תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
@חכם_בלילה הוא פשוט צריך להפסיק לשיר
איך הוא לא מגמגם פתאום מוווזר
-
This post is deleted!
@איציק-דדיה

יש לו ביצועים -
This post is deleted!
@אפרת-גלבוע "שידור חי"
-
@חכם_בלילה הוא פשוט צריך להפסיק לשיר
איך הוא לא מגמגם פתאום מוווזר
@איציק-דדיה ששרים לא מגמגמים (חסד ה')
-
@חכם_בלילה הוא פשוט צריך להפסיק לשיר
איך הוא לא מגמגם פתאום מוווזר
@איציק-דדיה זה יפה שהוא שר אבל הקטע הוא דו קרב מול נגנים ופה הוא יותר שר מאשר ניגן...
-
@חכם_בלילה הוא פשוט צריך להפסיק לשיר
איך הוא לא מגמגם פתאום מוווזר
@איציק-דדיה הוא שר יפה מאוד וכל הכבוד לו
הריבר הרס חלק מזה
(יש אנשים שיכולים לשיר למרות שהם מגמגמים כמו מתי שרקתי) -
@איציק-דדיה הוא שר יפה מאוד וכל הכבוד לו
הריבר הרס חלק מזה
(יש אנשים שיכולים לשיר למרות שהם מגמגמים כמו מתי שרקתי)@חכם_בלילה גם יניב בן משיח..
-
@חכם_בלילה הוא פשוט צריך להפסיק לשיר
איך הוא לא מגמגם פתאום מוווזר
-
This post is deleted!
-
This post is deleted!
@איציק-דדיה כנ"ל
-
@איציק-דדיה כנ"ל
@אבינועם-0 רעים מה הקטע פרגנו
-
This post is deleted!
This post is deleted! -
טוב צור סגל מנגן מהמם כמעט מאה אחוז שהוא יעבור
-
@אבינועם-0 רעים מה הקטע פרגנו
This post is deleted! -
@אבינועם-0 רעים מה הקטע פרגנו
-
חברים אתם מגזימים!! הבן אדם נשמה טובה ובן אם הוא יעבור ובן אם לא הוא מדהים!!
ואם אתם רוצים תפרשו -
חברים אתם מגזימים!! הבן אדם נשמה טובה ובן אם הוא יעבור ובן אם לא הוא מדהים!!
ואם אתם רוצים תפרשוThis post is deleted! -
חברים אתם מגזימים!! הבן אדם נשמה טובה ובן אם הוא יעבור ובן אם לא הוא מדהים!!
ואם אתם רוצים תפרשו
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login
