שיר/טרנד, שאני רוצה להוציא לקראת פורים, אשמח לשמוע מה דעתכם
-
@עשהאל-רוזן וכמה תיקח על זה (בערך, לא צריך להתחיל לחשב כל פרט, וכן רציתי לדעת מה תחום ההתמקצעות שלך)
@יהודה-n
אני חובב מוזיקה
וקצת מתקלט באירועים והרבה פעמים מנגן פלייבקים לשירים מקוריים
לאחותי @אחינועם-מלול שיש לה אולפן
ואני עדיין לא יודע כמה אקח לך
אבל אם אתה בחור ישיבה אני בהחלט אתחשב בך
ואעשה לך מחיר סביר מאוד רק כי אתה לומד תורה! -
@יהודה-n
אני חובב מוזיקה
וקצת מתקלט באירועים והרבה פעמים מנגן פלייבקים לשירים מקוריים
לאחותי @אחינועם-מלול שיש לה אולפן
ואני עדיין לא יודע כמה אקח לך
אבל אם אתה בחור ישיבה אני בהחלט אתחשב בך
ואעשה לך מחיר סביר מאוד רק כי אתה לומד תורה!@עשהאל-רוזן בהחלט יש דיבור
-
@עשהאל-רוזן בהחלט יש דיבור
@יהודה-n
יאללה אבל צריך שיקשרו ביננו
איך עושים את זה בדיוק שהם לא מקשרים? -
@יהודה-n
יאללה אבל צריך שיקשרו ביננו
איך עושים את זה בדיוק שהם לא מקשרים?@עשהאל-רוזן לא חושב שזה בעיה
אני הרי יודע שקוראים לך עשהאל רוזן (שם לא ממש נפוץ)
ואני יכול להתקשר ל-144 -
@עשהאל-רוזן לא חושב שזה בעיה
אני הרי יודע שקוראים לך עשהאל רוזן (שם לא ממש נפוץ)
ואני יכול להתקשר ל-144 -
@עשהאל-רוזן לא חושב שזה בעיה
אני הרי יודע שקוראים לך עשהאל רוזן (שם לא ממש נפוץ)
ואני יכול להתקשר ל-144@יהודה-n
פגז
רק הם ישאלו אותך עיר או כתובת תגיד להם הר ברכה -
@חכם_בלילה
נראה לי הכי טוב לא? -
@חכם_בלילה לא נראה לי שהם באמת עושים את זה (לא יודע מה האינטרס שלהם)
-
@חכם_בלילה לא נראה לי שהם באמת עושים את זה (לא יודע מה האינטרס שלהם)
-
@חכם_בלילה לא נראה לי שהם באמת עושים את זה (לא יודע מה האינטרס שלהם)
@יהודה-n
אני גם לא ממש הבנתי את הקטע אבל שיהיה -
@יהודה-n
פגז
רק הם ישאלו אותך עיר או כתובת תגיד להם הר ברכה@עשהאל-רוזן רק שרוצה להזכיר שאשמח לדעת מראש בערך מה המחיר (זה מאד משנה לי)
וגם איפה האולפן
(אני גר בבני ברק, ואני לא אחד שלוקח חופש מהישיבה פתאום) -
@עשהאל-רוזן רק שרוצה להזכיר שאשמח לדעת מראש בערך מה המחיר (זה מאד משנה לי)
וגם איפה האולפן
(אני גר בבני ברק, ואני לא אחד שלוקח חופש מהישיבה פתאום)@יהודה-n
בסביבות ה-300-400 שקל זה בסדר לך? -
אני יכולה לעשות לך משהו מגניב באזור של 200 שזה מה שאני לוקחת בינתיים ואפילו ממש ברמה אבל זה לא ברמה של לצאת לרדיו אבל תוכל לשלוח להשמיע לחברים ואנשים וכו' ואם זה יתפוס תוכל להחליט שאתה משקיע בזה אלפים
-
אני יכולה לעשות לך משהו מגניב באזור של 200 שזה מה שאני לוקחת בינתיים ואפילו ממש ברמה אבל זה לא ברמה של לצאת לרדיו אבל תוכל לשלוח להשמיע לחברים ואנשים וכו' ואם זה יתפוס תוכל להחליט שאתה משקיע בזה אלפים
@תודה-לך-ה באיזה איזור בארץ האולפן
-
אני יכולה לעשות לך משהו מגניב באזור של 200 שזה מה שאני לוקחת בינתיים ואפילו ממש ברמה אבל זה לא ברמה של לצאת לרדיו אבל תוכל לשלוח להשמיע לחברים ואנשים וכו' ואם זה יתפוס תוכל להחליט שאתה משקיע בזה אלפים
@תודה-לך-ה
הוא רוצה משהו עם טראנסים כיאה לפורים
לפי מה שהבנתי את מנגנת על אורגן אני לא יודע עד כמה מופרע זה יכול להיות
אבל תנסו
(אני עושה את זה בערכת די'גי') -
@יהודה-n
בסביבות ה-300-400 שקל זה בסדר לך?@עשהאל-רוזן תשמע זה כמעט סופי מבחינתי
רק איך זה עובד
אני צריך לבוא לאולפן
או שאני מקליט במחשב ושולח לך להוספת טרנסים -
@תודה-לך-ה באיזה איזור בארץ האולפן
@יהודה-n אמר בשיר/טרנד, שאני רוצה להוציא לקראת פורים, אשמח לשמוע מה דעתכם:
@תודה-לך-ה באיזה איזור בארץ האולפן
ירושלים
אבל אני לא מקליטה את השירה
רק יוצרת את הפלייבק
אם אתה בקטע החובבני אתה יכול להקליט את עצמך בפשוט ואני אערוך את זה
עריכה:
וכעת אני רואה מה שכתבת @עשהאל-רוזן אכן עדיף
הרמה שלי זה לא משהו פיצוצים אז... -
חמוד .קצת מידי קול בס......
צריך כדי שזה יתפוס המון טראקים ליד -
@יהודה-n אמר בשיר/טרנד, שאני רוצה להוציא לקראת פורים, אשמח לשמוע מה דעתכם:
@תודה-לך-ה באיזה איזור בארץ האולפן
ירושלים
אבל אני לא מקליטה את השירה
רק יוצרת את הפלייבק
אם אתה בקטע החובבני אתה יכול להקליט את עצמך בפשוט ואני אערוך את זה
עריכה:
וכעת אני רואה מה שכתבת @עשהאל-רוזן אכן עדיף
הרמה שלי זה לא משהו פיצוצים אז...@תודה-לך-ה זה לא בדיוק בקטע חובבני
כי על קטע חובבני אני לא ישקיע כסף
אני מעונין בהמשך להוציא עוד שירים
ואני צריך פרסום כדי שאנשים ירצו לשמוע את השירים הבאים
(אל תדאגו השירים הבאים הם לא עוד טרנדים אלא שירים על רמה, לפחות לדעתי) -
@עשהאל-רוזן תשמע זה כמעט סופי מבחינתי
רק איך זה עובד
אני צריך לבוא לאולפן
או שאני מקליט במחשב ושולח לך להוספת טרנסים@יהודה-n תעשה דואט בהמשך עם זמר הפורום ישי שין המטורף.... וככה תתפרסמו ויצא שתים במחיר אחד!
[איך קוראים לך? שנוכל כבר לשנן את פריד הבא!]
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות