אני רוצה ביקורת-כדי להשתפר
-
אני מצרפת כאן פלייבק שערכתי
אני אשמח לשמוע ביקורות
אני עושה לאנשים ואני רוצה לדעת איך אפש לשפר
מה לא נשמע טוב ומה כן
(לא למדתי עיבוד ופלייבק אז אין לי ידע מקצועי)
תודה!! -
@תודה-לך-ה
קודם כל מ-ט-ו-ר-ף אין מילים!
מקצועי ברמה
דבר שני איזה שיר זה?
שיר מקורי?
פשוט לא הצלחתי לזהות -
תודה!!!
זה לחן שהולחן בשביל שיר יומולדת.
תודה תודה! -
@תודה-לך-ה
עכשיו קראתי שוב את הפוסט הראשון שלך
רוצה להגיד לי שלא למדת עיבוד???
אם ככה זה נשמע בלי ללמוד עיבוד בצורה מקצועית ומושקעת
מה יהיה שכן תלמדי? השיר יהיה פשוט מושלםםםםםםםםםםם
אני ממש בהלם!!!!!!!! -
@תודה-לך-ה וואלה באמת ממש מקצועי!! וממש מדויק!!
בהצלחה! -
@תודה-לך-ה באמת יפה הייתי מוריד טיפה מחזקה של התופים בהתחלה של השיר
-
@תודה-לך-ה לא יודע לא ממש התחברתי לזה אולי בגלל הקצב שאין ממש בשיר אך זו דעתי
-
@תודה-לך-ה
הפלייבק ממש יפה
זאת עבודה מעולה בפרט למי שלא למדה!כמה נקודות לשיפור (רק כי ביקשת יפה... ) :
-
יש מקומות שצריך לדייק בהם את הקצב.
-
הבלאנס לא מאוזן.
-
צריך שיהיה אחידות בשיר, יש מקומות בשיר שזה נשמע שיר אחר לגמרי,
זה יפה שיהיה שונה אבל צריך משהו שיקשר בינהם, שיתן גיוון אבל שלא יהיה מידי קיצוני. -
את הרעש של הטפטוף בבית הייתי מורידה, זה נשמע לכלוך.
-
המצילות בסוף השיר נשמעות מנותקות.
-
קומפרסור חובה!!!
-
נראה לי שזהו...
כמובן שזאת רק דעתי ואפשר לחלוק עליה...
בהצלחה! -
-
תודה רבה שנתת לי משלך!
אם למישהו יש סבלנות להסביר מה זה קומפרסור ואיך משתמשים בו אני אשמח מאד. -
@תודה-לך-ה
קומפרסור זה מכשיר שמצמצם את הטווח הדינאמי (הפער בווליום בין הרגעים החזקים לחלשים)
והוא עושה את זה ע"י דחיסה (הנמכה) של הרגעים החזקים של האות.
משתמשים בו גם על ערוצים בודדים וגם על המאסטר (כל השיר ביחד), ולהרבה מטרות כגון כדי שהאות יישמע בווליום אחיד, כדי שיישמע יותר "דחוס ומלא", כדי לשנות את מעטפת הצליל, כדי שלא ייכנס לדיסטורשן בזמן ההקלטה, כדי שהמאסטר יוכל להיות בווליום יותר גבוה ועוד, כשלכל מטרה מכוונים את הפרמטרים אחרת.
הפרמטרים הבסיסיים של הקומפרסור:
Threshold- (מתי)- סף הווליום שרק כשהאות יעבור אותו הקומפרסור יעבוד.
Ratio- (כמה)- אחוז הדחיסה של האות (הקומפרסור לא דוחס את האות לגמרי עד הThreshold אלא באחוזים ביחס לכמה האות עבר את הThreshold).
פרמטרים שנועדו לשנות את אופי הדחיסה ולעדן אותה, נמדד בms (מאיות השניה) כמה זמן זה יימשך:
Attack- כניסה הדרגתית של הדחיסה גם אחרי שהאות כבר מעל הThreshold,
Release- יציאה הדרגתית של הדחיסה גם אחרי שהאות כבר מתחת הThreshold.
Sustain/Hold- המשך הדחיסה גם אחרי שהאות כבר מתחת הThreshold.
פרמטרים נוספים:
Knee- ריכוך הדחיסה ע"י עליה בהדרגה של הRatio מעל ומתחת הThreshold.
Gain- להוסיף ווליום אחרי הדחיסה, כדי להחזיר את הווליום הכללי של האות. -
@אהרן-נחום אמר באני רוצה ביקורת-כדי להשתפר:
@תודה-לך-ה
קומפרסור זה מכשיר שמצמצם את הטווח הדינאמי (הפער בווליום בין הרגעים החזקים לחלשים)
והוא עושה את זה ע"י דחיסה (הנמכה) של הרגעים החזקים של האות.
משתמשים בו גם על ערוצים בודדים וגם על המאסטר (כל השיר ביחד), ולהרבה מטרות כגון כדי שהאות יישמע בווליום אחיד, כדי שיישמע יותר "דחוס ומלא", כדי לשנות את מעטפת הצליל, כדי שלא ייכנס לדיסטורשן בזמן ההקלטה, כדי שהמאסטר יוכל להיות בווליום יותר גבוה ועוד, כשלכל מטרה מכוונים את הפרמטרים אחרת.
הפרמטרים הבסיסיים של הקומפרסור:
Threshold- (מתי)- סף הווליום שרק כשהאות יעבור אותו הקומפרסור יעבוד.
Ratio- (כמה)- אחוז הדחיסה של האות (הקומפרסור לא דוחס את האות לגמרי עד הThreshold אלא באחוזים ביחס לכמה האות עבר את הThreshold).
פרמטרים שנועדו לשנות את אופי הדחיסה ולעדן אותה, נמדד בms (מאיות השניה) כמה זמן זה יימשך:
Attack- כניסה הדרגתית של הדחיסה גם אחרי שהאות כבר מעל הThreshold,
Release- יציאה הדרגתית של הדחיסה גם אחרי שהאות כבר מתחת הThreshold.
Sustain/Hold- המשך הדחיסה גם אחרי שהאות כבר מתחת הThreshold.
פרמטרים נוספים:
Knee- ריכוך הדחיסה ע"י עליה בהדרגה של הRatio מעל ומתחת הThreshold.
Gain- להוסיף ווליום אחרי הדחיסה, כדי להחזיר את הווליום הכללי של האות.למדת מקצועי מאוד...
-
@תודה-לך-ה רמה גבוהה כל הכבוד