אני מאמין-ביצוע פסנתר
-
מה אומרים?
אני מאמין.mp3@RACHELY-0
וואו את מנגנת ממש יפה !! זה נשמע פסנתר מאוד איכותי צלילים ממש נקיים איזה חברה הוא ?
הייתי ממליץ לך לשים יותר דגש על לנקות את הדוושא בין האקורדים. -
@RACHELY-0
וואו את מנגנת ממש יפה !! זה נשמע פסנתר מאוד איכותי צלילים ממש נקיים איזה חברה הוא ?
הייתי ממליץ לך לשים יותר דגש על לנקות את הדוושא בין האקורדים. -
מה אומרים?
אני מאמין.mp3@RACHELY-0 אמר באני מאמין-ביצוע פסנתר:
מה אומרים?
אני מאמין.mp3מקצועי ומרגש, שימו יותר 'אקשן' בצד שמאל
-
@RACHELY-0 אמר באני מאמין-ביצוע פסנתר:
מה אומרים?
אני מאמין.mp3מקצועי ומרגש, שימו יותר 'אקשן' בצד שמאל
@טכנאי-קיובייס-12 תודה!!
עשיתי אותו ממש ממש רגוע,ברור שאפשר יותר,התחשק לי בשיר כזה לעשות אותו נקי ורגוע,אולי באמת לקראת הסוף לעשות יותר אקשן..... -
@טכנאי-קיובייס-12 תודה!!
עשיתי אותו ממש ממש רגוע,ברור שאפשר יותר,התחשק לי בשיר כזה לעשות אותו נקי ורגוע,אולי באמת לקראת הסוף לעשות יותר אקשן.....@RACHELY-0 מושלם אתה תותח!!!!
יש לך עוד ביצועים
תעלה עוד אתה מנגן טוב!!! -
@RACHELY-0 מושלם אתה תותח!!!!
יש לך עוד ביצועים
תעלה עוד אתה מנגן טוב!!!@המחבל-המחופש נעלה בהמשך...אולי אחרי שבת...
-
@המחבל-המחופש נעלה בהמשך...אולי אחרי שבת...
@RACHELY-0 הנה ביצוע ספונטני מעכשיו---
יש קצת פיקשושים...אבל קבלו אתו בלי חזרות.....(רק שתי חלקים מהשיר)
השיר הוא-אם היו בני אדם מרגישים.... -
מה אומרים?
אני מאמין.mp3@RACHELY-0 יאאא מההממםם איזה ביצוע את מנגנת מושלם אהבתי
-
מה אומרים?
אני מאמין.mp3@RACHELY-0 אמר באני מאמין-ביצוע פסנתר:
מה אומרים?
אני מאמין.mp3ואווו
אני שרופה על השיר הזההה
הניגון הזה כל פעם עושה לי צמרמורתתת
וזה מה שגרמת לי
-
@RACHELY-0 הנה ביצוע ספונטני מעכשיו---
יש קצת פיקשושים...אבל קבלו אתו בלי חזרות.....(רק שתי חלקים מהשיר)
השיר הוא-אם היו בני אדם מרגישים....@RACHELY-0
ביצוע ממש ממש יפה....
הנגינה שלך נעימה וממכרת!
אהבתי!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות