Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תכניות מוזיקה
  4. תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

Scheduled Pinned Locked Moved תכניות מוזיקה
4.2k Posts 285 Posters 770.5k Views 34 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • מישהי מאמימ מישהי מאמי

    @איללוש כנסי לפרופיל שלו יש שם המון קישורים ליוטיוב והוא פשוט פצצת כישרון...
    @Y-A-M-music העדינות שלך פשוט קונה אותי!! מטורףף ואין לי מושג למה זה מרגש אותי אפילו שזה
    אלקטרוני..

    א Offline
    א Offline
    איללוש
    wrote on last edited by
    #2161
    This post is deleted!
    1 Reply Last reply
    0
    • מ.S 0מ מ.S 0

      בדרייב או במג'יקוד לחסומים? מישהו מסכים להעלות?

      מ Offline
      מ Offline
      משה 0527
      wrote on last edited by
      #2162

      @מ-S-0 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

      בדרייב או במג'יקוד לחסומים? מישהו מסכים להעלות?

      בבקשה בדרייב להוריד כוכביות
      https://drive.google.com/file/d/1NjoURy6u5Nc6hI5veeYLo*********jg8cCB39dcY/view?usp=share_link

      1 Reply Last reply
      1
      • אילן פא אילן פ

        @חכם_בלילה
        אם הייתי שופט לא הייתי מעביר אותו --איזה חידוש הביא
        עוד תזמורת חתונות --יש מאות כאלה

        יוסף דוד ותזמורתוי Offline
        יוסף דוד ותזמורתוי Offline
        יוסף דוד ותזמורתו
        wrote on last edited by
        #2163

        @אילן-פ שבוע טוב,אני לא נוהג לדבר כאן אבל כנראה שלא הקשבת למה שדיברתי, תראה לי תזמורת אחת מהתזמורות האחרות שמנגנת את כל הסיגנונות ועוד לא הגענו לשלב של המחשב,אז תקשיב שוב נשמה,חודש טוב אחי.

        מ אילן פא 2 Replies Last reply
        0
        • חכם_בלילהח חכם_בלילה

          לא עשו להם בלאנס לפני זה... הכל מעורבב ביחד...

          יוסף דוד ותזמורתוי Offline
          יוסף דוד ותזמורתוי Offline
          יוסף דוד ותזמורתו
          wrote on last edited by
          #2164

          @חכם_בלילה מי שהיה לפנינו הקליט פעמיים בגלל בעיות סאונד ולכן לא נתנו זמן לבלאנס ושמענו את הגיטרה ברמות מטורפות ולכן לא שמעו טוב.

          חכם_בלילהח 1 Reply Last reply
          1
          • יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

            @אילן-פ שבוע טוב,אני לא נוהג לדבר כאן אבל כנראה שלא הקשבת למה שדיברתי, תראה לי תזמורת אחת מהתזמורות האחרות שמנגנת את כל הסיגנונות ועוד לא הגענו לשלב של המחשב,אז תקשיב שוב נשמה,חודש טוב אחי.

            מ Offline
            מ Offline
            משה 0527
            wrote on last edited by משה 0527
            #2165

            @יוסף-דוד-ותזמורתו אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

            @אילן-פ שבוע טוב, אני לא נוהג לדבר כאן אבל כנראה שלא הקשבת למה שדיברתי, תראה לי תזמורת אחת מהתזמורות האחרות שמנגנת את כל הסגנונות ועוד לא הגענו לשלב של המחשב אז תקשיב שוב נשמה, חודש טוב אחי.

            א. ברוך הבא לפורום שמחים על כל מקצוען שמצטרף
            ב. הייתם מצוינים עד כדי שאפילו אברהם לייב אהב את מה שעשיתם
            אני מאד אהבתי מחכה לראות אותכם מנצחים בגמר

            סתם סקרנות איך הגעתם פתאום לפורום

            1 Reply Last reply
            0
            • יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

              @אילן-פ שבוע טוב,אני לא נוהג לדבר כאן אבל כנראה שלא הקשבת למה שדיברתי, תראה לי תזמורת אחת מהתזמורות האחרות שמנגנת את כל הסיגנונות ועוד לא הגענו לשלב של המחשב,אז תקשיב שוב נשמה,חודש טוב אחי.

              אילן פא Offline
              אילן פא Offline
              אילן פ
              wrote on last edited by
              #2166

              @יוסף-דוד-ותזמורתו אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

              @אילן-פ שבוע טוב,אני לא נוהג לדבר כאן אבל כנראה שלא הקשבת למה שדיברתי, תראה לי תזמורת אחת מהתזמורות האחרות שמנגנת את כל הסיגנונות ועוד לא הגענו לשלב של המחשב,אז תקשיב שוב נשמה,חודש טוב אחי.

              אחי - מתנצל ומבקש מחילה 👃 -גם לא ידעתי שאתה מחובר בפורום -וחבל שלא ידעתי
              האמת שאתם נגנים תותחים - ובהחלט יתכן שאתם משהו מיוחד -היה קצר מידי בשביל להבין את זה
              מה שהתכוונתי שאם במאסטרו מחפשים תזמורת חתונות אז תסכים איתי שיש הרבה כאלו
              בכל מקרה -ראיתי שהשופטים עפו עליך ועל התזמורת שלך --עלה והצלח בעז"ה

              תהיה פעיל בפורום --נלמד ממך משהו

              יוסף דוד ותזמורתוי 1 Reply Last reply
              1
              • א ארי גולד

                פתחתי יאללה תעברו לשם

                אייצ'יתא Offline
                אייצ'יתא Offline
                אייצ'ית
                wrote on last edited by
                #2167

                @ארי-גולד אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                פתחתי יאללה תעברו לשם

                יש את הנושא פה, אין צורך בנושא נוסף!

                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                1 Reply Last reply
                0
                • רות נהריר Offline
                  רות נהריר Offline
                  רות נהרי
                  wrote on last edited by
                  #2168

                  ,תצביעו ליחיאל אפיק אחלה מפיק!!!!!!! כולם להצביע!

                  1 Reply Last reply
                  2
                  • צ Offline
                    צ Offline
                    צוציק
                    משתמש ותיק
                    wrote on last edited by
                    #2169

                    יש אפשרות בפלאפון כי חסום לי האתר של קול חי ?

                    תאמין בה', תאמין בעצמך, כי בצלם אלוקים, אלוקים ברא אותך.

                    S 1 Reply Last reply
                    0
                    • צ צוציק

                      יש אפשרות בפלאפון כי חסום לי האתר של קול חי ?

                      S Offline
                      S Offline
                      shoval
                      wrote on last edited by
                      #2170

                      @צוציק כן, תחייג 039039039 שלוחה 4

                      .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                      1 Reply Last reply
                      1
                      • יונתן פי Offline
                        יונתן פי Offline
                        יונתן פ
                        משתמש ותיק
                        wrote on last edited by
                        #2171

                        תגידו מה הסיפור של הראפ הזה!!
                        גם אם זה יהיה הכי יפה בעולם במאסטרו של קול חי לא יעבירו את זה הלאה
                        הרי בוודאי מנצח במאסטרו לא יהיה ראפ!!!
                        יחיאל אפיק מה זה חמודד, אני בעז"ה יצביע לו בלי נדר!!
                        ושאלה קטנה!! זה שלב האודישנים האחרון???
                        ועוד שאלה למבינים!! המתמודד ששר ברצלונה, שהבן שלו נכנס באמצע ושר זה היה טונים או קול ראש {פלסט}?? כי זה היה מטורףף
                        סה"כ היה ממש חמוד השלב הזה

                        כשאין אמונה אין תשובות!
                        כשיש אמונה אין שאלות!
                        חפץ חיים.

                        צ ד 2 Replies Last reply
                        3
                        • יונתן פי יונתן פ

                          תגידו מה הסיפור של הראפ הזה!!
                          גם אם זה יהיה הכי יפה בעולם במאסטרו של קול חי לא יעבירו את זה הלאה
                          הרי בוודאי מנצח במאסטרו לא יהיה ראפ!!!
                          יחיאל אפיק מה זה חמודד, אני בעז"ה יצביע לו בלי נדר!!
                          ושאלה קטנה!! זה שלב האודישנים האחרון???
                          ועוד שאלה למבינים!! המתמודד ששר ברצלונה, שהבן שלו נכנס באמצע ושר זה היה טונים או קול ראש {פלסט}?? כי זה היה מטורףף
                          סה"כ היה ממש חמוד השלב הזה

                          צ Offline
                          צ Offline
                          צוציק
                          משתמש ותיק
                          wrote on last edited by
                          #2172

                          @יונתן-פ שבוע הבא זה חצי הגמר

                          תאמין בה', תאמין בעצמך, כי בצלם אלוקים, אלוקים ברא אותך.

                          יונתן פי 1 Reply Last reply
                          0
                          • ש Offline
                            ש Offline
                            שמשון 3
                            wrote on last edited by
                            #2173

                            לא נראלי ששבוע הבא זה חצי גמר, יש את כל ילדי הפלא...

                            צ 1 Reply Last reply
                            0
                            • ש שמשון 3

                              לא נראלי ששבוע הבא זה חצי גמר, יש את כל ילדי הפלא...

                              צ Offline
                              צ Offline
                              צוציק
                              משתמש ותיק
                              wrote on last edited by
                              #2174

                              @שמשון-3 אולי אתה צודק אבל זה מה שזכור לי שטוקר אמר לפני פסח

                              תאמין בה', תאמין בעצמך, כי בצלם אלוקים, אלוקים ברא אותך.

                              1 Reply Last reply
                              0
                              • צ צוציק

                                @יונתן-פ שבוע הבא זה חצי הגמר

                                יונתן פי Offline
                                יונתן פי Offline
                                יונתן פ
                                משתמש ותיק
                                wrote on last edited by יונתן פ
                                #2175

                                @צוציק אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                @יונתן-פ שבוע הבא זה חצי הגמר

                                חצי הגמר זה ודאי לא כי יש שלב הופעות חיות, ושלב החברותא!!
                                והוכחה הכי חזקה שזה לא חצי הגמר פעם הבאה שיש כפתור מוזהב שמקפיץ לשלב החצי הגמר ואם זה שלב הבא אז מה הזינוק זה בסה"כ להעביר לשלב הבא
                                לכן ודאי ששלב הבא זה לא חצי הגמר!!

                                כשאין אמונה אין תשובות!
                                כשיש אמונה אין שאלות!
                                חפץ חיים.

                                יוסף דוד ותזמורתוי 1 Reply Last reply
                                2
                                • אילן פא אילן פ

                                  @יוסף-דוד-ותזמורתו אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                  @אילן-פ שבוע טוב,אני לא נוהג לדבר כאן אבל כנראה שלא הקשבת למה שדיברתי, תראה לי תזמורת אחת מהתזמורות האחרות שמנגנת את כל הסיגנונות ועוד לא הגענו לשלב של המחשב,אז תקשיב שוב נשמה,חודש טוב אחי.

                                  אחי - מתנצל ומבקש מחילה 👃 -גם לא ידעתי שאתה מחובר בפורום -וחבל שלא ידעתי
                                  האמת שאתם נגנים תותחים - ובהחלט יתכן שאתם משהו מיוחד -היה קצר מידי בשביל להבין את זה
                                  מה שהתכוונתי שאם במאסטרו מחפשים תזמורת חתונות אז תסכים איתי שיש הרבה כאלו
                                  בכל מקרה -ראיתי שהשופטים עפו עליך ועל התזמורת שלך --עלה והצלח בעז"ה

                                  תהיה פעיל בפורום --נלמד ממך משהו

                                  יוסף דוד ותזמורתוי Offline
                                  יוסף דוד ותזמורתוי Offline
                                  יוסף דוד ותזמורתו
                                  wrote on last edited by
                                  #2176

                                  @אילן-פ אני שמח להיות כאן, מאסטרו פירושו ממוחה,הדבר הכי גדול במוזיקה זה המנצח שהוא מעל הכל ולכן אם תכתוב בגוגל פירוש המילה מאסטרו=ממוחה ובמיוחד למנצח על תזמורת ולכן תזמורת זה הכי מתבקש אל המילה הזו ,
                                  וגם Dj יש הרבה וגם מעבדים יש הרבה,זה בא להראות את כל הכישורים שיש במוזיקה.

                                  יונתן פי 1 Reply Last reply
                                  2
                                  • יונתן פי יונתן פ

                                    @צוציק אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                    @יונתן-פ שבוע הבא זה חצי הגמר

                                    חצי הגמר זה ודאי לא כי יש שלב הופעות חיות, ושלב החברותא!!
                                    והוכחה הכי חזקה שזה לא חצי הגמר פעם הבאה שיש כפתור מוזהב שמקפיץ לשלב החצי הגמר ואם זה שלב הבא אז מה הזינוק זה בסה"כ להעביר לשלב הבא
                                    לכן ודאי ששלב הבא זה לא חצי הגמר!!

                                    יוסף דוד ותזמורתוי Offline
                                    יוסף דוד ותזמורתוי Offline
                                    יוסף דוד ותזמורתו
                                    wrote on last edited by
                                    #2177

                                    @יונתן-פ שבוע הבא יש פרק של ילדים שצולם עוד בחורף, ביום רביעי האחרון צולם שלב הדו קרב .

                                    SHLNXS יונמיוזיקי yossefiY 3 Replies Last reply
                                    4
                                    • יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

                                      @אילן-פ אני שמח להיות כאן, מאסטרו פירושו ממוחה,הדבר הכי גדול במוזיקה זה המנצח שהוא מעל הכל ולכן אם תכתוב בגוגל פירוש המילה מאסטרו=ממוחה ובמיוחד למנצח על תזמורת ולכן תזמורת זה הכי מתבקש אל המילה הזו ,
                                      וגם Dj יש הרבה וגם מעבדים יש הרבה,זה בא להראות את כל הכישורים שיש במוזיקה.

                                      יונתן פי Offline
                                      יונתן פי Offline
                                      יונתן פ
                                      משתמש ותיק
                                      wrote on last edited by יונתן פ
                                      #2178

                                      @יוסף-דוד-ותזמורתו ואלה זה אתה מהמאסטרו??
                                      כבוד לפורם!!!!!
                                      שמע אני חייב לומר לך שאתה אלוף ברמה תמשיך כך!!
                                      גם התזמורת שלך מעולה
                                      👍👍

                                      @יוסף-דוד-ותזמורתו אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                      @יונתן-פ שבוע הבא יש פרק של ילדים שצולם עוד בחורף, ביום רביעי האחרון צולם שלב הדו קרב .

                                      תודה!!

                                      כשאין אמונה אין תשובות!
                                      כשיש אמונה אין שאלות!
                                      חפץ חיים.

                                      1 Reply Last reply
                                      2
                                      • יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

                                        @חכם_בלילה מי שהיה לפנינו הקליט פעמיים בגלל בעיות סאונד ולכן לא נתנו זמן לבלאנס ושמענו את הגיטרה ברמות מטורפות ולכן לא שמעו טוב.

                                        חכם_בלילהח Offline
                                        חכם_בלילהח Offline
                                        חכם_בלילה
                                        משתמש מומחה
                                        wrote on last edited by
                                        #2179

                                        @יוסף-דוד-ותזמורתו
                                        כן שומעים שהכל היה מעורבב קצת אבל כל הכבוד עשיתם עבודה טובה מאוד!!
                                        (ביחוד שאמרתם שזה פעם ראשונה אם אני זוכר נכון)

                                        "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

                                        1 Reply Last reply
                                        2
                                        • יוסף דוד ותזמורתוי יוסף דוד ותזמורתו

                                          @יונתן-פ שבוע הבא יש פרק של ילדים שצולם עוד בחורף, ביום רביעי האחרון צולם שלב הדו קרב .

                                          SHLNXS Offline
                                          SHLNXS Offline
                                          SHLNX
                                          משתמש מומחה
                                          wrote on last edited by SHLNX
                                          #2180

                                          חברים אני מכיר את @יוסף-דוד-ותזמורתו באופן אישי (גילוי נאות - הוא גיסי) , הבן אדם משקיען רציני,
                                          עם אש בעניים להתקדם ולהיות הכי טוב שאפשר, אני חושב שזה המתכון הבטוח להצלחה !
                                          בין אם דרך התוכנית ובין אם לא -הוא יגיע רחוק !!!

                                          אז תזכרו את השם :
                                          יוסף דוד ותזמורתו !

                                          1 Reply Last reply
                                          2

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול