שיר | היום התחלת
-
כשכולם עוזבים את החדר
הזכרונות צפים
כולם שידרו הכל בסדר
חיוכים יפיםרק אני לא הצלחתי
אפילו מילה אחת להשחיל
כמו עזוב בודד הלכתי
לא יודע איך להתחילכולם רוצים לדבר
אף אחד לא רוצה לשמוע
אף אחד לא רוצה לחבר
רק רוצים את הלב לקרוע
אף אחד לא רוצה לראות
מי עומד כאן ממולו
רק להציג את עצמו שעות
ולומר לכולם, 'לא'כשכולם חוזרים אל החדר
אני בוחר אחרת להסתכל
אולי המצב באמת יותר בסדר
זה רק אני שמתסכלעם כל הקושי אולי גם אצליח
איזה מילה אחת להשחיל
זה מעט אבל זה רק הפתיח
זה מספיק בשביל להתחילכולם רוצים לדבר
אף אחד לא רוצה לשמוע
אף אחד לא רוצה לחבר
רק רוצים את הלב לקרוע
אף אחד לא רוצה לראות
מי עומד כאן ממולו
רק להציג את עצמו שעות
ולומר לכולם, 'לא'כשכולם עזבו את החדר
וכיבו את האור
חייכתי אל עצמי 'זה בסדר'
היום התחלת, מחר תחזור -
כשכולם עוזבים את החדר
הזכרונות צפים
כולם שידרו הכל בסדר
חיוכים יפיםרק אני לא הצלחתי
אפילו מילה אחת להשחיל
כמו עזוב בודד הלכתי
לא יודע איך להתחילכולם רוצים לדבר
אף אחד לא רוצה לשמוע
אף אחד לא רוצה לחבר
רק רוצים את הלב לקרוע
אף אחד לא רוצה לראות
מי עומד כאן ממולו
רק להציג את עצמו שעות
ולומר לכולם, 'לא'כשכולם חוזרים אל החדר
אני בוחר אחרת להסתכל
אולי המצב באמת יותר בסדר
זה רק אני שמתסכלעם כל הקושי אולי גם אצליח
איזה מילה אחת להשחיל
זה מעט אבל זה רק הפתיח
זה מספיק בשביל להתחילכולם רוצים לדבר
אף אחד לא רוצה לשמוע
אף אחד לא רוצה לחבר
רק רוצים את הלב לקרוע
אף אחד לא רוצה לראות
מי עומד כאן ממולו
רק להציג את עצמו שעות
ולומר לכולם, 'לא'כשכולם עזבו את החדר
וכיבו את האור
חייכתי אל עצמי 'זה בסדר'
היום התחלת, מחר תחזור -
@מיתר
אני אוהבת את הסגנון שאתה מביא, כיוון שהוא שונה משל כולם ומיוחד בפני עצמו. אין לך נושאים בנאלים, וזה ממקד.
שאפו

השיר מולחן גם?
סתם מעניין אותי;)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות