"מקהלת נגינה"
-
יש לי הקלטה של חתונה שלהם עם הקלידן לייזר בנדמרק ויואלי דוידוביץ עם המקהלה המיוחדת הזאת מכסליו התשפ"ג
@מוישי-ממירון https://drive.google.com/drive/folders/11pipdebET4tWa5......5xRZEkG2zt3pQgq5Dj?usp=gmail
להוריד נקודות
-
@a0527659198 זה מקהלה של מוטי הכט,
הוא התחיל עם מקהלת נגינה בהרכב אחר שהיה בעצם מתחת נותי רוטמן ,ואז הם עזבו אותו והקימו את מקהלת קאפלה,
ואז הוא אסף את השברים של מקהלת 'קולות' עם המנצח שלהם והקים מקהלה חדשה.
אבל זה לא מתקרב לרמה של קאפלה שדרך אגה עובדים היום בשני הרכבים!@משה-ברוורמן-0 אמר ב"מקהלת נגינה":
אבל זה לא מתקרב לרמה של קאפלה שדרך אגה עובדים היום בשני הרכבים!
נכון קאפלה הם הרכב מטורף!!!
גם מבחינת הצבע וגם מבחינת הביצועים שלהם. -
@משה-ברוורמן-0 אמר ב"מקהלת נגינה":
אבל זה לא מתקרב לרמה של קאפלה שדרך אגה עובדים היום בשני הרכבים!
נכון קאפלה הם הרכב מטורף!!!
גם מבחינת הצבע וגם מבחינת הביצועים שלהם.@כשרון אני גם מחבב את זה שהם מגיעים לעבוד..
גם אם זה חתונה קלאסית ולא חתונה של איזה נגיד...
בשונה ממקהלות אחרות וד''ל...
[נושא כאוב קצת..] -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@יואל-מעצב-תמונות אמר ב"מקהלת נגינה":
@ישראל-a לא הלוגו שלהם אחר

והם מקהלת די חדשה אז לא סביר שישנו לוגו מהר כל כך
-
@יואל-מעצב-תמונות אמר ב"מקהלת נגינה":
@ישראל-a לא הלוגו שלהם אחר

והם מקהלת די חדשה אז לא סביר שישנו לוגו מהר כל כך
@יואל-מעצב-תמונות צודק רק אני שואל כאילו מה קרה עם המקהלה הקודמת היא נסגרה, או שהם הסכימו להם להשתמש בלוגו שלהם?
-
@יואל-מעצב-תמונות צודק רק אני שואל כאילו מה קרה עם המקהלה הקודמת היא נסגרה, או שהם הסכימו להם להשתמש בלוגו שלהם?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות