הופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א
-
-
@ילד-חוכם
מה חשבתם, שזאת ההופעה (בה' הידיעה) של שוואקי?
זה היה ברור שזאת הופעת שוליים שלא לחינם נקבעה למוצ''ש כזה קצרצר
בשביל ההרגשה שעושים גם לבחורי הישיבות משהו הביאו את שוואקי
מי אמר שלא עדיף מופע ארוך של נבחרת זמרי חתונות צעירים ואנרגטיים, יותר זול ועם הרבה יותר לב? 0וכמובן בימים ושעות יותר הגיוניים ונוחיםפוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@מחשב-נייד אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:
@סקופר
נפרד?לפי מה שמופיע באתר של טיקצ'אק משמע שלא...
אין שם חלוקה בקניית הכרטיסים בין גברים לנשים ולא כתוב שזה רק לגברים...
-
-
@בנימין-לוריא יש מצב אתה מעלה אתזה כתמונות רגילות?
-
@בנימין-לוריא יש מצב אתה מעלה אתזה כתמונות רגילות?
@פונץ-בננה למה, מה רע ב-PDF? זה קצת מסובך בשבילי להמיר את זה לתמונות...
-
@פונץ-בננה למה, מה רע ב-PDF? זה קצת מסובך בשבילי להמיר את זה לתמונות...
@בנימין-לוריא אני צכה ת'פרטים של הדף השני..
וכשמגדילים את זה , זה מטושטש.. -
@בנימין-לוריא יש מצב אתה מעלה אתזה כתמונות רגילות?
-
פוסט זה נמחק!
-
@nbhgv אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:

יש למישהו שידור חוזר משם?
הייתי שם והיה מטורף....
הקליטנו אותנו למשהו כמו קומזיץ 2 של ארי היל וגם לקליפ של מאיר גפני (הוא אמר שהוא הולך להוציא את השיר עוד שבועיים שיר מדהים!!!)
תכלס למישהו יש שידור חוזר?
-
אתמול נכחתי במופע של שוואקי&אוהד בבנייני האומה ובאמת היה מ-ד-ה-י-ם!
אבל שמתי לב למשהו שתמיד מפריע לי: אני באופן אישי מרגיש (שוב, זה טעם אישי-ניתן לחלוק עלי) שבכל הופעה שאוהד מושקוביץ נמצא, אז הוא נותן הופעה מידיייי ארוכההה. גם בגמר הקול הבא 2, גם עכשיו וגם בעוד הופעות. הוא נותן מידי הרבה 'זמן במה' ברצף! הוא שר את 'בר עלאי' וכולם מגיעים למושבי הפרימיום ורוקדים ואני בטוח שזה שיר אחרון שלו. כי ככה מסיימים הופעה. ועוד שיר ועוד שיר ואני אומר לעצמי: נוווווווו מתי כבר שוואקי יעלה על הבמה???
סתם חבל על הזמן, שיתן גג 7-8 שירים וזהו... שעה מאוחרת בלילה ואתה מבין שאתה צריך לחזור לעיר מרוחקת ושוואקי עדיין לא הופיע!!
ואגב: איציק וינגרטן פתח שם את המופע כמו שצריך! נתן הופעה! הראה ביטחון! רואים שהתאמן בבית...
אחלה איציק שבעולם!@סקופר אמר בהופעות ואירועים בין הזמנים אב תשפ"א:
אתמול נכחתי במופע של שוואקי&אוהד בבנייני האומה ובאמת היה מ-ד-ה-י-ם!
אבל שמתי לב למשהו שתמיד מפריע לי: אני באופן אישי מרגיש (שוב, זה טעם אישי-ניתן לחלוק עלי) שבכל הופעה שאוהד מושקוביץ נמצא, אז הוא נותן הופעה מידיייי ארוכההה. גם בגמר הקול הבא 2, גם עכשיו וגם בעוד הופעות. הוא נותן מידי הרבה 'זמן במה' ברצף! הוא שר את 'בר עלאי' וכולם מגיעים למושבי הפרימיום ורוקדים ואני בטוח שזה שיר אחרון שלו. כי ככה מסיימים הופעה. ועוד שיר ועוד שיר ואני אומר לעצמי: נוווווווו מתי כבר שוואקי יעלה על הבמה???
סתם חבל על הזמן, שיתן גג 7-8 שירים וזהו... שעה מאוחרת בלילה ואתה מבין שאתה צריך לחזור לעיר מרוחקת ושוואקי עדיין לא הופיע!!
ואגב: איציק וינגרטן פתח שם את המופע כמו שצריך! נתן הופעה! הראה ביטחון! רואים שהתאמן בבית...
אחלה איציק שבעולם!לא יודע מה יש בשאר האירועים אבל באירוע הזה ספציפי זה נראה לי שזה בגלל שלא היה מנחה א לא שחקו יותר מידי עם העלאה והורדה של זמרים מהבמה ונתנו לכל אחד מלא שירים ברצף או דואט ואז החלפת זמרים וכדו'.....
-


-
למישהו\י ידוע על הופעות שיתקיימו מחר בירושלים?
-
@בנימין-לוריא
חסום לי.... מה זה? -
@בנימין-לוריא
חסום לי.... מה זה?@מחשב-נייד 2 אירועים, אחד בחיפה ואחד באשקלון
-
@מחשב-נייד 2 אירועים, אחד בחיפה ואחד באשקלון
@בנימין-לוריא
מי בחיפה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


