סקר האוזניות הגדול !
-
@מישהי-מאמי
Dj pon במודעין עילית באזור ה400 שקל או יותר או פחות תלוי בסוג@יעלייייי אמר בסקר האוזניות הגדול !:
@מישהי-מאמי
Dj pon במודעין עילית באזור ה400 שקל או יותר או פחות תלוי בסוג400 שקל ? זהו,זה הסיפור?
אז הם לא כאלה יקרות... -
@יעלייייי אמר בסקר האוזניות הגדול !:
@מישהי-מאמי
Dj pon במודעין עילית באזור ה400 שקל או יותר או פחות תלוי בסוג400 שקל ? זהו,זה הסיפור?
אז הם לא כאלה יקרות...@KING-music אמר בסקר האוזניות הגדול !:
@יעלייייי אמר בסקר האוזניות הגדול !:
@מישהי-מאמי
Dj pon במודעין עילית באזור ה400 שקל או יותר או פחות תלוי בסוג400 שקל ? זהו,זה הסיפור?
אז הם לא כאלה יקרות...כנראה ככה היא אמרה לי
תלוי מה הסוג -
@מישהי-מאמי
Dj pon במודעין עילית באזור ה400 שקל או יותר או פחות תלוי בסוג@יעלייייי אמר בסקר האוזניות הגדול !:
@מישהי-מאמי
Dj pon במודעין עילית באזור ה400 שקל או יותר או פחות תלוי בסוגאיפההההההההההההההה???????????????????????????????

ראיתי רק משהו באיזה אתר של מציאות עם כמה פגמים (בלי טעינה אלחוטית אריזה פגומה)
וזה עלה 379 וגם הדגם שהפס שלו ארוך:

ויש גם אותו שהוא עולה 679:
327012125-large1.mp4 -
@מישהי-מאמי אמר בסקר האוזניות הגדול !:
מה דעתכם על אוזניות איירפודס של אפל?
שווה לשלם על זה או שעדיף "להסתפק במועט"
?הם תותחיות!!!
אבל הם עולות מאד יקר@מרב השאלה אם זה משתלם...
-
@מרב השאלה אם זה משתלם...
@מישהי-מאמי אמר בסקר האוזניות הגדול !:
@מרב השאלה אם זה משתלם...
למי שיש כסף...
אבל אני משתמשת באוזניות מעליאקספרס פשוטות מה אכפת לי העיקר שומעים טוב...
חברה שלי קנתה בחו"ל ארפוסט ב250 שקל וזה זול רצחחח -
@מישהי-מאמי אמר בסקר האוזניות הגדול !:
@מרב השאלה אם זה משתלם...
למי שיש כסף...
אבל אני משתמשת באוזניות מעליאקספרס פשוטות מה אכפת לי העיקר שומעים טוב...
חברה שלי קנתה בחו"ל ארפוסט ב250 שקל וזה זול רצחחח@מרב איזה קנית מאליאקספרס? את יודעת את הדגם?
-
@מרב איזה קנית מאליאקספרס? את יודעת את הדגם?
@מישהי-מאמי אין לי שמץ...
אני לא אוהבת לחקור ולחפש שעות אוזניות ישר אני רואה אוזניות ומזמינה.
אין לי עצבים -
@מישהי-מאמי אין לי שמץ...
אני לא אוהבת לחקור ולחפש שעות אוזניות ישר אני רואה אוזניות ומזמינה.
אין לי עצבים@מרב כן אה...
לאף אחד אין כח לחפש..
לכן שאלתי איזה דגם למה עם הבלאגן שיש שם....
ה' יעזור!!!!! -
@מישהי-מאמי
Dj pon במודעין עילית באזור ה400 שקל או יותר או פחות תלוי בסוג@יעלייייי אמר בסקר האוזניות הגדול !:
@מישהי-מאמי
Dj pon במודעין עילית באזור ה400 שקל או יותר או פחות תלוי בסוגכנראה חיקויים טובים אחרת אין סיכוי
-
חברה אין מה להתווכח החברה הכי טובה לאוזניות זה אנקר
-
-
@KING-music אפשר גם וגם...
-
@KING-music אפשר גם וגם...
@יונמיוזיק לא,. איך רושמים אתזה באנגלית?
-
@יונמיוזיק לא,. איך רושמים אתזה באנגלית?
-
@יונמיוזיק לא,. איך רושמים אתזה באנגלית?
@KING-music אמר בסקר האוזניות הגדול !:
@יונמיוזיק לא,. איך רושמים אתזה באנגלית?
Enker
אבל אם אתה עושה חיפוש בגוגל אפשר גם בעברית -
@KING-music אמר בסקר האוזניות הגדול !:
@יונמיוזיק לא,. איך רושמים אתזה באנגלית?
Enker
אבל אם אתה עושה חיפוש בגוגל אפשר גם בעברית@מרב לא רושמים ככה?
anker -
@מרב לא רושמים ככה?
anker@KING-music ניראלי.
-
וואווו הם ממש גדולים!
הם עובדים עם רשת CNN -
@יעלייייי אמר בסקר האוזניות הגדול !:
@מישהי-מאמי
Dj pon במודעין עילית באזור ה400 שקל או יותר או פחות תלוי בסוגכנראה חיקויים טובים אחרת אין סיכוי
@המבין אמר בסקר האוזניות הגדול !:
@יעלייייי אמר בסקר האוזניות הגדול !:
@מישהי-מאמי
Dj pon במודעין עילית באזור ה400 שקל או יותר או פחות תלוי בסוגכנראה חיקויים טובים אחרת אין סיכוי
שום חיקוי אוזניות המקור בדוק
לי חברה שלי אמרה שזה באזור 400 או 500 או 600 תלוי בדגם
היא לא יודעת מדויק כי אח שלה קנה לה
אני יכולה לבקש ממנה לשאול כמה זה עלה??? -
@יעלייייי אמר בסקר האוזניות הגדול !:
@מישהי-מאמי
Dj pon במודעין עילית באזור ה400 שקל או יותר או פחות תלוי בסוגאיפההההההההההההההה???????????????????????????????

ראיתי רק משהו באיזה אתר של מציאות עם כמה פגמים (בלי טעינה אלחוטית אריזה פגומה)
וזה עלה 379 וגם הדגם שהפס שלו ארוך:

ויש גם אותו שהוא עולה 679:
327012125-large1.mp4@מישהי-מאמי אמר בסקר האוזניות הגדול !:
@יעלייייי אמר בסקר האוזניות הגדול !:
@מישהי-מאמי
Dj pon במודעין עילית באזור ה400 שקל או יותר או פחות תלוי בסוגאיפההההההההההההההה???????????????????????????????

ראיתי רק משהו באיזה אתר של מציאות עם כמה פגמים (בלי טעינה אלחוטית אריזה פגומה)
וזה עלה 379 וגם הדגם שהפס שלו ארוך:

ויש גם אותו שהוא עולה 679:
327012125-large1.mp4באבני נזר במרכז הקטן ליד הודיה
האמת שאני גם לא מכירה תחנות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
