דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. מה שקורה היום בחתונות

מה שקורה היום בחתונות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
המחבל המחופש
211 פוסטים 46 כותבים 13.8k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יעל ק.י יעל ק.

    @מתויגת
    השאלה את מי את באה לשנות- אם אותך אז אני מבטיחה לך שתצליחי.
    אם נראה לך שתצליחי לשנות מגזר- חבל לך על האנרגיות...
    ולא כי אין סיכוי אלא כי את תאבדי את עצמך ואת המהות של מה שאת עושה על הדרך.
    ואני לא רוצה לתת דוגמאות...

    ו- @המחבל-המחופש זו באמת בחירה שלך- הרוחניות שלך תלויה אך ורק בך.

    בכללי- כן. אני מסכימה שהתופעה הזו קיימת- אני לא מתעלמת ממנה לרגע.
    אבל בואו- לדעתי זה עניין של כל אחד וחתונתו- זה לא עניין ציבורי שאני אמור לקבוע למישהו אחר מה הוא משמיע.
    ושוב- זו דעתי הבלעדית. זכותכם המלאה לחשוב אחרת- אני מכבדת לגמרי.

    מתויגתמ מנותק
    מתויגתמ מנותק
    מתויגת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #141

    @יעל-ק אמר במה שקורה היום בחתונות:

    השאלה את מי את באה לשנות- אם אותך אז אני מבטיחה לך שתצליחי.
    אם נראה לך שתצליחי לשנות מגזר- חבל לך על האנרגיות...
    ולא כי אין סיכוי אלא כי את תאבדי את עצמך ואת המהות של מה שאת עושה על הדרך.
    ואני לא רוצה לתת דוגמאות...

    את צודקת לגמרי. אני בסך הכל בן אדם קטן ואין לי השפעה על אף אחד (בינתיים...)
    אבל ניסיתי להסביר לך שזה לא ממש קשור היום לרמה רוחנית של בן אדם (ושוב, אני מדברת על התופעה בכלליות ולא על יחידים שעושים את זה כי כך הם חושבים לנכון) אלא לצורך אחר.

    לב זה קטע. כולה שני חדרים קטנים
    ושנים לנקות ולסדר אותם.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • KING musicK KING music התייחס לנושא זה ב
    • דודו בלוקהד מנותק
      דודו בלוקהד מנותק
      דודו בלוקה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי דודו בלוקה
      #142

      אני פעם ראשונה פותח את הנושא הזה ויש לי הערה אשמח לתגובות!
      ראשית היום חתונות זה לא כפעם
      היום לדעתי הדור השתנה וצורך צרכים חילונים!
      היום כל הציבור החרדי מושפע מהציבור החילוני!!!!!
      וזה נוגע היטב ברמת השירים והן בנוע לריקודים!
      לא רוצה לפרט בתור בחור כדי לא להרוס וכו......
      רק אפשר לומר בשתי מילים הציבור החרדי איבד את שלו!!!!!
      [וסליחה על הקיצוניות וזה האמת לצערי]

      "המבין"& yaelY 2 תגובות תגובה אחרונה
      4
      • דודו בלוקהד דודו בלוקה

        אני פעם ראשונה פותח את הנושא הזה ויש לי הערה אשמח לתגובות!
        ראשית היום חתונות זה לא כפעם
        היום לדעתי הדור השתנה וצורך צרכים חילונים!
        היום כל הציבור החרדי מושפע מהציבור החילוני!!!!!
        וזה נוגע היטב ברמת השירים והן בנוע לריקודים!
        לא רוצה לפרט בתור בחור כדי לא להרוס וכו......
        רק אפשר לומר בשתי מילים הציבור החרדי איבד את שלו!!!!!
        [וסליחה על הקיצוניות וזה האמת לצערי]

        "המבין"& מנותק
        "המבין"& מנותק
        "המבין"
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #143

        @דודו-בלוקה אמר במה שקורה היום בחתונות:

        רק אפשר לומר בשתי מילים הציבור החרדי איבד את שלו!!!!!

        זה שאתה מתנצל אחרי לא הופך את זה לנכון לדעתי יש יותר פתיחות אבל לא ככה כמו שאתה חושב

        חבר'ה תשמעו את המוזיקה הכי טובה שאתם אוהבים אל תתפשרו!!!

        דודו בלוקהד תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • "המבין"& "המבין"

          @דודו-בלוקה אמר במה שקורה היום בחתונות:

          רק אפשר לומר בשתי מילים הציבור החרדי איבד את שלו!!!!!

          זה שאתה מתנצל אחרי לא הופך את זה לנכון לדעתי יש יותר פתיחות אבל לא ככה כמו שאתה חושב

          דודו בלוקהד מנותק
          דודו בלוקהד מנותק
          דודו בלוקה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #144

          @המבין התנצלתי?
          באתי לומר את האמת שלדעתי זה זה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • המחבל המחופשה המחבל המחופש

            פתאום לאחרונה בחתונות אפשר לנגן איזה שיר שהם רוצים
            וזה יכול ליהות גם המנגן הכי חסידי שיש
            שירים גויים שירים חילוניים
            יש לזה הסבר???
            זה לפעמים זה נישמע יותר מסיבה מאשר חתונה!

            ac1A מנותק
            ac1A מנותק
            ac1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ac1
            #145

            @המחבל-המחופש 102e3093-af71-433b-ba15-417d20ded104-image.png
            אולי זה יעודד אותך...

            קרדיט: דודו בלוקה

            תודה לקב"ה על האושר הקטן והמתוק ששלחת לנו
            👶👶👶

            המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • דודו בלוקהד דודו בלוקה

              אני פעם ראשונה פותח את הנושא הזה ויש לי הערה אשמח לתגובות!
              ראשית היום חתונות זה לא כפעם
              היום לדעתי הדור השתנה וצורך צרכים חילונים!
              היום כל הציבור החרדי מושפע מהציבור החילוני!!!!!
              וזה נוגע היטב ברמת השירים והן בנוע לריקודים!
              לא רוצה לפרט בתור בחור כדי לא להרוס וכו......
              רק אפשר לומר בשתי מילים הציבור החרדי איבד את שלו!!!!!
              [וסליחה על הקיצוניות וזה האמת לצערי]

              yaelY מנותק
              yaelY מנותק
              yael
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #146

              @דודו-בלוקה אמר במה שקורה היום בחתונות:

              אני פעם ראשונה פותח את הנושא הזה ויש לי הערה אשמח לתגובות!
              ראשית היום חתונות זה לא כפעם
              היום לדעתי הדור השתנה וצורך צרכים חילונים!
              היום כל הציבור החרדי מושפע מהציבור החילוני!!!!!
              וזה נוגע היטב ברמת השירים והן בנוע לריקודים!
              לא רוצה לפרט בתור בחור כדי לא להרוס וכו......
              רק אפשר לומר בשתי מילים הציבור החרדי איבד את שלו!!!!!
              [וסליחה על הקיצוניות וזה האמת לצערי]

              צודק לגמרי
              יש חתונות יותר ופחות אבל יש ממש זוועתיות..
              יש הקדמה כבר היום גויית כבר..
              אירוע הצעת נישואין.. אויי נו באמת?!
              מה העניין שזה ככה מכור מראש!?
              טיפשי בעיניי ממש

              לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

              דודו בלוקהד תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • yaelY yael

                @דודו-בלוקה אמר במה שקורה היום בחתונות:

                אני פעם ראשונה פותח את הנושא הזה ויש לי הערה אשמח לתגובות!
                ראשית היום חתונות זה לא כפעם
                היום לדעתי הדור השתנה וצורך צרכים חילונים!
                היום כל הציבור החרדי מושפע מהציבור החילוני!!!!!
                וזה נוגע היטב ברמת השירים והן בנוע לריקודים!
                לא רוצה לפרט בתור בחור כדי לא להרוס וכו......
                רק אפשר לומר בשתי מילים הציבור החרדי איבד את שלו!!!!!
                [וסליחה על הקיצוניות וזה האמת לצערי]

                צודק לגמרי
                יש חתונות יותר ופחות אבל יש ממש זוועתיות..
                יש הקדמה כבר היום גויית כבר..
                אירוע הצעת נישואין.. אויי נו באמת?!
                מה העניין שזה ככה מכור מראש!?
                טיפשי בעיניי ממש

                דודו בלוקהד מנותק
                דודו בלוקהד מנותק
                דודו בלוקה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #147

                @yael אז קצת דוגמאות
                היתי אתמול מסיבת חנוכה והיה איזה סט של חתונה
                ופתאום אני שומע את השיר בספרדית המוכר מאיפה זה הגיע.
                זה חרדי?
                זה גוי!! ה ישמור
                ואחרי כמה דקות עוד שיר של גוי
                די לזוועה בציבור החרדי!

                yaelY חיה בקליפח 2 תגובות תגובה אחרונה
                3
                • דודו בלוקהד דודו בלוקה

                  @yael אז קצת דוגמאות
                  היתי אתמול מסיבת חנוכה והיה איזה סט של חתונה
                  ופתאום אני שומע את השיר בספרדית המוכר מאיפה זה הגיע.
                  זה חרדי?
                  זה גוי!! ה ישמור
                  ואחרי כמה דקות עוד שיר של גוי
                  די לזוועה בציבור החרדי!

                  yaelY מנותק
                  yaelY מנותק
                  yael
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #148

                  @דודו-בלוקה צודק 100%!!
                  שרדנו כל הדורות בזכות ההתבדלות שלנו

                  לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ac1A ac1

                    @המחבל-המחופש 102e3093-af71-433b-ba15-417d20ded104-image.png
                    אולי זה יעודד אותך...

                    קרדיט: דודו בלוקה

                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #149

                    @ac1 אמר במה שקורה היום בחתונות:

                    @המחבל-המחופש 102e3093-af71-433b-ba15-417d20ded104-image.png
                    אולי זה יעודד אותך...

                    קרדיט: דודו בלוקה

                    לא ניפתח לי מה זה
                    בכללי ככל הריבועים האלה לא ניפתחים לי

                    "קשה לשכוח אנשים
                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                    ac1A תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                      @ac1 אמר במה שקורה היום בחתונות:

                      @המחבל-המחופש 102e3093-af71-433b-ba15-417d20ded104-image.png
                      אולי זה יעודד אותך...

                      קרדיט: דודו בלוקה

                      לא ניפתח לי מה זה
                      בכללי ככל הריבועים האלה לא ניפתחים לי

                      ac1A מנותק
                      ac1A מנותק
                      ac1
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #150

                      @המחבל-המחופש זה צילום מסך

                      תודה לקב"ה על האושר הקטן והמתוק ששלחת לנו
                      👶👶👶

                      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ac1A ac1

                        @המחבל-המחופש זה צילום מסך

                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #151

                        @ac1 של מה

                        "קשה לשכוח אנשים
                        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                        ליליל תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                          @ac1 של מה

                          ליליל מנותק
                          ליליל מנותק
                          לילי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #152

                          @המחבל-המחופש

                          זה העמוד הראשי של עיתון משפחה שרואים שם את זאנוויל וינברג, אהרלה סמט ועוד איזה זמר שאני לא יודעת איך קוראים לו והכותרת של הכתבה זה "שרים נגד הזרם"...

                          דודו בלוקהד תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • דודו בלוקהד דודו בלוקה

                            @yael אז קצת דוגמאות
                            היתי אתמול מסיבת חנוכה והיה איזה סט של חתונה
                            ופתאום אני שומע את השיר בספרדית המוכר מאיפה זה הגיע.
                            זה חרדי?
                            זה גוי!! ה ישמור
                            ואחרי כמה דקות עוד שיר של גוי
                            די לזוועה בציבור החרדי!

                            חיה בקליפח מנותק
                            חיה בקליפח מנותק
                            חיה בקליפ
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה בקליפ
                            #153

                            @דודו-בלוקה אמר במה שקורה היום בחתונות:

                            @yael אז קצת דוגמאות
                            היתי אתמול מסיבת חנוכה והיה איזה סט של חתונה
                            ופתאום אני שומע את השיר בספרדית המוכר מאיפה זה הגיע.
                            זה חרדי?
                            זה גוי!! ה ישמור
                            ואחרי כמה דקות עוד שיר של גוי
                            די לזוועה בציבור החרדי!

                            תלוי באיזה מסיבת חנוכה היית
                            ב99% מהארועים החרדיים מיינסטרים זה לא קורה!!!
                            חוץ מזה שהים הציבור החרדי נפתח מאוד בכל ההביטים
                            ולא כמו פעם בכלללללללל
                            אם פעם היו רואים בחור ישיבה\ בחורת סמינר שומעים שיר לא דתי היו מעיפים אותם מהמוסד
                            או אם היו רואים בחורת סמינר עם לק היו מעיפים מסמינר
                            היום יותר מכילים ויותר מסכימים להרבה דברים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ליליל לילי

                              @המחבל-המחופש

                              זה העמוד הראשי של עיתון משפחה שרואים שם את זאנוויל וינברג, אהרלה סמט ועוד איזה זמר שאני לא יודעת איך קוראים לו והכותרת של הכתבה זה "שרים נגד הזרם"...

                              דודו בלוקהד מנותק
                              דודו בלוקהד מנותק
                              דודו בלוקה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי דודו בלוקה
                              #154
                              פוסט זה נמחק!
                              ac1A תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • מ מנחם 6

                                https://drive.google.com/file/d/16x5aNFgnbvPgaOc6BZkTOCxkIM__LYjo/view?usp=sharing
                                אולי זה עובד
                                https://drive.google.com/file/d/1Gcw5PdZGNX7oleK-024foVKIUgXNHU4_/view?usp=sharing
                                https://drive.google.com/file/d/1nKmhhfQcemkJUOjLFoNvnOgcuaky40cQ/view?usp=sharing

                                ענק הענקים בדורינוע מנותק
                                ענק הענקים בדורינוע מנותק
                                ענק הענקים בדורינו
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #155

                                @מנחם-6 אמר במה שקורה היום בחתונות:

                                https://drive.google.com/file/d/16x5aNFgnbvPgaOc6BZkTOCxkIM__LYjo/view?usp=sharing
                                אולי זה עובד
                                https://drive.google.com/file/d/1Gcw5PdZGNX7oleK-024foVKIUgXNHU4_/view?usp=sharing
                                https://drive.google.com/file/d/1nKmhhfQcemkJUOjLFoNvnOgcuaky40cQ/view?usp=sharing

                                אפשר את זה שוב אם כוכביות

                                אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחריי, לצפות בהודעותיי, להגיב לענות, לתת פידבק הן מילולי והן סמלי ע'י...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • דודו בלוקהד דודו בלוקה

                                  פוסט זה נמחק!

                                  ac1A מנותק
                                  ac1A מנותק
                                  ac1
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #156

                                  @דודו-בלוקה אחי, גם אם זה נכון... לא נראלי שזה שייך שאתה כותב את זה כאן...
                                  חוץ מזה שזה קצת בגדר לשוה"ר...

                                  זו דעתי בכל מקרה

                                  תודה לקב"ה על האושר הקטן והמתוק ששלחת לנו
                                  👶👶👶

                                  המבין 0ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ac1A ac1

                                    @דודו-בלוקה אחי, גם אם זה נכון... לא נראלי שזה שייך שאתה כותב את זה כאן...
                                    חוץ מזה שזה קצת בגדר לשוה"ר...

                                    זו דעתי בכל מקרה

                                    המבין 0ה מנותק
                                    המבין 0ה מנותק
                                    המבין 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #157

                                    לא משנה תפוס ת'מסר למה יש חתונות מסויימות שאתה נכנס וזה נראה לך השם ירחם חצי מועדון עם הריקודים המוזיקה וכו למהההההההההההההה

                                    חיה בקליפח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • פ מנותק
                                      פ מנותק
                                      פחית XL
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #158

                                      היום הדור כל כך ירוד עד שאפילו החתונות שאמורות להיות הכי קדושות כי עוד בית יהודי נבנה ברוך השם הם מזעזעות מבחינת מה שקורה שם ודי להוסיף

                                      ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • פ פחית XL

                                        היום הדור כל כך ירוד עד שאפילו החתונות שאמורות להיות הכי קדושות כי עוד בית יהודי נבנה ברוך השם הם מזעזעות מבחינת מה שקורה שם ודי להוסיף

                                        ת מנותק
                                        ת מנותק
                                        תהילוש 0
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #159

                                        @פחית-XL כל אחד והסגנון שלו מה לעשות זה היום צריך להבין היום את כל הצדדים
                                        צריך להיות במקום הזה בשביל להבין את העניין הזה

                                        פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ת תהילוש 0

                                          @פחית-XL כל אחד והסגנון שלו מה לעשות זה היום צריך להבין היום את כל הצדדים
                                          צריך להיות במקום הזה בשביל להבין את העניין הזה

                                          פ מנותק
                                          פ מנותק
                                          פחית XL
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #160

                                          @תהילוש-0 אבל חתונה זה אמור להיות קדוש זה לא בנגן שלך שתשמע מה שאתה רוצה

                                          ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול