מה מרגיע יותר מוזיקה שקטה או תוססת
-
@מוזיקה-אמיתית זה מה שאמרתי, ואני לא מתחרט על זה, זה יכול ליצור אשליה גדולה מאוד!! של רוגע, אבל בפנימיות זה לא רוגע נפשי אמיתי.
@מאושרגוע יש בזה משו
-
תלוי באיזה מצב

@פונץ-בננה מסכימה איתך ממש! למשל אם אני עצבנית סוג וזה אני ישמח לשמוע מוזיקה תוססת שתשמח אותי אבל אם אני סתם רוצה להיות רגועה או להירדם אני שומעת מוזיקה שקטה...
-
@פונץ-בננה מסכימה איתך ממש! למשל אם אני עצבנית סוג וזה אני ישמח לשמוע מוזיקה תוססת שתשמח אותי אבל אם אני סתם רוצה להיות רגועה או להירדם אני שומעת מוזיקה שקטה...
-
@מוזיקה-אמיתית תוססת וקצבית
-
יותר מרגיע אותי שקט..... אבל אם אני יהיה עצובה אני אשמע או שמח מאוד או משהו כזה ממש ממש דיכאוני (נגיד א נשמה בביצוע של זאנוויל) לא יודעת למה זה עושה אותי כזאת שמחה

@מחשב-נייד זה כאילו מחזק אותך כזה?!

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות