Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. תכניות מוזיקה
  4. תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר

Scheduled Pinned Locked Moved תכניות מוזיקה
4.2k Posts 285 Posters 783.2k Views 34 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • א אולפניסט ברמה

    @חתיכה-הורסת איפה אני יכול לראות את יצחק אלון?

    לפרט:

    ח Offline
    ח Offline
    חתיכה הורסת
    wrote on last edited by חתיכה הורסת
    #2561
    This post is deleted!
    1 Reply Last reply
    0
    • איציק דדיהא Offline
      איציק דדיהא Offline
      איציק דדיה
      wrote on last edited by
      #2562
      This post is deleted!
      1 Reply Last reply
      0
      • מישהי מאמימ Offline
        מישהי מאמימ Offline
        מישהי מאמי
        wrote on last edited by
        #2563

        ווווואוואאווווווווווווווווההההההההההה איזה מטורף שר הסולן של פרחי ירושלים!!!!!!!!!!!
        איך הם לא העיפו אותו בירוקים???🤢 🤢

        החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

        ע אני ואניא 2 Replies Last reply
        0
        • מישהי מאמימ מישהי מאמי

          ווווואוואאווווווווווווווווההההההההההה איזה מטורף שר הסולן של פרחי ירושלים!!!!!!!!!!!
          איך הם לא העיפו אותו בירוקים???🤢 🤢

          ע Offline
          ע Offline
          עידו 0
          wrote on last edited by
          #2564

          @מישהי-מאמי הוא באמת שר יפה אבל חסר לו ביטחון עצמי..
          ,

          1 Reply Last reply
          2
          • מישהי מאמימ מישהי מאמי

            ווווואוואאווווווווווווווווההההההההההה איזה מטורף שר הסולן של פרחי ירושלים!!!!!!!!!!!
            איך הם לא העיפו אותו בירוקים???🤢 🤢

            אני ואניא Offline
            אני ואניא Offline
            אני ואני
            wrote on last edited by
            #2565

            @מישהי-מאמי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

            ווווואוואאווווווווווווווווההההההההההה איזה מטורף שר הסולן של פרחי ירושלים!!!!!!!!!!!
            איך הם לא העיפו אותו בירוקים???🤢 🤢

            נראה לי שהם לא יכולים לעלות את כולם !!!

            מישהי מאמימ 1 Reply Last reply
            1
            • ac1A Offline
              ac1A Offline
              ac1
              wrote on last edited by
              #2566

              מישהו יודע למה א"א להצביע באתר?

              תודה לקב"ה על האושר הקטן והמתוק ששלחת לנו
              👶👶👶

              1 Reply Last reply
              0
              • אני ואניא אני ואני

                @מישהי-מאמי אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                ווווואוואאווווווווווווווווההההההההההה איזה מטורף שר הסולן של פרחי ירושלים!!!!!!!!!!!
                איך הם לא העיפו אותו בירוקים???🤢 🤢

                נראה לי שהם לא יכולים לעלות את כולם !!!

                מישהי מאמימ Offline
                מישהי מאמימ Offline
                מישהי מאמי
                wrote on last edited by
                #2567

                @אני-ואני אבל הוא טוב.... אז לדעתי הם צריכים להעלות אותו הוא נשמע כמו עוזיה צדוק..

                החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                1 Reply Last reply
                1
                • יונמיוזיקי Offline
                  יונמיוזיקי Offline
                  יונמיוזיק
                  משתמש ותיק
                  wrote on last edited by
                  #2568

                  מה עם ההוא שתיפף על מזלגות? לאיפה הוא נעלם?

                  שווה לכם לעקוב!
                  חכם.gif

                  Avital 2A 1 Reply Last reply
                  0
                  • יונמיוזיקי יונמיוזיק

                    מה עם ההוא שתיפף על מזלגות? לאיפה הוא נעלם?

                    Avital 2A Offline
                    Avital 2A Offline
                    Avital 2
                    wrote on last edited by
                    #2569

                    @יונמיוזיק יש הרבה כאלה שלא נמצאים
                    גם תכלס הוא לא ככ מתאים לתכנית לא?? (דווקא ממש עניין אותי...)
                    וגם הילד שתופף ושר מה איתו??

                    1 Reply Last reply
                    1
                    • נתי ברנ Offline
                      נתי ברנ Offline
                      נתי בר
                      wrote on last edited by
                      #2570

                      גם יהודה מור לא נמצא זה מוזר

                      Avital 2A 1 Reply Last reply
                      0
                      • נתי ברנ נתי בר

                        גם יהודה מור לא נמצא זה מוזר

                        Avital 2A Offline
                        Avital 2A Offline
                        Avital 2
                        wrote on last edited by
                        #2571

                        @נתי-בר וואי נכון
                        דווקא הדי גיי ממש מעניין...
                        אבל בכל אופן הוא מקצועי ומוכר אז למה הוא הגיע לתחרות??
                        דרך אגב משהו יודע אם הדי גיי הראשון עלה?
                        ואם יחיאל אפיק עלה??

                        יונמיוזיקי 1 Reply Last reply
                        1
                        • שושש Offline
                          שושש Offline
                          שוש
                          wrote on last edited by
                          #2572

                          מי זה הילד יצחק אלון?
                          הוא שר מדהים!

                          Avital 2A H 2 Replies Last reply
                          0
                          • שושש שוש

                            מי זה הילד יצחק אלון?
                            הוא שר מדהים!

