פלייבק אני מאמין
-
יש למישהו פלייבק של אני מאמין של פרחי מיאמי?
או אם יש פה מישהו שעושה פלייבקים, אני מוכנה גם לשלם -
@חיה-בקליפ תודה,
האמת שזה היחיד שמצאתי,ואולי יהיה כאן אחד בפורום שמוכן לעשות ביותר זול....
תכלס חבל, יש כאן מוכשרים -
@חיה-בקליפ תודה,
האמת שזה היחיד שמצאתי,ואולי יהיה כאן אחד בפורום שמוכן לעשות ביותר זול....
תכלס חבל, יש כאן מוכשרים -
@חיה-בקליפ חחחח, תודה
אבל פחות הקטע שלי,
אם אני אצטרך, אני אשלם את המחיר,
אבל למה שלא עדיף לי אם יש כאן מישהו שיבנה במיוחד פלייבק בשבילי, ואולי גם יהיה יותר זול,
לא עדיף?אבל באמת תודה רבה על כל העזרה!
-
@חיה-בקליפ חחחח, תודה
אבל פחות הקטע שלי,
אם אני אצטרך, אני אשלם את המחיר,
אבל למה שלא עדיף לי אם יש כאן מישהו שיבנה במיוחד פלייבק בשבילי, ואולי גם יהיה יותר זול,
לא עדיף?אבל באמת תודה רבה על כל העזרה!
-
@חיה-בקליפ ואיי איזה חמודההההה את,
תודה רבה על כל הטרחה!!! -
@חיה-בקליפ ואיי איזה חמודההההה את,
תודה רבה על כל הטרחה!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות