צוות הפורום מישהוא יודע למה זה קרה לו?(חבר שלי)
-
@רבקה @יונמיוזיק שואל האם ללחוץ על הסרה או חסימה?"

-
@reizy200 אמר בצוות הפורום מישהוא יודע למה זה קרה לו?(חבר שלי):
@KING-music וואו יכול להיות שזה באמת באג
למרות שבדרך כלל זה עובד
לא הבנתי איך הוא יכול לתת לייקים אבל לכתוב הוא לא יכול???
תשאלו את @אייצ-ית או את @רבקה
מקווה שבאמת יחזור בקרוב
@יונמיוזיק תנסה לנקות קוקיז, ולרענן את האתר בקונטרול-F5. שזה ריענון עמוק.
ניקוי קוקיז:

אחר כךעולה חלון ואתה לוחץ עליו 'הסרה'.
אם זה לא עוזר, נצטרך להמתין למנהל.
-
@רבקה אמר בצוות הפורום מישהוא יודע למה זה קרה לו?(חבר שלי):
אחר כךעולה חלון ואתה לוחץ עליו 'הסרה'.
כתבתי בפירוט לעיל. הסרה.
@רבקה הוא שואל אם להסיר הכל?
-
@רבקה הוא שואל אם להסיר הכל?
@KING-music כן.
-
@רבקה אמר בצוות הפורום מישהוא יודע למה זה קרה לו?(חבר שלי):
אחר כךעולה חלון ואתה לוחץ עליו 'הסרה'.
כתבתי בפירוט לעיל. הסרה.
@רבקה @יונמיוזיק @KING-music שימו לב לא לנקות עוגיות של נטפרי! זה יוסיף רק יותר בעיות.
תנקה רק את הקוקיז של הפורום. (בתמונה של @רבקה - האמצעי.) אחר כך תעשה קונטרול + אפ 5 .
אם זה לא הולך תעשה קונטרול + FN (כפתור ליד מקש חלונות) + F5. -
@רבקה @יונמיוזיק @KING-music שימו לב לא לנקות עוגיות של נטפרי! זה יוסיף רק יותר בעיות.
תנקה רק את הקוקיז של הפורום. (בתמונה של @רבקה - האמצעי.) אחר כך תעשה קונטרול + אפ 5 .
אם זה לא הולך תעשה קונטרול + FN (כפתור ליד מקש חלונות) + F5.@טכנאי-קיובייס-12 הוא כבר ניקה את הכל לפני שאמרת
-

-
פוסט זה נמחק!
-
@צוות-פיקוח @ntz @צור מישהוא יודע למה @יונמיוזיק לא מצליח להתחבר??
הוא לא הורחק.
הוא שלח לי צילום מסך שאשלח לכם:
האם יש מה לעשות?
תודה מראש@KING-music רואים שהוא עשה לך לייק
אז איך זה?
אים הוא הצליח לעשות לייק אז הוא מחובר.שינסה ממכשיר אחר -
K KING music סימן נושא זה כנפתר ב
-
K KING music סימן נושא זה כלא נפתר ב
-
@KING-music רואים שהוא עשה לך לייק
אז איך זה?
אים הוא הצליח לעשות לייק אז הוא מחובר.שינסה ממכשיר אחר@מרב אמר בצוות הפורום מישהוא יודע למה זה קרה לו?(חבר שלי):
רואים שהוא עשה לך לייק
אז איך זה?הוא יכול הכל חוץ מלהגיב
-
@מרב אמר בצוות הפורום מישהוא יודע למה זה קרה לו?(חבר שלי):
רואים שהוא עשה לך לייק
אז איך זה?הוא יכול הכל חוץ מלהגיב
@KING-music אמר בצוות הפורום מישהוא יודע למה זה קרה לו?(חבר שלי):
@מרב אמר בצוות הפורום מישהוא יודע למה זה קרה לו?(חבר שלי):
רואים שהוא עשה לך לייק
אז איך זה?הוא יכול הכל חוץ מלהגיב
שינסה מגלישה בסתר
-
חברה ב"ה עכשיו אני מצליח להתחבר
אני מקווה שזה לא יקרה לי שוב.
ותודה לצוות פיקוח שדאגו שזה הסתדר -
חברה ב"ה עכשיו אני מצליח להתחבר
אני מקווה שזה לא יקרה לי שוב.
ותודה לצוות פיקוח שדאגו שזה הסתדר -
N ntz נעל נושא זה ב-
-
K KING music סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