                            Avital 2A Offline
                            Avital 2A Offline
                            Avital 2
                            wrote on last edited by
                            #2573

                            @שוש יש עליו נושא

                            1 Reply Last reply
                            0
                            • M Offline
                              M Offline
                              mps
                              wrote on last edited by
                              #2574

                              חייב לציין, בקשר לתחרות הזו, שהיא עושה רושם ממש לא מקצועי, בהיעדר מטרה מוגדרת, או יעד ברור.
                              אם המטרה היא לגלות איזה שהוא כישרון מוזיקלי רב תחומי, "מאסטרו" מישהו שיש לו ראש ויודע לנגן על הרבה כלים ומעל הכל יודע לעשות מוזיקה, כמו מנהל תזמורת/ מעבד, אז למה הורידו כאלה בגלל ש"יש לנו מספיק מתחומם" או ש"הוא לא היה מספיק טוב" (במה שהוא הציג) אפילו שהידע המוזיקלי שלו לא רואה את הילד פלא/ קלידן זמר (בלי לזלזל באף אחד ספציפי, אני מתכוון לרעיון)?
                              ואם המטרה היא למצוא משהו יחודי, משהו כמו התכנית הבי"ל "גו טאלנט" ("מציאת כשרונות" בכל דבר לא רק במוזיקה), אז מה ההיגיון ברעיון במוזיקה בלבד, בכלל למה שיוצר שכותב יפה יהיה יותר טוב ממנהל תזמורת, מה הקשר, ואיך יהיה זוכה אחד, הרי זה תחום מוגבל, מוזיקה בלבד, ולמה שמתופף, טוב ככל שיהיה, יהיה יחודי בתחום המוזיקה ? (בשונה מהתחרות שהוזכרה לעיל)

                              שושש 1 Reply Last reply
                              3
                              • M mps

                                חייב לציין, בקשר לתחרות הזו, שהיא עושה רושם ממש לא מקצועי, בהיעדר מטרה מוגדרת, או יעד ברור.
                                אם המטרה היא לגלות איזה שהוא כישרון מוזיקלי רב תחומי, "מאסטרו" מישהו שיש לו ראש ויודע לנגן על הרבה כלים ומעל הכל יודע לעשות מוזיקה, כמו מנהל תזמורת/ מעבד, אז למה הורידו כאלה בגלל ש"יש לנו מספיק מתחומם" או ש"הוא לא היה מספיק טוב" (במה שהוא הציג) אפילו שהידע המוזיקלי שלו לא רואה את הילד פלא/ קלידן זמר (בלי לזלזל באף אחד ספציפי, אני מתכוון לרעיון)?
                                ואם המטרה היא למצוא משהו יחודי, משהו כמו התכנית הבי"ל "גו טאלנט" ("מציאת כשרונות" בכל דבר לא רק במוזיקה), אז מה ההיגיון ברעיון במוזיקה בלבד, בכלל למה שיוצר שכותב יפה יהיה יותר טוב ממנהל תזמורת, מה הקשר, ואיך יהיה זוכה אחד, הרי זה תחום מוגבל, מוזיקה בלבד, ולמה שמתופף, טוב ככל שיהיה, יהיה יחודי בתחום המוזיקה ? (בשונה מהתחרות שהוזכרה לעיל)

                                שושש Offline
                                שושש Offline
                                שוש
                                wrote on last edited by שוש
                                #2575

                                מסתבר שבסוף הם יבחרו משהו מהמגרש המוכר כמו זמר או אולי אחד מהילדים, ולא איזה מפיק או מעבד.

                                B M 2 Replies Last reply
                                0
                                • שושש שוש

                                  מסתבר שבסוף הם יבחרו משהו מהמגרש המוכר כמו זמר או אולי אחד מהילדים, ולא איזה מפיק או מעבד.

                                  B Offline
                                  B Offline
                                  BINYAMIN OFFICIAL
                                  wrote on last edited by
                                  #2576

                                  @שוש אז זה הקול הבא ולא תחרות של הפקה או עיבוד או מאסטרו כמו שקוראים לה 😢

                                  שושש 1 Reply Last reply
                                  1
                                  • B BINYAMIN OFFICIAL

                                    @שוש אז זה הקול הבא ולא תחרות של הפקה או עיבוד או מאסטרו כמו שקוראים לה 😢

                                    שושש Offline
                                    שושש Offline
                                    שוש
                                    wrote on last edited by שוש
                                    #2577
                                    This post is deleted!
                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    • Avital 2A Avital 2

                                      @נתי-בר וואי נכון
                                      דווקא הדי גיי ממש מעניין...
                                      אבל בכל אופן הוא מקצועי ומוכר אז למה הוא הגיע לתחרות??
                                      דרך אגב משהו יודע אם הדי גיי הראשון עלה?
                                      ואם יחיאל אפיק עלה??

                                      יונמיוזיקי Offline
                                      יונמיוזיקי Offline
                                      יונמיוזיק
                                      משתמש ותיק
                                      wrote on last edited by
                                      #2578

                                      @Avital-2 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                      ואם יחיאל אפיק עלה??

                                      כתבו למעלה שהוא עלה...

                                      שווה לכם לעקוב!
                                      חכם.gif

                                      כ 1 Reply Last reply
                                      1
                                      • יונמיוזיקי יונמיוזיק

                                        @Avital-2 אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:

                                        ואם יחיאל אפיק עלה??

                                        כתבו למעלה שהוא עלה...

                                        כ Offline
                                        כ Offline
                                        כוכבים נופלים
                                        wrote on last edited by
                                        #2579

                                        @יונמיוזיק לא הןא קיבל צהובים

                                        יונמיוזיקי 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • מוח שליט על הלבמ Offline
                                          מוח שליט על הלבמ Offline
                                          מוח שליט על הלב
                                          wrote on last edited by
                                          #2580

                                          מישהוא יכול לעלות לי בבקשה רק את הביצוע של עקיבא ברוקר

                                          אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                                          1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול