילה!
                            (*אולי היה גם כדאי לא להכנס לפורום בשעה הזאת... ולהגיד תהילים)

                            ב. ב.ב מנותק
                            ב. ב.ב מנותק
                            ב. ב.
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #663
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ משה 0527

                              @חובבת-מוזיקה-צעירה
                              @אני
                              בבקשה להוריד כוכביות
                              https://send.magicode.me/send-file/file/8**********457c32ace6a2515324a0f4bf10c99ae78411b5d/view

                              D מנותק
                              D מנותק
                              dnr31534
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #664

                              @משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                              @חובבת-מוזיקה-צעירה
                              @אני
                              בבקשה להוריד כוכביות
                              https://send.magicode.me/send-file/file/8**********457c32ace6a2515324a0f4bf10c99ae78411b5d/view

                              למה לא נפתח

                              D מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • D dnr31534

                                @משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                @חובבת-מוזיקה-צעירה
                                @אני
                                בבקשה להוריד כוכביות
                                https://send.magicode.me/send-file/file/8**********457c32ace6a2515324a0f4bf10c99ae78411b5d/view

                                למה לא נפתח

                                D מנותק
                                D מנותק
                                dnr31534
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #665

                                @dnr31534 איך מורידים את הכוכביות

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • D dnr31534

                                  @משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                  @חובבת-מוזיקה-צעירה
                                  @אני
                                  בבקשה להוריד כוכביות
                                  https://send.magicode.me/send-file/file/8**********457c32ace6a2515324a0f4bf10c99ae78411b5d/view

                                  למה לא נפתח

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  משה 0527
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה 0527
                                  #666

                                  @dnr31534 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                  @משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                  @חובבת-מוזיקה-צעירה
                                  @אני
                                  בבקשה להוריד כוכביות
                                  https://send.magicode.me/send-file/file/8**********457c32ace6a2515324a0f4bf10c99ae78411b5d/view

                                  למה לא נפתח

                                  כי זה קישור שכבר לא בתוקף קישורים במיגוקד תקפים ל 2 ימים בלבד
                                  אבל איזה פרק אתם צריכים

                                  @dnr31534 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                  @dnr31534 איך מורידים את הכוכביות

                                  פשוט פותחים את הקישור בכרטיסיה חדשה ובשורת החיפוש מוחקים את הכוכביות ולוחצים אנטר

                                  D תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ משה 0527

                                    @dnr31534 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                    @משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                    @חובבת-מוזיקה-צעירה
                                    @אני
                                    בבקשה להוריד כוכביות
                                    https://send.magicode.me/send-file/file/8**********457c32ace6a2515324a0f4bf10c99ae78411b5d/view

                                    למה לא נפתח

                                    כי זה קישור שכבר לא בתוקף קישורים במיגוקד תקפים ל 2 ימים בלבד
                                    אבל איזה פרק אתם צריכים

                                    @dnr31534 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                    @dnr31534 איך מורידים את הכוכביות

                                    פשוט פותחים את הקישור בכרטיסיה חדשה ובשורת החיפוש מוחקים את הכוכביות ולוחצים אנטר

                                    D מנותק
                                    D מנותק
                                    dnr31534
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #667

                                    @משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                    @dnr31534 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                    @משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                    @חובבת-מוזיקה-צעירה
                                    @אני
                                    בבקשה להוריד כוכביות
                                    https://send.magicode.me/send-file/file/8**********457c32ace6a2515324a0f4bf10c99ae78411b5d/view

                                    למה לא נפתח

                                    כי זה קישור שכבר לא בתוקף קישורים במיגוקד תקפים ל 2 ימים בלבד

                                    @dnr31534 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                    @dnr31534 איך מורידים את הכוכביות

                                    פשוט פותחים את הקישור בכרטיסיה חדשה ובשורת החיפוש מוחקים את הכוכביות ולוחצים אנטר

                                    אז קודם אני מעתיקה ואחר כך מוחקת?

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • D dnr31534

                                      @משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                      @dnr31534 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                      @משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                      @חובבת-מוזיקה-צעירה
                                      @אני
                                      בבקשה להוריד כוכביות
                                      https://send.magicode.me/send-file/file/8**********457c32ace6a2515324a0f4bf10c99ae78411b5d/view

                                      למה לא נפתח

                                      כי זה קישור שכבר לא בתוקף קישורים במיגוקד תקפים ל 2 ימים בלבד

                                      @dnr31534 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                      @dnr31534 איך מורידים את הכוכביות

                                      פשוט פותחים את הקישור בכרטיסיה חדשה ובשורת החיפוש מוחקים את הכוכביות ולוחצים אנטר

                                      אז קודם אני מעתיקה ואחר כך מוחקת?

