שיהיה אפשר לחזור לדף הקודם במחשב (לא דרך הגוגל)
-
שיהיה אפשר לחזור לדף הקודם במחשב (לא דרך הגוגל)
-
שיהיה אפשר לחזור לדף הקודם במחשב (לא דרך הגוגל)
@מולי-גוטמן מה הבעיה לחזור דרך גוגל
-
@מולי-גוטמן מה הבעיה לחזור דרך גוגל
@המבין לא דרך הגוגל, דרך האפליקציה!
-
@המבין לא דרך הגוגל, דרך האפליקציה!
@מולי-גוטמן את משתמשת עם האפליקציה של מקצב?
בטלפון או במחשב? -
@מולי-גוטמן את משתמשת עם האפליקציה של מקצב?
בטלפון או במחשב?@שרי-0 במחשב.
-
@מולי-גוטמן שוב מה ההבדל אם זה בתוך הפורום או דרך גוגל?
-
@מולי-גוטמן שוב מה ההבדל אם זה בתוך הפורום או דרך גוגל?
@המבין אני מדבר דרך האפליקציה... ואני עשיתי בהצעות יעול שיהיה אפשר לעשות את זה...
-
@שרי-0 במחשב.
@מולי-גוטמן מתייגת לך את את @צוות-פיקוח או @ntz (אם זה אפשרי)
כי אני כרגע גם בתוך האפליקציה במחשב ואני לא רואה דרך של לחזור אחורה... -
@מולי-גוטמן מתייגת לך את את @צוות-פיקוח או @ntz (אם זה אפשרי)
כי אני כרגע גם בתוך האפליקציה במחשב ואני לא רואה דרך של לחזור אחורה...@שרי-0 מעניין אותי. חשבת על זה פעם שאי אפשר לחזור אחורה באפליקציה?
-
@מולי-גוטמן שוב מה ההבדל אם זה בתוך הפורום או דרך גוגל?
@המבין אמר בשיהיה אפשר לחזור לדף הקודם במחשב (לא דרך הגוגל):
@מולי-גוטמן שוב מה ההבדל אם זה בתוך הפורום או דרך גוגל?
כי ברגע שמתקינים את האפליקציה על המחשב אז זה יוצא מהדפדפן של גוגל.
@מולי-גוטמן אמר בשיהיה אפשר לחזור לדף הקודם במחשב (לא דרך הגוגל):
@שרי-0 מעניין אותי. חשבת על זה פעם שאי אפשר לחזור אחורה באפליקציה?
את האמת שהתקנתי רק היום.
גם אותי מעניין האם ניתן לראות את ההסטוריה באפליקציה. -
@שרי-0 מעניין אותי. חשבת על זה פעם שאי אפשר לחזור אחורה באפליקציה?
-
@המבין אמר בשיהיה אפשר לחזור לדף הקודם במחשב (לא דרך הגוגל):
@מולי-גוטמן שוב מה ההבדל אם זה בתוך הפורום או דרך גוגל?
כי ברגע שמתקינים את האפליקציה על המחשב אז זה יוצא מהדפדפן של גוגל.
@מולי-גוטמן אמר בשיהיה אפשר לחזור לדף הקודם במחשב (לא דרך הגוגל):
@שרי-0 מעניין אותי. חשבת על זה פעם שאי אפשר לחזור אחורה באפליקציה?
את האמת שהתקנתי רק היום.
גם אותי מעניין האם ניתן לראות את ההסטוריה באפליקציה.@שרי-0 @מולי-גוטמן לא ידעתי שיש גם אפליקציה של מקצב סורי....
-
@שרי-0 @מולי-גוטמן לא ידעתי שיש גם אפליקציה של מקצב סורי....
פוסט זה נמחק! -
@המבין אמר בשיהיה אפשר לחזור לדף הקודם במחשב (לא דרך הגוגל):
@מולי-גוטמן שוב מה ההבדל אם זה בתוך הפורום או דרך גוגל?
כי ברגע שמתקינים את האפליקציה על המחשב אז זה יוצא מהדפדפן של גוגל.
@מולי-גוטמן אמר בשיהיה אפשר לחזור לדף הקודם במחשב (לא דרך הגוגל):
@שרי-0 מעניין אותי. חשבת על זה פעם שאי אפשר לחזור אחורה באפליקציה?
את האמת שהתקנתי רק היום.
גם אותי מעניין האם ניתן לראות את ההסטוריה באפליקציה.@שרי-0 אמר בשיהיה אפשר לחזור לדף הקודם במחשב (לא דרך הגוגל):
@המבין אמר בשיהיה אפשר לחזור לדף הקודם במחשב (לא דרך הגוגל):
@מולי-גוטמן שוב מה ההבדל אם זה בתוך הפורום או דרך גוגל?
כי ברגע שמתקינים את האפליקציה על המחשב אז זה יוצא מהדפדפן של גוגל.
@מולי-גוטמן אמר בשיהיה אפשר לחזור לדף הקודם במחשב (לא דרך הגוגל):
@שרי-0 מעניין אותי. חשבת על זה פעם שאי אפשר לחזור אחורה באפליקציה?
את האמת שהתקנתי רק היום.
גם אותי מעניין האם ניתן לראות את ההסטוריה באפליקציה.וגם לחזור אחורה...
@המבין אפשר להוריד את זה, מתי שאת נמצאת במקצב בגוגל, בקישור למעלה בצד שמאל מדי פעם רואים "התקנה" ומורידים. לי זה בכל אופן יותר נוח...
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
שיהיה אפשר לחזור לדף הקודם במחשב (לא דרך הגוגל)
@מולי-גוטמן תלחצי על מקש ימני בעכבר ותעשי כמו בתמונה

בהצלחה... -
@המבין אני מדבר דרך האפליקציה... ואני עשיתי בהצעות יעול שיהיה אפשר לעשות את זה...
-
@חיה-בקליפ @מולי-גוטמן למה לשאול שמה?
פשוט יש קיצורי מקלדת -חץ צד שמאל+alt
וזהוא
-
@ntz באמת אם היה אפשרי שיהיה כפתור בפינה של הHeder של האתר חץ ימינה וחץ שמאלה שאומר אחורה או קדימה
פשוט יש אנשים שמשתמשים במשהו כמו תוכנה של אתר מסוים כמו שאני עשיתי
https://send.magicode.me/send-file/file/ca03dfe78bdce099c9c14bdda***08a83409abae0d8/view
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות