~ינון~
-
שיר מדהים ומושלם התחלה של השיר הכי יפה
-
זמר חדש, עם קאבר ראשון שמפרסם... כותב ומלחין שירים. שמאמינה שיום אחד ייצאו לאור

ינון-"בין הדמיון לאמיתי"
https://youtu.be/kPgraVp0oqw
אני ממש אהבתי. השירה שלו ישר נכנסת ללב!!
מי שאהב שווה לשים מנוי, ולייק מאמינה שזה ידרבן להמשיך בעשייה..
ששתפו
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@אולפניסט-ברמה דבר ראשון השיר במקור הוא של אישה
דבר שני זה ענין של טעם וריח..אם לא ידעת הוא נמצא פה בפורום וקוראים לי @טיטו ...)
-
פוסט זה נמחק!
@אולפניסט-ברמה על טעם וריח...אני בכלל לא מסכימה עם מה שכתבת. אבל זכותך המלאה לחשוב כך.
השיר המקורי הוא של זמרת ולכן א"א להעלות אותו לפה.
אני התכוונתי לשיר שדות זרים- מי שיש לו אותו בווקאלי אני יותר מאשמח לקבל אותו... -
@אולפניסט-ברמה על טעם וריח...אני בכלל לא מסכימה עם מה שכתבת. אבל זכותך המלאה לחשוב כך.
השיר המקורי הוא של זמרת ולכן א"א להעלות אותו לפה.
אני התכוונתי לשיר שדות זרים- מי שיש לו אותו בווקאלי אני יותר מאשמח לקבל אותו... -
@הדרי תקשיבי קודם לשיר............
ואז תגידי חוות דעת. -
@הדרי תקשיבי קודם לשיר............
ואז תגידי חוות דעת.@אולפניסט-ברמה שמעת את שדות זרים?
-
@אולפניסט-ברמה שמעת את שדות זרים?
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@הדרי תקשיבי קודם לשיר............
ואז תגידי חוות דעת. -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות