תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
אני שעה מנסה להבין מה אברום לייב ביקש מסוסנה והמתופף לנגן זה מציק לי בראש ומוכר ממש ואני לא זוכר!!
מישהו זוכר מה זה??
תודה מראש -
אני שעה מנסה להבין מה אברום לייב ביקש מסוסנה והמתופף לנגן זה מציק לי בראש ומוכר ממש ואני לא זוכר!!
מישהו זוכר מה זה??
תודה מראש@חכם_בלילה ניגון חסידי מה הפירוש?
זה מתחיל כמו ניגון גור (ממלכת כוהנים) אולי לכן זה זמזמם לך -
@צוציק איזה סיפור.... איזה סיפור.....!!
תהנה!!
-
@חכם_בלילה ניגון חסידי מה הפירוש?
זה מתחיל כמו ניגון גור (ממלכת כוהנים) אולי לכן זה זמזמם לך@אלעזר-כהן-0-2 זה נשמע שיר שאני מכיר בקטע מפחיד!!
-
@איללוש נראה לי93.2
-
This post is deleted!
-
@איללוש נראה לי93.2
@מישהי-מאמי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@איללוש נראה לי93.2
92.8 ו- 93.0
-
@יהודה-n בתוכנית שלאחר לג בעומר
-
@איללוש יש עכשיו מאסטרו הטדר או 93 או 102.5
-
אני שעה מנסה להבין מה אברום לייב ביקש מסוסנה והמתופף לנגן זה מציק לי בראש ומוכר ממש ואני לא זוכר!!
מישהו זוכר מה זה??
תודה מראש -
This post is deleted!
-
This post is deleted!
@אילה-הזמרת כבר דיברו על זה.
והוא מתמודד מדהים. מגיע לו שאפו ענק!!! -
כמה כלים יש לו??? הוא מנגן מטורף!!
-
@חכם_בלילה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
כמה כלים יש לו??? הוא מנגן מטורף!!
הוא אמר 5/6 כלים
-
יפה שהמגמגם בא למרות הכל
-
This post is deleted!
-
@חכם_בלילה אני פעם ראשונה שומעת את התוכנית,ולא היבנתי מזה,אפשר הסבר?
-
מתחרים עם כל סוגי הכלים
-
@חכם_בלילה אני פעם ראשונה שומעת את התוכנית,ולא היבנתי מזה,אפשר הסבר?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login