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      משה 0527
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #668

                                      @dnr31534 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                      @משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                      @dnr31534 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                      @משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                      @חובבת-מוזיקה-צעירה
                                      @אני
                                      בבקשה להוריד כוכביות
                                      https://send.magicode.me/send-file/file/8**********457c32ace6a2515324a0f4bf10c99ae78411b5d/view

                                      למה לא נפתח

                                      כי זה קישור שכבר לא בתוקף קישורים במיגוקד תקפים ל 2 ימים בלבד

                                      @dnr31534 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                      @dnr31534 איך מורידים את הכוכביות

                                      פשוט פותחים את הקישור בכרטיסיה חדשה ובשורת החיפוש מוחקים את הכוכביות ולוחצים אנטר

                                      אז קודם אני מעתיקה ואחר כך מוחקת?

                                      כן
                                      אבל איזה פרק אתם צריכים

                                      D 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ משה 0527

                                        @dnr31534 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                        @משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                        @dnr31534 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                        @משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                        @חובבת-מוזיקה-צעירה
                                        @אני
                                        בבקשה להוריד כוכביות
                                        https://send.magicode.me/send-file/file/8**********457c32ace6a2515324a0f4bf10c99ae78411b5d/view

                                        למה לא נפתח

                                        כי זה קישור שכבר לא בתוקף קישורים במיגוקד תקפים ל 2 ימים בלבד

                                        @dnr31534 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                        @dnr31534 איך מורידים את הכוכביות

                                        פשוט פותחים את הקישור בכרטיסיה חדשה ובשורת החיפוש מוחקים את הכוכביות ולוחצים אנטר

                                        אז קודם אני מעתיקה ואחר כך מוחקת?

                                        כן
                                        אבל איזה פרק אתם צריכים

                                        D מנותק
                                        D מנותק
                                        dnr31534
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #669

                                        @משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                        @dnr31534 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                        @משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                        @dnr31534 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                        @משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                        @חובבת-מוזיקה-צעירה
                                        @אני
                                        בבקשה להוריד כוכביות
                                        https://send.magicode.me/send-file/file/8**********457c32ace6a2515324a0f4bf10c99ae78411b5d/view

                                        למה לא נפתח

                                        כי זה קישור שכבר לא בתוקף קישורים במיגוקד תקפים ל 2 ימים בלבד

                                        @dnr31534 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                        @dnr31534 איך מורידים את הכוכביות

                                        פשוט פותחים את הקישור בכרטיסיה חדשה ובשורת החיפוש מוחקים את הכוכביות ולוחצים אנטר

                                        אז קודם אני מעתיקה ואחר כך מוחקת?

                                        כן
                                        אבל איזה פרק אתם צריכים

                                        יש שם את כל הפרקים?

                                        D מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • D dnr31534

                                          @משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                          @dnr31534 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                          @משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                          @dnr31534 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                          @משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                          @חובבת-מוזיקה-צעירה
                                          @אני
                                          בבקשה להוריד כוכביות
                                          https://send.magicode.me/send-file/file/8**********457c32ace6a2515324a0f4bf10c99ae78411b5d/view

                                          למה לא נפתח

                                          כי זה קישור שכבר לא בתוקף קישורים במיגוקד תקפים ל 2 ימים בלבד

                                          @dnr31534 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                          @dnr31534 איך מורידים את הכוכביות

                                          פשוט פותחים את הקישור בכרטיסיה חדשה ובשורת החיפוש מוחקים את הכוכביות ולוחצים אנטר

                                          אז קודם אני מעתיקה ואחר כך מוחקת?

                                          כן
                                          אבל איזה פרק אתם צריכים

                                          יש שם את כל הפרקים?

                                          D מנותק
                                          D מנותק
                                          dnr31534
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #670

                                          @dnr31534 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                          @משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                          @dnr31534 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                          @משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                          @dnr31534 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                          @משה-0527 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                          @חובבת-מוזיקה-צעירה
                                          @אני
                                          בבקשה להוריד כוכביות
                                          https://send.magicode.me/send-file/file/8**********457c32ace6a2515324a0f4bf10c99ae78411b5d/view

                                          למה לא נפתח

                                          כי זה קישור שכבר לא בתוקף קישורים במיגוקד תקפים ל 2 ימים בלבד

                                          @dnr31534 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                          @dnr31534 איך מורידים את הכוכביות

                                          פשוט פותחים את הקישור בכרטיסיה חדשה ובשורת החיפוש מוחקים את הכוכביות ולוחצים אנטר

                                          אז קודם אני מעתיקה ואחר כך מוחקת?

                                          כן
                                          אבל איזה פרק אתם צריכים

                                          יש שם את כל הפרקים?

                                          נמחק כבר

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול