דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. מה שקורה היום בחתונות

מה שקורה היום בחתונות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
המחבל המחופש
211 פוסטים 46 כותבים 13.8k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ משה 0527

    @ac1
    ממש לא בכל אופן בישיבות חסידיות

    ac1A מנותק
    ac1A מנותק
    ac1
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #118

    @משה-0527 ישיבות חסידיות זה נישה אחרת לגמרי
    כל הדיון פה, הוא על ישיבות ליטאיות וספרדיות

    תודה לקב"ה על האושר הקטן והמתוק ששלחת לנו
    👶👶👶

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ac1A ac1

      @משה-0527 ישיבות חסידיות זה נישה אחרת לגמרי
      כל הדיון פה, הוא על ישיבות ליטאיות וספרדיות

      א מנותק
      א מנותק
      ארי 6 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #119

      @ac1 אני חולק על הכול ואוחז שה כול חתן מחליט אייך החתונה שלו תהיה אני בתוך עולם הזה אני מתעסק בזה קצת הבחורים מתקשרים לזמר וקלידן שהיה בלגאן היה בלאגן ויש כאלה שלא רוצים אז באמת איין .בסוף הקלידן והזמר מקבלים את כסף מי המשפחה... הביעה מתחילה שהורים לא רוצים בלגאן והבחור כן רוצה אז הולכים בין הטיפות ולא תמיד זה הולך
      עניין של השירים זה החלטה נטו של המשפחה והחברים לא יכולים להשים את הזמר או קלידן עם כול זמן באים לשגות אותם תשים טרקים אם רוצים טרקים בעיה שלכם אישית יש בעיה חתונה זה יום הכי גדול ואתה שר שירים לא מאתים זה לא בעיה הלכתית זה בעיה ריגושית שזה פשוט מעגיל אבל כול אחד לפי החלטה שלו

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • השקדןה השקדן

        @המחבל-המחופש

        הכל לפי המזמין!!!

        אם החתן סגור ומסוגר הוא מזמין חסידי אדוק [כגון: אוסטרליץ, אברימי מושקביץ]
        אם החתן חסיד קצת יותר פתוח הוא מזמין חסידי [כגון מנדלסון, לונגר]
        ואם הוא יותר פתוח הוא מזמין את יוחנן אורי ושמוליק קליין
        וכן ע"ז הדרך
        ושוב הכל תלוי במה שהמזמין רוצה!!!
        אם שמעת מסיבה כנראה החתן [המחותן וכדו'] רצה מסיבה ופחות חתונה......
        [נ.ב. אני חסיד לכן דברתי על דוגמאות חסידיות אבל זה נכון לכל המגזרים]

        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #120

        @השקדן אמר במה שקורה היום בחתונות:

        @המחבל-המחופש

        הכל לפי המזמין!!!

        אם החתן סגור ומסוגר הוא מזמין חסידי אדוק [כגון: אוסטרליץ, אברימי מושקביץ]
        אם החתן חסיד קצת יותר פתוח הוא מזמין חסידי [כגון מנדלסון, לונגר]
        ואם הוא יותר פתוח הוא מזמין את יוחנן אורי ושמוליק קליין
        וכן ע"ז הדרך
        ושוב הכל תלוי במה שהמזמין רוצה!!!
        אם שמעת מסיבה כנראה החתן [המחותן וכדו'] רצה מסיבה ופחות חתונה......
        [נ.ב. אני חסיד לכן דברתי על דוגמאות חסידיות אבל זה נכון לכל המגזרים]

        ממש לא נכון
        ואני לא מדברת על החסידי התכוונתי לליטאי

        @יונה-מצאה-בו-מנוח אמר במה שקורה היום בחתונות:

        נ.ב תופעה ישנה ועדיין קיימת שבזמן האוכל הנגנים מנגנים נעימות של כל הלהיטים החילוניים (בעודם חושבים שאפח'ד לא מכיר את השירים הללו) מה שיוצר מצב שפתאום כולם מפזמים בעליצות ומגלים ידיעות לא רעות בלהיטי השירים החילוניים... סתם דוגמה התזמורת של סוסנה תופעה מוכרת!!!

        זה אחד הדברים שהכי עצבן אותי
        ורק בחלק הזה בחתונות אחזתי מה הדליקו
        באמצע החתונה לא אחזתי כלום רק שהגע השמע הבנתי

        @ישראל-a אמר במה שקורה היום בחתונות:

        @משה-0527 לאחרונה מתחילה מגמה בישיבות החסידיות (בפרט) שיש תקנון עם רשימה של בעלי מקצוע שאפשר לבחור רק אחד מהם , ואם בחור מפר את התקנון אז הוא צריך לקחת בחשבון שהבחורים בישיבה לא ישתתפו בחתונה!

        הישיבות החסידיות עשו בשכל
        מה עם השכנזיות אולי ננסה לעשות עם זה משהו???
        תעזרו לי ונעשה מהפך!!!!!

        לא ידעתי מאיפה להתחיל 😉😉😉😉😉😉

        "קשה לשכוח אנשים
        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • המחבל המחופשה המחבל המחופש

          @השקדן אמר במה שקורה היום בחתונות:

          @המחבל-המחופש

          הכל לפי המזמין!!!

          אם החתן סגור ומסוגר הוא מזמין חסידי אדוק [כגון: אוסטרליץ, אברימי מושקביץ]
          אם החתן חסיד קצת יותר פתוח הוא מזמין חסידי [כגון מנדלסון, לונגר]
          ואם הוא יותר פתוח הוא מזמין את יוחנן אורי ושמוליק קליין
          וכן ע"ז הדרך
          ושוב הכל תלוי במה שהמזמין רוצה!!!
          אם שמעת מסיבה כנראה החתן [המחותן וכדו'] רצה מסיבה ופחות חתונה......
          [נ.ב. אני חסיד לכן דברתי על דוגמאות חסידיות אבל זה נכון לכל המגזרים]

          ממש לא נכון
          ואני לא מדברת על החסידי התכוונתי לליטאי

          @יונה-מצאה-בו-מנוח אמר במה שקורה היום בחתונות:

          נ.ב תופעה ישנה ועדיין קיימת שבזמן האוכל הנגנים מנגנים נעימות של כל הלהיטים החילוניים (בעודם חושבים שאפח'ד לא מכיר את השירים הללו) מה שיוצר מצב שפתאום כולם מפזמים בעליצות ומגלים ידיעות לא רעות בלהיטי השירים החילוניים... סתם דוגמה התזמורת של סוסנה תופעה מוכרת!!!

          זה אחד הדברים שהכי עצבן אותי
          ורק בחלק הזה בחתונות אחזתי מה הדליקו
          באמצע החתונה לא אחזתי כלום רק שהגע השמע הבנתי

          @ישראל-a אמר במה שקורה היום בחתונות:

          @משה-0527 לאחרונה מתחילה מגמה בישיבות החסידיות (בפרט) שיש תקנון עם רשימה של בעלי מקצוע שאפשר לבחור רק אחד מהם , ואם בחור מפר את התקנון אז הוא צריך לקחת בחשבון שהבחורים בישיבה לא ישתתפו בחתונה!

          הישיבות החסידיות עשו בשכל
          מה עם השכנזיות אולי ננסה לעשות עם זה משהו???
          תעזרו לי ונעשה מהפך!!!!!

          לא ידעתי מאיפה להתחיל 😉😉😉😉😉😉

          א מנותק
          א מנותק
          ארי 6 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #121

          @המחבל-המחופש איין מה לעשות מהפך פשוט כול אחד מדבר עם הקלידן והזמר איזה סגנון חתונה הוא רוצה

          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א ארי 6 0

            @המחבל-המחופש איין מה לעשות מהפך פשוט כול אחד מדבר עם הקלידן והזמר איזה סגנון חתונה הוא רוצה

            המחבל המחופשה מנותק
            המחבל המחופשה מנותק
            המחבל המחופש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #122

            @ארי-6-0 נכון
            אבל שוב אני אומרת אצלינו לקחנו מישהו מבוגר בשביל שהחברים לא יגידו לו מה לשיר
            שהם שתויים
            והוא גם שר מה שהןא רוצה זה עיצבן

            "קשה לשכוח אנשים
            שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • המחבל המחופשה המחבל המחופש

              @ארי-6-0 נכון
              אבל שוב אני אומרת אצלינו לקחנו מישהו מבוגר בשביל שהחברים לא יגידו לו מה לשיר
              שהם שתויים
              והוא גם שר מה שהןא רוצה זה עיצבן

              א מנותק
              א מנותק
              ארי 6 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #123

              @המחבל-המחופש כי הוא רוצה ליחצן את עצמו לבחורים אצל חסידים זה עבד רק עם איומים בהתחלה אני מארגן של 2 ישיבות בחור שרצה חסידי הייתי ניגש למוזיקה עם החתן בטלפון יומיים לפני שאם המוזיקה לא תואמת 100 שקל פחות באתו רגע

              המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א ארי 6 0

                @המחבל-המחופש כי הוא רוצה ליחצן את עצמו לבחורים אצל חסידים זה עבד רק עם איומים בהתחלה אני מארגן של 2 ישיבות בחור שרצה חסידי הייתי ניגש למוזיקה עם החתן בטלפון יומיים לפני שאם המוזיקה לא תואמת 100 שקל פחות באתו רגע

                המחבל המחופשה מנותק
                המחבל המחופשה מנותק
                המחבל המחופש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #124

                @ארי-6-0 אולי זה ככ בחסידי זה לא ככה
                והיה לנו 2 חתונות בחצי שנה האחרונה

                "קשה לשכוח אנשים
                שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                  @ארי-6-0 אולי זה ככ בחסידי זה לא ככה
                  והיה לנו 2 חתונות בחצי שנה האחרונה

                  א מנותק
                  א מנותק
                  ארי 6 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #125

                  @המחבל-המחופש לא יודע זה נתון לויכוח בהתחלה זה רק עם איומים אם הזמר קצת יורד מי הפסים להגיד לו לפני החתונה זה 1000 שקל פחות בסוף החתונה

                  המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א ארי 6 0

                    @המחבל-המחופש לא יודע זה נתון לויכוח בהתחלה זה רק עם איומים אם הזמר קצת יורד מי הפסים להגיד לו לפני החתונה זה 1000 שקל פחות בסוף החתונה

                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #126

                    @ארי-6-0 זה נכון לגמרי אבל תכלס במציאות אתה תוריד לו??
                    אני לא בטוחה שבכללל מי שהוא שם לב
                    ואתה אמרגן של ישיבה חסידית

                    "קשה לשכוח אנשים
                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                      @ארי-6-0 זה נכון לגמרי אבל תכלס במציאות אתה תוריד לו??
                      אני לא בטוחה שבכללל מי שהוא שם לב
                      ואתה אמרגן של ישיבה חסידית

                      א מנותק
                      א מנותק
                      ארי 6 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #127

                      @המחבל-המחופש כן מספיק איום הוא אפילו לא מתחכם כי הוא רוצה שתביא לו עוד חתונות אז לא יריב היתכה ולא עם המשפחה
                      הוא מנסה למצוא חן בעיני הבחורים הסטלנים וזה לא יעזור כדי שיתנו לו קצת יחס ויגרמו ללחץ חברתי לקחת את הזמר הזה או הקלידן הזה

                      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א ארי 6 0

                        @המחבל-המחופש כן מספיק איום הוא אפילו לא מתחכם כי הוא רוצה שתביא לו עוד חתונות אז לא יריב היתכה ולא עם המשפחה
                        הוא מנסה למצוא חן בעיני הבחורים הסטלנים וזה לא יעזור כדי שיתנו לו קצת יחס ויגרמו ללחץ חברתי לקחת את הזמר הזה או הקלידן הזה

                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #128

                        @ארי-6-0 לא יודעת
                        עד החתונה שלי בעז"ה הישיבות הלטאיות יעשו אם זה סדר
                        אבל עזוב תקטע של הזמרים הבחורים לא מסכימים מישהו שיעשה מדי חסידי כבד
                        הם רוצים יותר פתוח לא מדברת על החתנים מדברת על החברים
                        החברים רוצים יותר בללאגן ויותר אקשן
                        הם שתויים ומבקשים איזה שיר שהם רוצים והזמר שתוי גם הוא אז.....

                        לפחות עוד 3 שנים זה המון זמן

                        "קשה לשכוח אנשים
                        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                          @ארי-6-0 לא יודעת
                          עד החתונה שלי בעז"ה הישיבות הלטאיות יעשו אם זה סדר
                          אבל עזוב תקטע של הזמרים הבחורים לא מסכימים מישהו שיעשה מדי חסידי כבד
                          הם רוצים יותר פתוח לא מדברת על החתנים מדברת על החברים
                          החברים רוצים יותר בללאגן ויותר אקשן
                          הם שתויים ומבקשים איזה שיר שהם רוצים והזמר שתוי גם הוא אז.....

                          לפחות עוד 3 שנים זה המון זמן

                          א מנותק
                          א מנותק
                          ארי 6 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #129

                          @המחבל-המחופש גם בחסדי יש הגדרות שהבחור מבקש יש בחורים שמבקשים קלאסי שירים חדשים טרק מדי פעם
                          ןיש שהמבקשים טרקים כול הזמן ושירים שהם מאוד [רוצים] ויש את מאוד חסידי כול בחור לפי מה שמבקש וחפץ
                          בהקשר לבחורים אני גם בחור תנסו לתקן את עולם אתם לא תיגמרו לעולם

                          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א ארי 6 0

                            @המחבל-המחופש גם בחסדי יש הגדרות שהבחור מבקש יש בחורים שמבקשים קלאסי שירים חדשים טרק מדי פעם
                            ןיש שהמבקשים טרקים כול הזמן ושירים שהם מאוד [רוצים] ויש את מאוד חסידי כול בחור לפי מה שמבקש וחפץ
                            בהקשר לבחורים אני גם בחור תנסו לתקן את עולם אתם לא תיגמרו לעולם

                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #130

                            @ארי-6-0 אני יודעת
                            אין בעיה בטראקים ההפך זה הכי מרקיד והכי משמח
                            אבל יש בעיה במה שמדליקים
                            ולא נגמור אני יודעת לכן אני רק צחקתי כי לא יצא מזה כלום
                            וגם שאני לא בבחורים אז אני לא יודעת איך זההעובד אצלכם

                            "קשה לשכוח אנשים
                            שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ac1A ac1

                              אני לא מבין על מה כל העצבים
                              מה הבעיה להנגיש שירים שהם על פי רוב, בעייתים, לציבור שלנו????
                              אם זה מה שמשמח את החתן והכלה, אז שישמחו להם...

                              כל מי שלמד גמרא יודע שהרבה אמוראים עשו הרבה דברים חריגים מאוד כדי לשמח חתן וכלה (אם הם היו עושים את זה היום, היו מוציאים עליהם פשקוולים...)

                              אז בואו נסכם שכל אחד ישמע מה שמשמח אותו...

                              ובנינו, כל מי שמתלונן, סימן שהוא מכיר את השירים המקוריים....😉😉😉

                              VCXZV מנותק
                              VCXZV מנותק
                              VCXZ
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #131

                              @ac1 אמר במה שקורה היום בחתונות:

                              אני לא מבין על מה כל העצבים
                              מה הבעיה להנגיש שירים שהם על פי רוב, בעייתים, לציבור שלנו????
                              אם זה מה שמשמח את החתן והכלה, אז שישמחו להם...

                              כל מי שלמד גמרא יודע שהרבה אמוראים עשו הרבה דברים חריגים מאוד כדי לשמח חתן וכלה (אם הם היו עושים את זה היום, היו מוציאים עליהם פשקוולים...)

                              אז בואו נסכם שכל אחד ישמע מה שמשמח אותו...

                              ובנינו, כל מי שמתלונן, סימן שהוא מכיר את השירים המקוריים....😉😉😉

                              אתה ממש לא צודק הם לא עשו דברים שמדרדרים למטה את הרוחניות!!!!!!!!!!!!!!!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ac1A ac1

                                אני לא מבין על מה כל העצבים
                                מה הבעיה להנגיש שירים שהם על פי רוב, בעייתים, לציבור שלנו????
                                אם זה מה שמשמח את החתן והכלה, אז שישמחו להם...

                                כל מי שלמד גמרא יודע שהרבה אמוראים עשו הרבה דברים חריגים מאוד כדי לשמח חתן וכלה (אם הם היו עושים את זה היום, היו מוציאים עליהם פשקוולים...)

                                אז בואו נסכם שכל אחד ישמע מה שמשמח אותו...

                                ובנינו, כל מי שמתלונן, סימן שהוא מכיר את השירים המקוריים....😉😉😉

                                מתויגתמ מנותק
                                מתויגתמ מנותק
                                מתויגת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מתויגת
                                #132

                                @ac1 אמר במה שקורה היום בחתונות:

                                אני לא מבין על מה כל העצבים
                                מה הבעיה להנגיש שירים שהם על פי רוב, בעייתים, לציבור שלנו????
                                אם זה מה שמשמח את החתן והכלה, אז שישמחו להם...

                                כל מי שלמד גמרא יודע שהרבה אמוראים עשו הרבה דברים חריגים מאוד כדי לשמח חתן וכלה (אם הם היו עושים את זה היום, היו מוציאים עליהם פשקוולים...)

                                אז בואו נסכם שכל אחד ישמע מה שמשמח אותו...

                                ובנינו, כל מי שמתלונן, סימן שהוא מכיר את השירים המקוריים....😉😉😉

                                הפ הפ הפ הפ...
                                לא אהבתי בכלל ת'השוואה...
                                אתה משוה בין אנשים בדור שלנו ולא משנה מי לבין האמוראים??????????
                                ועוד בין זמרים לאמוראים??????
                                מה הקשר בכלל?
                                לאמוראים, קדושי עליון, היתה דעת תורה, הם לא עשו כלום בלי דעת תורה!
                                והיום?
                                שואלים מישהו?
                                מתייעצים?
                                ויש מי שיכול לקחת על עצמו את האחריות ולהסכים בעניינים כאלו?

                                סליחה אם התקפתי מידי, אבל ההשוואה צרמה לי ממש.

                                לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
                                ושנים לנקות ולסדר אותם.

                                VCXZV המחבל המחופשה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                4
                                • מתויגתמ מתויגת

                                  @ac1 אמר במה שקורה היום בחתונות:

                                  אני לא מבין על מה כל העצבים
                                  מה הבעיה להנגיש שירים שהם על פי רוב, בעייתים, לציבור שלנו????
                                  אם זה מה שמשמח את החתן והכלה, אז שישמחו להם...

                                  כל מי שלמד גמרא יודע שהרבה אמוראים עשו הרבה דברים חריגים מאוד כדי לשמח חתן וכלה (אם הם היו עושים את זה היום, היו מוציאים עליהם פשקוולים...)

                                  אז בואו נסכם שכל אחד ישמע מה שמשמח אותו...

                                  ובנינו, כל מי שמתלונן, סימן שהוא מכיר את השירים המקוריים....😉😉😉

                                  הפ הפ הפ הפ...
                                  לא אהבתי בכלל ת'השוואה...
                                  אתה משוה בין אנשים בדור שלנו ולא משנה מי לבין האמוראים??????????
                                  ועוד בין זמרים לאמוראים??????
                                  מה הקשר בכלל?
                                  לאמוראים, קדושי עליון, היתה דעת תורה, הם לא עשו כלום בלי דעת תורה!
                                  והיום?
                                  שואלים מישהו?
                                  מתייעצים?
                                  ויש מי שיכול לקחת על עצמו את האחריות ולהסכים בעניינים כאלו?

                                  סליחה אם התקפתי מידי, אבל ההשוואה צרמה לי ממש.

                                  VCXZV מנותק
                                  VCXZV מנותק
                                  VCXZ
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #133

                                  @מתויגת
                                  צודק בכל מילה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מתויגתמ מתויגת

                                    @ac1 אמר במה שקורה היום בחתונות:

                                    אני לא מבין על מה כל העצבים
                                    מה הבעיה להנגיש שירים שהם על פי רוב, בעייתים, לציבור שלנו????
                                    אם זה מה שמשמח את החתן והכלה, אז שישמחו להם...

                                    כל מי שלמד גמרא יודע שהרבה אמוראים עשו הרבה דברים חריגים מאוד כדי לשמח חתן וכלה (אם הם היו עושים את זה היום, היו מוציאים עליהם פשקוולים...)

                                    אז בואו נסכם שכל אחד ישמע מה שמשמח אותו...

                                    ובנינו, כל מי שמתלונן, סימן שהוא מכיר את השירים המקוריים....😉😉😉

                                    הפ הפ הפ הפ...
                                    לא אהבתי בכלל ת'השוואה...
                                    אתה משוה בין אנשים בדור שלנו ולא משנה מי לבין האמוראים??????????
                                    ועוד בין זמרים לאמוראים??????
                                    מה הקשר בכלל?
                                    לאמוראים, קדושי עליון, היתה דעת תורה, הם לא עשו כלום בלי דעת תורה!
                                    והיום?
                                    שואלים מישהו?
                                    מתייעצים?
                                    ויש מי שיכול לקחת על עצמו את האחריות ולהסכים בעניינים כאלו?

                                    סליחה אם התקפתי מידי, אבל ההשוואה צרמה לי ממש.

                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                    #134

                                    @מתויגת אמר במה שקורה היום בחתונות:

                                    @ac1 אמר במה שקורה היום בחתונות:

                                    אני לא מבין על מה כל העצבים
                                    מה הבעיה להנגיש שירים שהם על פי רוב, בעייתים, לציבור שלנו????
                                    אם זה מה שמשמח את החתן והכלה, אז שישמחו להם...

                                    כל מי שלמד גמרא יודע שהרבה אמוראים עשו הרבה דברים חריגים מאוד כדי לשמח חתן וכלה (אם הם היו עושים את זה היום, היו מוציאים עליהם פשקוולים...)

                                    אז בואו נסכם שכל אחד ישמע מה שמשמח אותו...

                                    ובנינו, כל מי שמתלונן, סימן שהוא מכיר את השירים המקוריים....😉😉😉

                                    הפ הפ הפ הפ...
                                    לא אהבתי בכלל ת'השוואה...
                                    אתה משוה בין אנשים בדור שלנו ולא משנה מי לבין האמוראים??????????
                                    ועוד בין זמרים לאמוראים??????
                                    מה הקשר בכלל?
                                    לאמוראים, קדושי עליון, היתה דעת תורה, הם לא עשו כלום בלי דעת תורה!
                                    והיום?
                                    שואלים מישהו?
                                    מתייעצים?
                                    ויש מי שיכול לקחת על עצמו את האחריות ולהסכים בעניינים כאלו?

                                    סליחה אם התקפתי מידי, אבל ההשוואה צרמה לי ממש.

                                    צודקת ממש לגמרי
                                    אם הבחורי ישיבות היום היו עשוים מה שגדולי ישראל אומרים ומה שהקב"ה רוצה ממכם
                                    אז היינו מדברים והייתם יכולים לעשות מה שאתם רוצים כדי לשמח חתן וכלה
                                    ובטוח שלא היו שרים שירים לא לרוחינו ok

                                    סורי על ההתקפה ראיתי מה כתבו וזה עצבן

                                    "קשה לשכוח אנשים
                                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • יעל ק.י מנותק
                                      יעל ק.י מנותק
                                      יעל ק.
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #135

                                      יש לי שאלה אחרת-
                                      איך אתם יודעים שחתונה הפכה למסיבה?
                                      רק מי שמכיר שירים של מסיבות יודע מתי שיר הוא פדיחה לחתן ולכה שישירו אותו בחתונה שלהם...
                                      אז קודם כל- בואו נתאזן...
                                      דבר שני- אני נגד מסיבות אבל למה שאני אקבע למישהו מה הוא יעשה בחתונה שלו?!
                                      אם לא טוב לי- אני יצא. מה זה קשור אלי ההחלטות שלו?!??!
                                      דבר שלישי- רוחניות לא נולדה בצורה משותפת לכלנו- יש דרגות. אל תשפטו אף פעם מישהו שעושה מסיבה בחתונה שלו- הייתם יכולים להיות במצב שלו אילו הייתם נולדים במצב שלו.
                                      ותעריכו את עצמכם- אף פעם אל תורידו למישהו אחר כדי לעלות את עצמכם.
                                      וצאו אם לא מתאים לכם- באחראיות- זה הכי מחזיר בתשובה וגורם לאנשים להעריך אותך ואת השירים הטובים שאת.ה שומע...

                                      יש דלת, ויש חלון,
                                      ויש חור גדול שאין לו שם,
                                      ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                      המחבל המחופשה מתויגתמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      1
                                      • יעל ק.י יעל ק.

                                        יש לי שאלה אחרת-
                                        איך אתם יודעים שחתונה הפכה למסיבה?
                                        רק מי שמכיר שירים של מסיבות יודע מתי שיר הוא פדיחה לחתן ולכה שישירו אותו בחתונה שלהם...
                                        אז קודם כל- בואו נתאזן...
                                        דבר שני- אני נגד מסיבות אבל למה שאני אקבע למישהו מה הוא יעשה בחתונה שלו?!
                                        אם לא טוב לי- אני יצא. מה זה קשור אלי ההחלטות שלו?!??!
                                        דבר שלישי- רוחניות לא נולדה בצורה משותפת לכלנו- יש דרגות. אל תשפטו אף פעם מישהו שעושה מסיבה בחתונה שלו- הייתם יכולים להיות במצב שלו אילו הייתם נולדים במצב שלו.
                                        ותעריכו את עצמכם- אף פעם אל תורידו למישהו אחר כדי לעלות את עצמכם.
                                        וצאו אם לא מתאים לכם- באחראיות- זה הכי מחזיר בתשובה וגורם לאנשים להעריך אותך ואת השירים הטובים שאת.ה שומע...

                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #136

                                        @יעל-ק אמר במה שקורה היום בחתונות:

                                        יש לי שאלה אחרת-
                                        איך אתם יודעים שחתונה הפכה למסיבה?
                                        רק מי שמכיר שירים של מסיבות יודע מתי שיר הוא פדיחה לחתן ולכה שישירו אותו בחתונה שלהם...

                                        לא נכון את שומעת לפי השיר
                                        לא מסכימה איתך ביכלללל
                                        אולי לצאת מהאולם כן אבל אם תתחילי לצאת אז פשוט אל תבואי לחתונות😉😉

                                        "קשה לשכוח אנשים
                                        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • יעל ק.י יעל ק.

                                          יש לי שאלה אחרת-
                                          איך אתם יודעים שחתונה הפכה למסיבה?
                                          רק מי שמכיר שירים של מסיבות יודע מתי שיר הוא פדיחה לחתן ולכה שישירו אותו בחתונה שלהם...
                                          אז קודם כל- בואו נתאזן...
                                          דבר שני- אני נגד מסיבות אבל למה שאני אקבע למישהו מה הוא יעשה בחתונה שלו?!
                                          אם לא טוב לי- אני יצא. מה זה קשור אלי ההחלטות שלו?!??!
                                          דבר שלישי- רוחניות לא נולדה בצורה משותפת לכלנו- יש דרגות. אל תשפטו אף פעם מישהו שעושה מסיבה בחתונה שלו- הייתם יכולים להיות במצב שלו אילו הייתם נולדים במצב שלו.
                                          ותעריכו את עצמכם- אף פעם אל תורידו למישהו אחר כדי לעלות את עצמכם.
                                          וצאו אם לא מתאים לכם- באחראיות- זה הכי מחזיר בתשובה וגורם לאנשים להעריך אותך ואת השירים הטובים שאת.ה שומע...

                                          מתויגתמ מנותק
                                          מתויגתמ מנותק
                                          מתויגת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #137

                                          @יעל-ק אני קצת לא מסכימה כי לא דיברו כאן על בודדים שעושים מה שנראה להם אלא על תופעה שהיא הרבה יותר רחבה.
                                          וכולם יסכימו שצריך לעשות משהו נגד הדבר הזה כי עובדה שהמקרים מוכרים לכולם, גם במקומות הכי טובים שיש.
                                          וזה אומר - או שזה מחוסר ידיעה ואנחנו פשוט שומעים מה ששמים לנו בלי לחקור יותר מידי,
                                          או שאנחנו רוצים להרשים מישהו...
                                          אבל לא בהכרח קשור לרמה רוחנית, מבינה?

                                          לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
                                          ושנים לנקות ולסדר אותם.

                                          יעל ק.י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול