דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. מי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר

מי לדעתך יש/היה את הטונים הגבוהים ביותר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
484 פוסטים 123 כותבים 58.1k צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אלי פקרביץ

    @מקצועיות אני מתכוון על הביצוע המהיר, והסילסול הלא מהוסס.
    דעתי האישית שבטונים נמוכים הוא ממש צזכיר את יוסלה רוזנבלט. בשבת שהייתי בבית שמש הוא עשה את ישתבח של יוסלה שיש שם הרבה משחק בטונים נמוכים והדימיון בקול היה נשמע מטורף.
    יחד עם זאת בטונים הגבוהים הוא לא דומה ליוסלה ויש לו בהם יותר דמיון לקוסוביצקי, אם כי יש הבדל ביניהם- קוסוביתקי בטונים הגבוהים היה שומר על מנעד קול רחב ומלא, אבל ניסים סאל ככל שהוא עולה המנעד הקול שלו הופך לצר יותר ומזכיר יותר סופרן מאשר טנור.

    מ מנותק
    מ מנותק
    מקצועיות
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מקצועיות
    #229

    @אלי-פקרביץ אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:

    @מקצועיות אני מתכוון על הביצוע המהיר, והסילסול הלא מהוסס.

    זה רק גורם לי לתמוה עליך יותר...
    סילסולים הם פרי נחלתם הבלעדית של חזנים,
    ב 99.9% מהאריות (אַרִיָה בלשון יחיד, למי שלא יודע) באופרה אין סילסולים בכלל, הם הרבה יותר מלודיות מהחזנות.
    ואם אתה לא מתכוון לאריות אלא לחלק של ההצגה עצמה, זה כבר יותר דיבורים על פי תווים, וודאי לא סילסולים.

    באריה Una Furtiva Lagrima של דונצטי יש טיפלה סילסול בסוף, אבל זה סלסול שעולם החזנות מכניס בכיס הקטן..

    אם יש רק 70 לשון
    אזי המוזיקה היא ה-71

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • מ מקצועיות

      @אלי-פקרביץ אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:

      @מקצועיות אני מתכוון על הביצוע המהיר, והסילסול הלא מהוסס.

      זה רק גורם לי לתמוה עליך יותר...
      סילסולים הם פרי נחלתם הבלעדית של חזנים,
      ב 99.9% מהאריות (אַרִיָה בלשון יחיד, למי שלא יודע) באופרה אין סילסולים בכלל, הם הרבה יותר מלודיות מהחזנות.
      ואם אתה לא מתכוון לאריות אלא לחלק של ההצגה עצמה, זה כבר יותר דיבורים על פי תווים, וודאי לא סילסולים.

      באריה Una Furtiva Lagrima של דונצטי יש טיפלה סילסול בסוף, אבל זה סלסול שעולם החזנות מכניס בכיס הקטן..

      א מנותק
      א מנותק
      אלי פקרביץ
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #230

      @מקצועיות יכול להיות שאתה צודק, אבל כוונתי שגם אם אתה עובד עם תווים אפשר לעשות את זה לאט ומהוסס ואפשר לעשות אותם במהירות גבוהה ובאופן חלק כמו שנודע יוסלה בזה, וזה הרבה יותר מקצועי.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • יונתן פי יונתן פ

        @אבא-תודה אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:

        על אף שאני לא חובב בכלל.... את.... זאנוויל ווינברגער,

        הגזמתה הוא שר פצצה אין הוא מוכשר בטרוףף
        והכי חשוב הוא אברך כולל עד הערב אברך רציני לא שחקן

        טוב אבל כל אחד וטעמו!

        אבא תודהא מנותק
        אבא תודהא מנותק
        אבא תודה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אבא תודה
        #231
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • א מנותק
          א מנותק
          אלי פקרביץ
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלי פקרביץ
          #232

          ממליץ לכל המשתמשים לצפות בקטע הזה של ניסים סאל בקונצרט עם רפי ביטון, תצפו ותשפטו.
          https://drive.google.com/file/d/18exrl68QRdJT4yssj0oGIocknNMB86QZ/view?usp=drivesdk
          קישור לדרייב

          יונתן פי תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אלי פקרביץ

            ממליץ לכל המשתמשים לצפות בקטע הזה של ניסים סאל בקונצרט עם רפי ביטון, תצפו ותשפטו.
            https://drive.google.com/file/d/18exrl68QRdJT4yssj0oGIocknNMB86QZ/view?usp=drivesdk
            קישור לדרייב

            יונתן פי מנותק
            יונתן פי מנותק
            יונתן פ
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #233

            @אלי-פקרביץ אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:

            ממליץ לכל המשתמשים לצפות בקטע הזה של ניסים סאל בקונצרט עם רפי ביטון, תצפו ותשפטו.
            https://drive.google.com/file/d/18exrl68QRdJT4yssj0oGIocknNMB86QZ/view?usp=drivesdk
            קישור לדרייב

            משום מה חסום לי!!
            יש לך דרך אחרת להעלות??

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יונתן פי יונתן פ

              @אבא-תודה אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:

              על אף שאני לא חובב בכלל.... את.... זאנוויל ווינברגער,

              הגזמתה הוא שר פצצה אין הוא מוכשר בטרוףף
              והכי חשוב הוא אברך כולל עד הערב אברך רציני לא שחקן

              טוב אבל כל אחד וטעמו!

              שני 5ש מנותק
              שני 5ש מנותק
              שני 5
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #234
              פוסט זה נמחק!
              ארי רוזנבלטא תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • שני 5ש שני 5

                פוסט זה נמחק!

                ארי רוזנבלטא מנותק
                ארי רוזנבלטא מנותק
                ארי רוזנבלט
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ארי רוזנבלט
                #235
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • TALYT מנותק
                  TALYT מנותק
                  TALY
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                  #236

                  @ארי-רוזנבלט @שני-5 @אבא-תודה
                  להזכירם הדיון כאן הוא על טונים
                  לא על אברך / סוג פלאפון כזה הוא אחר
                  סטיות נוספות מהנושא יגרמו לנעילתו...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • א מנותק
                    א מנותק
                    אלי פקרביץ
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלי פקרביץ
                    #237

                    מסקנה שלי משתי שבתות עם ניסים סאל שהוא אכן חזן ברמה טובה מאוד, והוא בהחלט ברמה עולמית יותר מכל השמות שהיו כאן בעשר השנים האחרונות.
                    אבל הלפגוט הוא לא, וזה ממש חד משמעית. הלפגוט עוצמתי יותר, עם קול רועם וחזק יותר, ומדויק יותר.
                    אני מאמין שיש לניסים סאל עוד לאן להתקדם ואם הוא יתקדם בכיוון הנכון אולי הוא יהיה חזן בסדר גודל היסטורי.

                    יונתן פי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אלי פקרביץ

                      מסקנה שלי משתי שבתות עם ניסים סאל שהוא אכן חזן ברמה טובה מאוד, והוא בהחלט ברמה עולמית יותר מכל השמות שהיו כאן בעשר השנים האחרונות.
                      אבל הלפגוט הוא לא, וזה ממש חד משמעית. הלפגוט עוצמתי יותר, עם קול רועם וחזק יותר, ומדויק יותר.
                      אני מאמין שיש לניסים סאל עוד לאן להתקדם ואם הוא יתקדם בכיוון הנכון אולי הוא יהיה חזן בסדר גודל היסטורי.

                      יונתן פי מנותק
                      יונתן פי מנותק
                      יונתן פ
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #238

                      @אלי-פקרביץ אני תמיד מציק לי שאין להם קול יפה {סאל והלפגוט}
                      לעומת זו זאנויל אם קול נדיררר וגם טונים גבוהים וזה מעלה ענקית
                      וכן משה לוק אומנם לא טונים כמו של הלפגוט אבל יש לו קול מטורףף

                      אהרן נחוםא א 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • יונתן פי יונתן פ

                        @אלי-פקרביץ אני תמיד מציק לי שאין להם קול יפה {סאל והלפגוט}
                        לעומת זו זאנויל אם קול נדיררר וגם טונים גבוהים וזה מעלה ענקית
                        וכן משה לוק אומנם לא טונים כמו של הלפגוט אבל יש לו קול מטורףף

                        אהרן נחוםא מנותק
                        אהרן נחוםא מנותק
                        אהרן נחום
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #239

                        @יונתן-פ אמר במי לדעתך יש לו את הטונים הגבוהים ביותר:

                        וכן משה לוק אומנם לא טונים כמו של הלפגוט

                        למה לא? בסרטון שהבאת כאן הוא מגיע לקצה המנעד של הלפגוט

                        אל תסתכלו על חצי הכוס הריקה,
                        וגם לא על חצי הכוס המלאה,
                        אלא פשוט תמלאו אותה...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יונתן פי יונתן פ

                          @אלי-פקרביץ אני תמיד מציק לי שאין להם קול יפה {סאל והלפגוט}
                          לעומת זו זאנויל אם קול נדיררר וגם טונים גבוהים וזה מעלה ענקית
                          וכן משה לוק אומנם לא טונים כמו של הלפגוט אבל יש לו קול מטורףף

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אלי פקרביץ
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #240

                          @יונתן-פ דעתי האישית שלהלפגוט ולניסים סאל יש קול יפה... הכל עניין של טעם.
                          בעיניך ליוסלה רוזנבלט היה קול יפה? לקוסוביצקי ביה קול יפה? בעיני ממש כן. דווקא ניסים סאל יש לו מתיקות וחן בקול שלו.
                          זאנוויל הוא יותר זמר מאשר חזן וגם כשהו מתחזן הסגנון שלו מאוד לא קלאס חזנות הארד קורד, הוא יותר נשמע חזן בבית כנסת חסידי שמנסה לבצע קטעי חזנות.. אין חולק שיש לו טון טוב וגוון יפה אבל הביצועים שלו לדעתי לפחות בתחום החזנות לא משהו.
                          הקטע היחידי שזאנוויל ביצע כהלכה של אמר רבי אלעזר של משה אוישר, וגם זו חזנות משונה ולא קלאסית. וגם הדבר שהוא מצטיין בקטע הזה זה בעיקר בטונים ובצעקות אופראיות. הסלסולים לא משהו וגם אין לו הבנה מהי חזנות קלאסית.
                          אם תיתן לזאנוויל לבצע קטע של יוסלה לדעתי הוא לא יצליח בכלל.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • יונתן פי מנותק
                            יונתן פי מנותק
                            יונתן פ
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #241

                            https://www.youtube.com/watch?v=Pqu3-Ybx_E4
                            ואווו מטורףףף

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • יונתן פי מנותק
                              יונתן פי מנותק
                              יונתן פ
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #242

                              חברים שכחנו את אבי אילסון התותח יש לו טונים די גבוהים
                              {לא כמו הגדולים אבל יש לו את זה}
                              אילסון בטונים גבוהים.mp4

                              כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • יונתן פי יונתן פ

                                חברים שכחנו את אבי אילסון התותח יש לו טונים די גבוהים
                                {לא כמו הגדולים אבל יש לו את זה}
                                אילסון בטונים גבוהים.mp4

                                כ.פ.כ מנותק
                                כ.פ.כ מנותק
                                כ.פ.
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #243

                                @יונתן-פ חלש, לעומת הקודמים שהעלו פה.......

                                האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                יונתן פי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • כ.פ.כ כ.פ.

                                  @יונתן-פ חלש, לעומת הקודמים שהעלו פה.......

                                  יונתן פי מנותק
                                  יונתן פי מנותק
                                  יונתן פ
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונתן פ
                                  #244
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • כ.פ.כ כ.פ.

                                    @יונתן-פ חלש, לעומת הקודמים שהעלו פה.......

                                    יונתן פי מנותק
                                    יונתן פי מנותק
                                    יונתן פ
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #245

                                    @כ-פ כן ברור אמרתי את זה, אבל סתם כחה יש לו טונים חמודים מאד!!
                                    למשל בשיר יש לי הכל הוא מעלה שם טונים יחסית גבוהים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • יונתן פי מנותק
                                      יונתן פי מנותק
                                      יונתן פ
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #246

                                      החזן העולמי איצה מאיר הלפגוט וזאנוויל ויינברגר עם מקהלת נרננה בחתונת שלמה טייטל אמש בנוף ירושלים
                                      https://youtu.be/-K6N_84FwNk
                                      שני מטורפיםםם

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מוזיקה אקספרס YIPמ מנותק
                                        מוזיקה אקספרס YIPמ מנותק
                                        מוזיקה אקספרס YIP
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #247

                                        ניסים סאאל נראה לי כופל את כולם!!!!!

                                        יונתן פי א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מוזיקה אקספרס YIPמ מנותק
                                          מוזיקה אקספרס YIPמ מנותק
                                          מוזיקה אקספרס YIP
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #248

                                          יש לו טונים אינסופים

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול